Coincidente nefericite sau scurt-circuit pe undeva, Probleme de iarna
![]() ![]() ![]() |
Coincidente nefericite sau scurt-circuit pe undeva, Probleme de iarna
SeaDog |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
|
||
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|||
SeaDog |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
Vad ca nimeni nu are nici o idee. Macar spuneti-mi daca o fi sa fi decedat de tot bateria, ce marca sa imi iau si ce tip, ca nu mai gasesc manualul de utilizare. Motor 1.6 e 8V. Si totusi nu pot sa aflu cum detectez un scurt? Macar vreun electrician bun in COnstanta?
|
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
ciprian burlacu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 21 February 05 From: Constanta ![]() |
Dupa patru ani si ceva este posibil sa fi cedat bateria. Am gasit un site interesant, www.rombatt.ro in care, functie de marca, tipul masinii si motor iti recomanda baterii de amperaj corespunzator si cu multe alte caracteristici. Daca pe masina este bateria originala, cumpara una de acelasi amperaj sau de treapta imediat superioara.
|
-------------------- Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
eu zic sa masori intai bateria...nu e obligatoriu sa fie decedata...
du`te la unii care vand si monteaza baterii. zi`le sa ti`o masoare sa vezi daca trebuie schimbata. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Daca bateria are 4 ani si ... iar pe deasupra ai mai si stat cu luminile aprinse 1/2 ora si motorul oprit seara, e cam normal sa nu mai porneasca dimineata. Acum, ca sa vezi daca nu e dusa bateria, porneste masina (iei curent de la cineva ca sa poti sa o pornesti) si mergi cu ea vreo ora si jumatate sa apuce sa se incarce si vezi daca iti mai porneste a doua zi dimineata. Daca iti porneste, o iei iar la plimbat sa fi sigur ca s-a incarcat ( nu o lasa sa stea fara sa mearga macar o jumatate de ora vreo 2-3 zile ca sa n-ai surprize) si daca nu mai da semne de "oboseala" e O.K.. Mai ai varianta sa o dai jos de pe masina si sa o pui pe redresor, dar trebuie sa ai grije sa ai la indemana codul de la radio ca sa poti sa-l repornesti dupa ce pornesti masina (in cazul in care e radioul original pe masina).
Bafta! |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
SeaDog |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 15 November 05 ![]() |
Multumesc. Am pus-o aseara pe redresor si azi a pornit la prima cheie. La prima figura pe care o face cred ca o schimb, singurul lucru care ma mira este ca se pare ca dupa faza cu bateria, cam variaza relanti-ul. E normal? Pana acum nu a facut asa. In plus la prima cheie dimineata se aude un scartait cred de la una din curele. Mentionez ca am schimbat de curand si la Megane I kit-ul de distributie, ca si la Clio si mi se aude acelasi scartait. E posibil ca acelasi meserias bine pregatit de la service-ul Renault sa nu fi intins bine cureaua de la alternator sau o alta curea?
Multam de raspuns. |
-------------------- Renault Megane Classic 2000 1.6 8V
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
curelele noi se reindind dupa o perioada...
se lasa ca orice cauciuc... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
imagecam |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 25 November 05 From: Cluj ![]() |
Considera evenimentul ca primul semnal de avertizare. Becurile s-au ars din cauza vechimii, apreciez. Interesant ca am citit o statistica undeva ( si ulterior am constatat ca asa am patit si eu) potrivit careia, becurile de pe partea dreapta rezista mai putin decit cele de pe stinga. Explicatia era ca pe partea dr masina vibreaza mai puterinic din cauza gropilor de la extremitatea caii de rulare.
Revenind la acumulator, daca dupa incarcarea pe redresor (operatiune de altfel recomandata in cazul bateriilor mai vechi) va mai merge, poate ai noroc si o lungesti pina la toamna:). Cu toate astea eu iti recomand, ca daca bugetul iti permite, sa iei una noua. |
--------------------
Renault
Megane Cabrio 1.6 16v + Peugeot 308 1.6HDI
2008 imagine motor-sport
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 21:51 |