Probleme electrice ciudate
![]() ![]() ![]() |
Probleme electrice ciudate
adriandev2025 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 25 May 25 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2009
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
problema la tine este alternatorul tensiunea cu motorul pornit 14V-14,4V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Albasete |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 August 17 ![]() |
Alternator sau releul de incaracare.
|
--------------------
Renault Megane 2
Renault Megane 2
2006, 1.6, 16 V
|
|
dan_g |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 23 December 10 From: Iasi ![]() |
In vreo 3 ani cat am avut Megane 3 n-am vazut sa incarce peste 14 V decat in primele minute dupa o oprire mai lunga, in rest cam 13,4.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 110
- -
|
|
adriandev2025 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 25 May 25 ![]() |
QUOTE(dan_g @ 28 May 2025, 14:20) In vreo 3 ani cat am avut Megane 3 n-am vazut sa incarce peste 14 V decat in primele minute dupa o oprire mai lunga, in rest cam 13,4. Cred ca e o problema de ground. Unde se afla cele 2 ground-uri principale? Există o rezistență undeva. Pe tester (elm327) ECU încarcă cu 13.4, dar la borne cu 13.1V testat cu 2 multimetre. Mulțumesc mult pentru răspuns |
--------------------
Renault
Megane 3
2009
|
|
Agrig |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.094 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Daca "pierdeți" 0.3Vdc pe traseu este simplu,
Prima data puneti testerele pe borna bateriei si pe cablu care ajunge la bornă, vedeti dacă aveți cadere, se intimpla și acolo să fie... Daca la borne e bine, tester pe borna bateriei + si borna + a alternatorului, acolo posibil sa fie si sigurană. E ok, borna- si masa masinii, la fel masa alternatorului si masa mașinii, vedeti unde apare căderea de tensiune. Ușor de spus, in unele cazuri greu de ajuns... Succes! P.S. prima data măsurați direct la bornele alternatorului si la baterie să vă convingeți ca nu totuși acei 13.4Vdc chiar sint atit. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ar trebui urmarita tensiunea acum depinde de tipul de baterie , la mine sta la 13,3 in mod normal dar banuiesc cind incarcarea este activa se duce la 14,9-15 masina fiind cea din semnatura captur full hibrid si banuiesc ca are ceva de tipul AGM
Dar totusi si aia 13,4 care ii citeste mi se pare putin, daca este o baterie normala This post has been edited by bygy007: 29 May 2025, 10:13 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th July 2025 - 10:58 |