Poate pica motorul de la montaj prost turbina ?, Motor 1.6 mort la 2 sapt dupa înlocuirea turbinei
![]() ![]() ![]() |
Poate pica motorul de la montaj prost turbina ?, Motor 1.6 mort la 2 sapt dupa înlocuirea turbinei
Amirokazii |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 13 August 18 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2017 Zen
- If09fff
|
|||
vvede |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca mecanicul care ti-a schimbat turbina zice ca e ok sa fie uleiul peste maxim ca-si mai trage ea... nu stiu ce sa zic despre acel mecanic.
Uleiul cand e peste maxim motorul il trage si-l arunca afara pe unde poate. Cand motorul s-a oprit ai verificat daca mai avea ulei? Daca mecanicul ala e mecanic in timpul liber si in rest macelar, frizer, doctor - DA e posibil ca motarea turbinei sa fi cauzat aceste probleme This post has been edited by vvede: 25 Jul 2023, 03:54 |
--------------------
Renault
Clio
0.9TCe Expression Mazda 6 2.0, Attraction
Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP |
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
parerea mea .. primul turbo a cazut de la lipsa ungerii ... pb. eu zic ca a fost de la pompa de ulei care nu a mai mai bagat debit adecvat ... ceea ce a dus la bulirea intregului motor ... trebuia sa opresti si sa chemi platforma nu sa continui sa mergi cu ea, acum este prea tarziu oricum ..
This post has been edited by cj98czh: 25 Jul 2023, 06:35 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ccl |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 May 14 ![]() |
Cunosc pe cineva care de la aditiv ulei a bulit motorul. Motiv : a, înfundat orificiile de ungere. Poate nu are nici o legătură la tine.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE2.1 PRIVILEGE XENON-CLIMATRONIC/ M4 INTENS.
2006/2017
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#5
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Toata actinunea suna a lipsa ungere motor... nu trebuia folosit dupa ce a cedat turbina...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
balauru_327 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 27 February 09 ![]() |
Mie mi se pare greu de acceptat ca un piston sa se topeasca la un motor diesel. Prin arbore naspa ce ar trebui sa intelegem ?
Eu am avut odata mufa iesita putin de la senzorul temperatura motor, si masina merge ca si cum ar fi fost posedata, vibra, trancanea nu prea avea putere sau avea putere, acul temperatura motor urca si cobora intr-o veselie ... si aveam tubulatura admisie aer mobila iar rezonatorul care se afla pe tubulatura s-a deplasat inspre mufa respectiva si cumva a reusit sa o mobilizeze de acolo. |
--------------------
dacia
supernova
2001 1.4mpi/rapsodie
- b-83-dip
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
QUOTE(solidconvert @ 27 Jul 2023, 09:29) La mai multe modele renault / nissan au fost probleme cu turbina la 1.6dci (daca despre acest motor discutam). Eu am schimbat-o la 55.000 deoarece consuma ulei. Masina a fost luata de la un dealer din Germania adusa la buyback pe la 35000 km. Initial a avut intrare in service pentru consum ulei, au etansat capacul de la distributie (problema cunoscuta), probabil consumul a persistat si proprietarul a dat-o buyback, ceea ce ma face sa cred ca acea turbina a fost cu defect de noua. Piston topit inseamna de obicei injector blocat. Totusi turbina aceea de 1300lei imi pune niste semne de intrebare asupra calitatii, chiar daca luati piese aftermarket, cumparati ceva de calitate. E clar ca a ramas fara presiune ulei daca a aparut mesaj pe bord, dar intrebarea e "unde s-a dus presiunea" ? This post has been edited by ionitagelu: 14 Feb 2024, 17:27 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
Nilo |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 30 September 18 ![]() |
Sunt doua variante practic , cum sa zis mai sus :
1. nu mai baga destula presiune pompa de ulei , si asta vine cu problemele ei - proble cu antrenarea de la arbore ( cred ca de asta o picat a 2-a oara motorul ) trebe vazut cum e antrenata pompa de ulei (pinion , lant , curea) - pompa defecta ( ca la VW se uzeaza axul de antrenare ) 2. baga destula presiune , dar scapa pe traseu - cautat tot sistemul unde pierde presiunea. |
--------------------
Reno
Megane IV Intense
2018 1,33 6M
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 14:17 |