Ajutor 1.5 dci 110CP K9K - Engine Failure Hazard, Ajutor 1.5 dci 110CP K9K - Engine Failure Hazard
![]() ![]() ![]() |
Ajutor 1.5 dci 110CP K9K - Engine Failure Hazard, Ajutor 1.5 dci 110CP K9K - Engine Failure Hazard
nzqts |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 January 24 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci
|
|||
clau166 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 29 May 10 From: Arges ![]() |
Testerul este unul generic si poate sa nu indice cu cea mai buna precizie problema. Din eroarea postata singura care te intereseaza este ca partea electrica de la injectorul nr 4 e dusa. Trebuie verificat daca merge vreodata in 4 cilindri si cat sunt corectiile pe injectoare in ideea ca e posibil ca injectorul acesta nr4 sa functioneze cu intermitenta. Daca il prinde in perioada cand functioneaza normal si-ar putea da seama daca debitul de motorina e bun. Pentru confirmarea problemei se pot face unele masuratori electrice ale injectorului nr 4.
Daca ai timp si chef de mestereala pentru confirmarea problemei poti muta injectorul nr 4 in cilindrul nr3 ( mutand evident si codul injectorului ) si confirmi ca eroarea se muta pe cilindrul nr 3. Pe scurt trebuie reparat injectorul nr 4. Daca mergi la un service specializat vor sti ce e de facut dar aici va depinde de cati bani vrei sa investesti : - injector nou cea mai buna varianta - injector refacut e ok dar va trebui ca firma care face asta sa stie ce face si sa-l calibreze corect, generat un alt cod - injector second hand netestat e cea mai proasta varianta si ai sanse mari sa prinzi un alt injector cu probleme chiar daca nu cu aceeasi problema ca al tau. This post has been edited by clau166: 7 Jan 2024, 18:33 |
--------------------
Renault
Megane III PH2 1.5 dci K9K 636
2012
|
|
grig1960 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 2 April 17 From: Onesti, Bacau ![]() |
Tinand cont de faptul ca au aparut mai multe mesaje de avertizare Check... aparent fara legatura unul cu altul si ca au aparut in mers, eu as verifica prima data daca alternatorul este ok, sa nu cumva sa fie dus, nu incarca si cade bateria sub 11 V, caz in care calculatoarele o cam iua razna. Legat strict de cele doua erori, trebuie rezolvata cea cu injectia - injectorul, cealalta DTC1550 (DF1012 Canclip) este consecinta a erorii pe injectie, Cruise Control fiind inhibat automat, isi va reveni dupa rezolvarea erorii pe injectie.
This post has been edited by grig1960: 7 Jan 2024, 21:00 |
--------------------
Renault
Koleos
2010, 2.0dci, 4x4, 173 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 20:00 |