Aeroterma Megane 2
![]() ![]() ![]() |
Aeroterma Megane 2
BR28DNK |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 21 October 21 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
- BR28DNK
2011
|
|||
mnm |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 546 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti ![]() |
Problema-daca nu baga aer rece- ar fi pe circuitul refringent .....de freon.
|
--------------------
Renault
Megane 2 sedan
2005 1,6l 16V Privilege Megane 4 ZEN ENERGY TCE 132, 2018
Ex: Dacia 500, Supernova 1,4l, Sandero 1,6l MPI M2 Sedan |
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.382 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
vezi in ce stare este filtrul de habitaclu prima data
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
megan2 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 10 September 17 ![]() |
Problema asta am avut-o si eu cu ceva timp in urma.Pe circuitul de freon exista o supapa de suprapresiune.Cand creste presiunea peste limita acceptata acea supapa deschide lasand freonul sa iasa pana scade presiunea sub limite.Presiunea creste cand nu functioneaza ventilatorul (de la cele doua radiatoare) de racire din fata motorului(ca mai sunt 2 in alta parte si unii le numesc calorifer:), sau nu functioneaza treapta 2 de viteza(aia mai rapida) si implicit nu raceste circuitul destul. Simptome, cuplare-decuplare deasa AC fara efect,(AC ciuciu), supraincalzire motor(risc de distrugere).Cand cresti viteza de deplasare se realizeaza o oarecare ventilatie a radiatoarelor si incepe AC sa functioneze , dar nu in parametrii deoarece majoritatea freonului a fost pierdut in atmosfera(poate si in plamanii tai:), unde a largit gaura in stratul de ozon ca sa iti arda tie recolta pe camp:).Solutia :Baga bani ! Baga bani!
CE ma distreaza: Vara problemele sunt la AERE, toamna la APA IN HABITACLU, iarna NU MERGE CALDURA, primavara PROBLEME CU STERGATOARELE. PERMANENT ! This post has been edited by megan2: 13 Jul 2025, 20:45 |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
BR28DNK |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 21 October 21 ![]() |
Stați puțin, nu e vorba de aer condiționat, e vorba de aerul pe care îl dă aeroterma. Nu de pe nici o parte cat timp mergi încet.
|
--------------------
Renault
Fluence
- BR28DNK
2011
|
|
megan2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 10 September 17 ![]() |
Trebuie desfacuta aeroterma si vazut exat ce se intampla acolo.Banuiesc ca ai AC manual(adica la mana, cu manivela
![]() ![]() De obicei se arde rezistorul de putere serie cu alimentarea, sau cablajul, respectiv mufa de alimentare de la el. Motivele sunt multe:proiectare slaba, materiale neadecvate, negandit pentru temp, conditii diverse, eventual extreme, pozitionare gresita. Mai exista un motiv romanesc DOREL ! care a umblat acolo in trecut si nu a pus totul la loc exact sau a atins cu mainile lui stricatoare si murdare de mizerie papucii/pinii electrici inainte sa cupleze mufele. In acelasi timp verificat circuitul catre aeroterma, circuit ce include sigurante si/sau comenzi. This post has been edited by megan2: 14 Jul 2025, 13:27 |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 15:17 |