Cine e mai mecanic?, si imi poate da un sfat
![]() ![]() ![]() |
Cine e mai mecanic?, si imi poate da un sfat
EL_BGD |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|||
sorin |
![]()
Post
#2
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Dar care este problema?Tacanitul acela?Asta se aude si la mine,la toate masinile pe care le-am avut pana acuma.
_________________ M II Estate 1.9 dCi |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Pai problema ar fi, ca acel tzacanit se aude cam de sub masina si nu in zona motorului, ci un pic dupa, ar veni undeva in dreptul usilor din fata, sub masina. Inainte, se auzea mult mai intens si se auzea clar in timpul mersului, destul de tare. La service s-a constatat ca aveam o fisura la cutie, pe unde iesea ulei si mai tarziu s-a constatat ceea ce presupuneam si eu, si anume s-a rupt o piesa, mai precis un guler de la tija din cutie care a fost antrenat in moscare de pinioane si a fost izbit de toate piesele din cutie. Tzacanitul asta de acum e ca ala, doar ca se aude mai incet, mult mai incet, si nu-l aud in timpul mersului(nici n-am verificat, ca am observat aseara, inainte sa plec spre casa de undeva si chiar n-am meditat adanc decat abia de dimineata).
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#4
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Pe ce masina era cutia? Parca imi amintesc ca ai zis intr-un topic anterior ca era de pe una lovita. In mod normal face asa de la rulmentul de presiune, la mine asta a fost ca si eu dadeam la greu in masina, plus uzura. Lucru care s-a accentuat dupa luarea unei guri de canal iesita mai in sus fata de caldaram.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
sorin |
![]()
Post
#5
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
In timpul mersului nu se aude nimic la mine de la cutie dar daca stau pe loc cu geamul deschis aud si eu zgomote diferite cu pedala de ambreiaj impinsa sau lasata liber.
_____________ 1.9 dCi |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
La mine nu se mai aude daca apas ambreiajul, iar masina era un clio din 2002, care cazuse de pe platforma, in drumul spre fericitul posesor. Personal nu am vazut masina, si m-au plimbat din colentina unde avea respectivul magazinul, pana prin spate pe la AMG. Cutia in schimb era noua, se vedea ca uleiul care s-a scurs pe pantofii mei era nou, si mi-au confirmat si cei de la service aspectul asta. Ma ingrijoreaza in schimb foarte tare aspectul asta ca mi-e firca sa nu-i fi facut felul si cutiei actuale. Nu cred ca mai am norocul sa gasesc cutie noua la sfert de pret si nici asa nu stiu daca gasesc. Nici nu vreau sa ma gandesc la asta. O sa verific in schimb daca se aude in mers acest zgomot.
@b06cfn, imi cer scuze ca nu am raspuns atunci, dar am primit o eroare si am crezut ca nu s-a postat, eroare pe care am primit-o si acum, dar am fost mai vigilent ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Kata |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
normal ca se aud zgomote cand cuplezi/decuplezi ambreiajul...
@EL_BGD Poate ar trebui sa ti se verifice inca odata ansamblul ambreiaj (placa de presiune, rulment, etc)... |
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
am specificat cand se aud zgomotele pentru o impresie cat mai ampla asupra bubei.
Poate mi se pare mie, dar dupa ce am patit-o o data, nu mai vreau a doua oara, la nici 2 sapt. Si chiar si asa, nu prea am ce face, nu mai am bani si nervi sa o mai las 2 saptamani pana dau mecanicii jos cutia. Aste e, daca am rupt-o si pe asta, imi iau bicicleta si-mi !@# $%^& in ea de masina *&^%$#@, ca vad ca n-au astia masini pentru dobitoci ca mine. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#9
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Trebuie varificata, in mod normal ai garantie la ea, faptul ca era de pe o masina noua nu este relevant. Eu mergeam tare si schimbam sus si cutia este impecabila, ma rog, dupa ce am inlocuit-o cu una mai scurta de Clio Rsi. Si la asta diesel nici o problema.
Vezi ca poate nu au strans bine suruburile la placa de presiune, vezi sa fie suruburi conforme, nu orice stift de pe piata, au fost verificate astea? Stiu ca la a mea se slabisera doua suruburi la placa de presiune, care fusesera inlocuite cu altele in service (cica au cazut pe jos intr-un canal si le-au inlocuit cu altele) si batea ambreiajul. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
UFO |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 7 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu te enerva k poate ti se sparge vreun vas in cap!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4 8v. Renault Clio Symbol 2001 ,1.4 8V gri metalizat.
