Acumulator De 50 A/h La Dci 1,5 De 80 Cp, Este un acumulator adecvat?
![]() ![]() ![]() |
Acumulator De 50 A/h La Dci 1,5 De 80 Cp, Este un acumulator adecvat?
leonardo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 22 May 05 From: Bistrita ![]() |
|
||
--------------------
Ford
C-Max Ghia
2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
- BN-22-ZZZ
|
|||
ess1902 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Eu la masina din semnatura am acelasi acumulator.Am trecut 2 ierni, masina a stat afara tot timpul si nu am avut nici o problema.Pana in prezent nu l-am incarcat niciodata.
|
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
eddie33 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 25 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am trecut o iarna cu ea,asta nu a mai avut loc in garaj.....si nu a avut probleme.Porneste bine,doar cand a fost foarte foarte frig,cand era uleiul
ingrosat,a luat-o la o cheie mai lunga sau la a doua. |
--------------------
Renault
Clio Extreme
2004-DCI 80C.P.
|
|
raresss |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
vezi ca daca te apuci sa schimbi acumulatorul dupa capul tau s-ar putea sa arzi electromotorul, sau alternatorul de exemplu sa nu incarce. asa ca daca asta vine pe ea mai bine continui cu acelasi amperaj.
|
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
daca vrei sa nu patesti cum spune raresss atunci cand cuplezi bornele le strangi cu simt de raspundere si inainte de a le strange invarti putin bornele ca sa faca contact mai bine. apoi dupa strangere verifici tragand de ele cu mana.
Ca sa fii sigur ca le-ai montat bine aprinde faza mare putin. Aceasta trebuie sa se aprinda bine ca sa arate ca ai cuplat bine bornele. In rest nu o sa ai probleme, nu mai speriati omu' degeaba cum ca-s probleme la schimbarea bateriei |
--------------------
.
.
.
|
|
leonardo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 250 Joined: 22 May 05 From: Bistrita ![]() |
Toata povestea aceasta ma mira doar stiind ca motoarele pe motorina necesita un acumulator mai mare (amperaj)fata de unul pe benzina.
Si vin cu o adresa care,zic eu,aduce putina lumina in aceasta problema. My Webpage Evident ca cei care au de mai multi ani masini Reno cu motorizarea de 1,5 dci 65,80,100 CP. si au trecut de una sau mai multe ierni fara probleme, este totul OK. ![]() This post has been edited by leonardo: 31 Aug 2005, 19:14 |
--------------------
Ford
C-Max Ghia
2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
- BN-22-ZZZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 20:53 |