Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Muci in capacul de la ulei

Marty
post 21 Jan 2005, 12:20
Post #1


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ei bine, dragii mosului, de cind am cumparat masina (2001), in fiecare iarna gasesc "muci" in capacul de la ulei (pe unde torni uleiu-n motor, pentru cine nu-ntelege). Mentionez ca pina la masina asta n-am mai intilnit aceatsa problema. Berlina face la fel, indiferent de uleiul folosit; alte berline nu fac la fel.
Aveti idee de la ce mama dracu' e (eu zic ca-i de la condens, altii zic ca n-are voie condensu' sa creeze atitia muci) ? E normal sau nu (la masinile mai vechi) ?


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 21 Jan 2005, 13:08
Post #2


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




renatta mea are nasul uscat.. :wink:
parca era o chestie cu recircularea vaporilor de ulei, nu?? nu shtii ca shi la friteoza (damn, asha se scrie??) se fac muci pe capac?? aia nu are recirculare..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geo.meg
post 21 Jan 2005, 21:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 17 February 04
From: Bucuresti




Salut Marty ,toarce frumos motorasul tau , l-am ascultat joi .
Problema spumei de ulei la capacul de ulei , este normala pe timpul rece , la Renaultul meu vechi ,era belea deoarece imi infunda toate furtunele de recirculare a vaporilor si uneori mai ajungea si in carburator .
Pe atunci am intrebat si eu pe mai marii in domeniu , si am primit ca raspuns ca din cauza frigului , motorul se incalzeste si la nivelul cumbutorilor se creaza un fel de condens care se transforma in acea spuma maronie. Nici in ziua de azi nu am reusit sa opresc acest fenomen de spuma care este foarte enervanta uneori .
Ea apare cam la toate masinile dar intr-o mai mare sau mai mica masura , singura solutie care mi-au recomandat-o un mecanic a fost ca trebuie sa folsesc ulei de iarna , nu am incercat dar banuiesc ca tot face .
Totusi intreaba pe la vreun Service mai mare de RENAULT de acest fenomen .


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 -Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 21 Jan 2005, 21:38
Post #4


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Un opic pe langa subiect: mie un comportament asemanator mi-l facea la berlina pe timp de vara ( dimineata) sau cand mergeam un pic mai turat cu ea ( atunci era in motor BP 15w40 combinat cu 20w40). dupa ce am pus Aral 15w40 nu a mai facut asa.


--------------------
Renault Megane 2 bicorp - XXXXXXX 2004 - 1.5 dci Conf Exp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 21 Jan 2005, 23:00
Post #5


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




te'ai gandit ca facea probabil datorita combinarii?? toate uleiurile au agentzi anti-spumare, dar daca le combini nu cred ca ishi mai fac efectul exact cum au fost proiectate...
io nu am avut niciodata nimic pe capacul de ulei.. shi am avut shi aral 5-50 shi aral 10-40 shi de vreo 3 schimburi elf 10-40.. doar ca nu au fost niciodata amestecate doo marci sau doo vascozitatzi.. :wink:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 Jan 2005, 10:15
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Mai baieti, nu stiu ce parere aveti voi despre mine dar chiar atit de timpit incit sa-mi amestec uleiurile nu sunt! Masina merge acum pe Mobil 10W40, are maxim 1200 de km., filtrul fiind schimbat in acelasi moment cu uleiul.
In Elvetia masina a fost intretinuta exclusiv la service Renault (mai putin cind i-am schimbat eu garnitura de chiulasa).


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 Jan 2005, 10:25
Post #7


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
Salut Marty ,toarce frumos motorasul tau , l-am ascultat joi .

Toarce pe dracu', ii bate un tachete! 8)


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 24 Jan 2005, 10:28
Post #8


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




shaung zicea ca avea un comportament asemanator cand avea uleiurile amestecate.. iar io incercam sa explic de ce..
nu vbeam cu tine, marty.. :wink:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 24 Jan 2005, 10:40
Post #9


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Eu am spus ce simtome aveam la berlina. si de la asta am banuit ca se adunau. insa la martuy... chiar nu imi dau seama de la ce ar putea fi.
Cineva spunea de aburi de apa... in ulei atunci inseamna ca e nasol. Sper din toata inima sa nu fie asta. Dar acum pun si eu o intrebare mai "tampita" de ce face numai cateodata si nu tot timpul?


--------------------
Renault Megane 2 bicorp - XXXXXXX 2004 - 1.5 dci Conf Exp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 Jan 2005, 10:53
Post #10


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Ma, si Oltcitul facea la fel, sa ma bata Dzeu. daca am vazut Oltcit cu racire pe apa!
Despre partea cu "schimbul de fluide" ma tem si eu. Oricum, pe joja nu se observa nici un pic de apa iar la drum nu-mi scoate abur in exces pe esapament. Ideea e catotusi imi cam dispare niste "apa" din vasul de expansiune si sa dea dracu' daca-mi pot da seama unde ar putea disparea (nu exista scurgeri vizibile)!

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 15:57


--------------------
Gillette De unica folosinta - B 999 NAM 2011
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi87
post 27 Dec 2005, 20:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 October 05
From: Tg Mures




Se spune ca pe capac nu e nici o problema cu putina spuma, numai pe joja sa nu fie, ca atunci ai apa in ulei. Tinand cont de faptul ca uleiul "lucreaza" sub presiune mai mare (asta in cazul in care capacul vasului de expansiune de la apa nu e blocat), cred ca pierderile de apa se datoreaza unor scurgeri minore, de la care apa iesita se evapora (banuiesc ca furtunele nu sunt nou-noute).

This post has been edited by cmandrei: 15 Mar 2006, 15:57


--------------------
Nissan Micra K13 2011, 1.2 Acenta
ex Renault 5 Campus, 1108 cmc (C1E), 33kW, 1988;
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 16:56
Dacia