Crash Test Megane Ii Hatch
![]() ![]() ![]() |
Crash Test Megane Ii Hatch
cipman |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
|
||
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|||
danuzz |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 6 May 04 ![]() |
la ce viteza or fi crush-test-urile astea?
|
-------------------- M II Bicorp, 1.5 dci, 80 CP, xenon, clima
|
|
cipman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
La testul cu obstacolul decalat deformabil (cazul din filmuletul cu M II) viteza e de 64 km/h.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
danielh |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 28 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca este o intamplare, dar in filmul cu Megane2, dupa impactul cu airbagul, capul soferului a iesit pe geamul lateral, in timp ce la Laguna s-a dus in tetiera. Fiind impact frontal, nu se va deschide airbagul lateral si un impact de genul acela cu geamul lateral sau cu stalpul nu poate fi prea placut.
|
-------------------- Megane Sedan 1.6 16V Confort Privilege
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
La Megane soferul da cu capul de stilpul central. Ciudat.
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
cipman |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Si la Laguna da cu capul de stalp, dar mai usurel. La M II pare ca da mai mult in geam. E normal. Ambele masini incep sa se roateasca dupa impact. M II se roteste mai mult si mai repede pt. ca e mai scurta si mai usoara. Capul manechinului are inertie, asa ca rezultatul e normal. Las-ca nu da prea tare. Macar sa fie cucuiul ala singura leziune. Dar nici cucui nu face ca e doar manechin.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
cipman |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Bun. Daca e si la euroncap pe site inseamna ca filmuletul e original.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
ncristi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Acum se vede clar de ce aripile la masini se fac din plastic--->la impact frontal sa nu blocheze usile, conditie esentiala pt 5 stele.
|
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
127.0.0.1 |
![]()
Post
#10
|
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Uite aici mai multe crash-test-uri (si pentru mai multe modele de Renault, inclusiv Clio bicorp):
http://www.jetztreichts.at/netautor/pages/...ges/1102081.php Edit: exista si foarte multe detalii dar in germana! |
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
cipman |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Merci pt. link. Ca lumea. Pacat ca au micsorat filmuletele asa mult. Nu mai vezi aproape nimic.
M-am uitat la mai multe din cele obisnuite de pe la noi. Peugeot 307 face urat de tot. Vai, da' ce-mi place mie limba germana... dar calul de dar nu se cauta la limba, sau prin imprejurimi p-acolo pe undeva. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
oache81 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 30 December 04 ![]() |
Cam nasoale pagubele la 64 de km/h insa se pare ca manechini aia nu au aproape deloc de suferit in urma impactului.Mi-am adus aminte de o faza destul de amuzanta,mai demult am vazut un film si 2 tipi au pus pariu pe o masina ca daca intra intr-un zid cu 80 la ora inca se mai pot deschide usile la masina respectiva.Evident ca cel care a intrat in zid abia a mai iesit pe geam,era vorba de o masina d-aia veche americana cu botu de 1 metru si ceva.Observ ca se pune din ce in ce mai mult accentul pe siguranta soferului si a pasagerilor in detrimentul masinii,ceea ce este foarte bine.
|
--------------------
citroen
c4 2.0 HDI VTR Pack
2006
|
|
cciulei |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 July 06 ![]() |
Salutare
recomand celor care vad doar "bubele" acestei masini sa mai vada si "partile bune" testate "pe viu" http://www.lincity.com/funny-videos-62318-...-Crash-Test.htm |
--------------------
Renault Megane
Sedan 1.5 DCI 100
2005 Privilege
|
|
ktmbull |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 6 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai scartie ea saraca, dar macar e sigura. La siguranta nota 10 pentru Reno.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan(2.1), 1.6 16v,
Confort Expression+Clima, 2005. +2 roti.
|
|
IRS |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 23 February 05 ![]() |
Si cine tocmai prezinta siguranta autoturismului. Sa speram ca va reveni...
|
-------------------- Megane II Sedan 1.6 Privilege, ESP, xenon, trapa, piele, negru - martie 2004
|
|
atoma |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
sa speram...
nu contesta nimeni aceast lucru la megane 2..eu am avut un mic incident cu el ..la 80km/h am luat un caine in plin... bara sa comportat excelent.. o mica ruptura de 2 cm ... si radiatorul spart(plasticul dintre proiectoare a zburat de la locul lui si sa dus direct in radiator) ... totusi nu am inteles niciodata de ce reparatia a costat 72 mil ... oricum nu mai conteaza casco sa traiasca. This post has been edited by atoma: 22 Sep 2006, 15:52 |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 16:48 |