Soft Renault Talisman 1.6 160hp, Soft putere
![]() ![]() ![]() |
Soft Renault Talisman 1.6 160hp, Soft putere
Elvin26 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 August 22 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Talisman
2017
|
|||
tuneam |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Bmw nu e o masina normala, pentru drumuri pibloce. Talisman e o masina normala, de mers pe drumuri publice. Nu are nevoie de schimbare ca pentru circuit
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Elvin26 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 20 August 22 ![]() |
QUOTE(tuneam @ 20 Aug 2022, 12:55) Bmw nu e o masina normala, pentru drumuri pibloce. Talisman e o masina normala, de mers pe drumuri publice. Nu are nevoie de schimbare ca pentru circuit Mda… ce comparație 🤯! Nu mi se pare nimic inovator sa dureze 2 secunde după apăsarea pedalei sa retrogradeze cutia. Și nu e vorba de circuit, e vorba când vrei sa faci o depășire sau sa schimbi o banda mai repede când traficul este mai îngreunat. |
--------------------
Renault
Talisman
2017
|
|
speedman |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Nu știu ce așteptări ai avut de la o mașină care scoate peste 9 secunde pentru a ajunge la 100 km/h. Ca fost posesor pot spune că mașina asta era o putoare, să mă scuze colegii care dețin așa ceva. Este frumoasă, impunătoare, spațioasă, confortabilă dar se mișcă în reluare. Poți încerca la tcm tuning la Voinea...are pagină la anunțuri. Succes!
P.s. eu am suportat o 2 luni...veneam după un Megane 4 GT pe benzină care în comparație cu asta era super agila. |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
ALPINAs |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 2 December 16 ![]() |
Poți retrograda doar din pedala de accelerație fără a crește viteza de deplasare. Pentru asta, apeși accelerația repede spre capăt (fără a apăsa butonul de kickdown din podea, nu trebuie nici măcar cursă completă) și o aduci repede spre poziția inițială. În felul ăsta obții o retrogradare de o treaptă într-un timp foarte scurt. Apoi imediat poți accelera în treapta nou cuplată și motorul va răspunde bine, mai ales dacă erai deja în modul Sport. Dacă apeși butonul de kickdown din podea și te afli în modul de condus Neutru (unde subturează destul de rău) în treptele 4,5 și 6 atunci va retrograda 2 trepte, însă va dura relativ mult deoarece nu se schimbă paritatea treptei, prin urmare treapta dorită nu este deja preselectată precum în cazul anterior descris de mine. Odată ce înveți cum reacționează mie mi se pare o cutie decentă, chiar dacă nu are cea mai bună calibrare: în modul Neutru subturează destul de rău când accelerezi fin, iar în Sport menține treapta prea mult (de exemplu accelerezi puternic și spre 4000 rot/min iei piciorul relativ brusc din accelerație fără a frâna, caz în care durează secunde bune să schimbe superior) și face niște retrogradări destul de agresive când franezi pentru a te opri la semafor.
Nu-i chiar rea la capitolul retrogradări. Deși comparația nu este neapărat corectă, pentru că sunt principii diferite de funcționare, să știi că ZF 8hp nu stă mai bine la retrogradări. |
--------------------
Renault
Talisman
2016 Zen 1.6 dCi 160 EDC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 20:54 |