Megane Sedan 1.6 16v. 2004 full options |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
N-am garantie la ea, ca eu am venit cu "piesa", si daca as avea rampa, mi-as beli eu ochii pe acolo, desi probabil ca n-as fi in stare sa fac nimic. Probabil ca atunci cand ma duc sa-mi pun arcurile, il voi ruga pe respectivul sa arunce o privire si la suruburile de la ce tine de cutie, ambreiaj. Eu sper sa n-am nevoie sa schimb nici makar un ambreiaj, ca imi cerea ala la DEZMEMBRARI 7 mil (de pe aceasi masina de pe care a scos si cutia).
Oricum, va multumesc pentru sfaturi, si daca mai aveti vro' idee, sa nu va sfiiti ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#12
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Adica ai cumparat cutia fara sa stii daca merge si fara sa te asiguri ca macar o luna de zile daca ai probleme iti da alta sau recuperezi banii?
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Kata |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Legat de kitul de ambreiaj: suna si tu la un magazin (de ex Augsburg) si intreaba cat e unul nou.... poate te mai linistesti...
|
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
@b06cfn, daca nu era buna, imi recuperam banii, adica daca nu se potrivea, iar cei de la service au zis ca e buna si ca e noua.
@Kata, ziceam ca daca aia la dezmembrari cereau 7 mil pe kit ambreiaj, ma gandesc ca daca il luam de la magazin/reprezentanta, dadeam mai mult, si chiar daca dadeam mai putin, i-am intrebat de atunci daca e nevoie sa schimb si ambreiaju' si au zis ca e perfect. Nush, astept sa-mi iau salariu' sa-mi pun arcurile si acolo o sa-l pun p'un mecanic sa se uite si la problema asta. Alta solutie nu prea am, doar ca sper sa fiu preechipat cu solutia ![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Asa ca daca aveti idei, sa nu va fie rushine
![]() |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
SorinV |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
tacanitul ala poate sa fie ( e o problema frecventa la modelele pe benzina de la reno) de la discul ambreiaj ! face joc pe arcuri si tacane ! normal ca atunci cand tii pedala apasata nu face zgomot ! functional nu este o problema ! problema este de ordin auditiv sa zicem ! un kit ambreiaj costa in jur de 5 milioane ! dar este foarte probabil sa faca acelasi zgomot ! sunt unii patiti pe acest forum ! poti sa iti iei un disc uprated gen k-tech dar eu spun ca e inutil !
iar cu caraitul cutiei nu e vina ta ! cutia de pe clio este o imbecilitate tehnica de la renault ! marsarierul este bomboana de pe coliva ! iar de carait nu caraie rotile dintate caraie sincroanele ! astea sunt ieftine ( relativ) si tin foarte mult ! trebuie sa le carai de cateva sute de ori pana incep sa aiba probleme ! iar cutia nu are nevoie de rodaj prea mult ! 1000 de km de oras sunt suficienti ! veziti de mersul tau si lasa cutia ! io tot nu pricep cum ai reusit sa o strici pe aia !? |
--------------------
a
a
a
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#17
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Pai vezi, asta e buba, nu faptul ca se potriveste este esential, la asta clar ca-ti iei banii inapoi, dar daca, chiar noua fiind, are probleme? Pe care ex-viitorul proprietar al masinii cazute le va fi rezolvat pe garantie? Ia verifica uleiul, vezi sa fie curat. Si daca ajungi in service cu ea, pune-i pe aia sa scoata capacul din capat dinspre roata stanga sa vada daca are toate sigurantele la cele doua trenuri, fix si mobil). Poate sa fie si de acolo.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Uleiul am mai spus, era nou, se vedea...Au verificat cam tot ce era de verificat..Oricum, in concluzie, daca SorinV zice ca nu e f ingrijorant, iar de dat jos cutia s-o iau iar la puricat n-am chef/timp/bani, o sa merg asa si fie ce-o fi. Din partea mea, va multumesc pentru contributie si topic closed...sau open....cine stie.
Thank You all |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Si la mine la cutie face figuri la marsarier, in sensul ca atunci cand calc ambreiajul si bag in marsarier caraie prima data, dar m-am obisnuit sa las un mic interval de timp si nu mai caraie. NU facea cand am luat-o, a aparut in primii 1000 de km.
La voi vibreaza schimbatorul in mers? |
--------------------
.
.
.
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ Oct 11 2005, 11:22 PM) La voi vibreaza schimbatorul in mers? Doar daca motorul e subturat. |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
laur_dci |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
e normal sa vibreze schimbatorul (la diesel se simte si mers) pentru ca transmisia intre schimbator si cutie se face prin tije, nu prin curele cum au colegii de la megane
|
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
SorinV |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
sunt cabluri domnule laur nu curele ! si sunt normale reculurile pana la o anumita intesitate ! daca sunt prea mari inseamna ca e o prolema cu bieleta cv !
|
--------------------
a
a
a
|
|
iulym |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 18 April 05 ![]() |
QUOTE(k0b3 @ Oct 12 2005, 08:22 AM) Doar daca motorul e subturat. corect |
--------------------
FORD
FOCUS
2008 Titanium Renault Clio Symbol Expression 1,4i 8V - MY EX ...
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#24
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
@Laurentziu83
Vezi ca trebuie reglata mai bine timoneria de comanda de la schimbator la cutie daca face asa. This post has been edited by cmandrei: 6 Mar 2006, 17:02 |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
Si la mine vibra destul de puternic, cand luam piciorul de pe acceleratie, sau exact cand acceleram; am schimbat o bieleta cu ocazia asta si e perfect. (facea asa de la 0 km)
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(k0b3 @ Oct 12 2005, 08:22 AM) Doar daca motorul e subturat. Nu e cazul la mine. Eu schimb la 3500-3800-4000 de ture in treapta superioara. Mi se pare ca are un consum mai mic asa decat daca schimb la 2500-3000 de ture. Inca ceva: cand intru in limitare stand pe loc vibreaza muult mai puternic. Deci e clar ca trebuie sa le fac o vizita la bajetii de la Braila. |
--------------------
.
.
.
|
|
laur_dci |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
QUOTE(SorinV @ Oct 12 2005, 08:40 PM) sunt cabluri domnule laur nu curele ! si sunt normale reculurile pana la o anumita intesitate ! daca sunt prea mari inseamna ca e o prolema cu bieleta cv ! cu plecaciuni, multumiri de precizare mi-a venit mai repede cabluri decat curele si daca suntem la mecanica, pe unde gasesc o rampa sa ma bag sub masina? in afara de service... s-ar putea sa fiu eu paranoic dar am impresia ca "fuge" putin de spate la virajele peste denivelari. senzatia asta o am de cand am schimbat rotile fata intre ele ca sa verific de ce trage dreapta (si una pisica lovita la 100 km/h) This post has been edited by laur_dci: 13 Oct 2005, 22:20 |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
nu prea vad legatura dintre schimbatul rotilor fata intre ele si derapajul puntii spate. strange...
|
--------------------
.
.
.
|
|
laur_dci |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 21 April 05 ![]() |
nu trebuie sa fie o legatura. cred in paranoia
dar nu stiu unde s-a proptit pisica aia (facusem 300km extraurban de la schimbatul rotilor) si cand m-am intors in Bucuresti am observat "fuga" dar nu e chiar derapaj |
--------------------
Clio Bicorp
1.5dci 80cp
extreme 2005 clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
|
|
fidji |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 29 August 05 ![]() |
Mi-a sosit masina de vreo doua saptamini , exact la termenul previzionat de dealer.
Masina este in rodaj si am pe kilometraj peste 400 km parcursi cu mari retineri la turatie si multe intrebari ![]() Bun ,exact asa am si facut din cind in cind dar nu am depasit 2500 rpm cit scrie la carte . Am observat ca , pina sa schimb viteza chiar si la 2300 rpm dupa un mers constant la 2300 rpm cu a II a sau a III a , se aude un motor turat sau mi se pare mie.Nu stau tot timpul cu ochii lipiti de turometru dar ''dupa ureche'' nu suna bine turarea asta . Banuiesc ca zbirniitul de la 2300-2500 maxim se datoreaza ansamblului ambreiaj si cutie de viteze.Probabil pinioanele vibreaza daca nu este un raport bun intre diametru si viteza. Intrebarea mea de novice in ale mecanicii este : ce se poate intimpla la cutia de viteze si motor datorita mersului turat in plaja de mai sus si eventual de ce? Va trebui sa-mi schimb stilul de condus ?Macar sa-l schimb acum la inceput cit nu este prea tirziu.Ma ingrozeste gindul ca as pute sa ajung pe la service-ul TSI Constanta. Multumesc anticipat pentru orice raspuns. |
--------------------
Renault
Simbol
2005-Fidji Renault Symbol Fidji dci 1,5l/80cp alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 01:00 |