Garnitura de chiuloasa sau radiator infundat?
![]() ![]() ![]() |
Garnitura de chiuloasa sau radiator infundat?
GeorgeA16 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 June 22 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2014
|
|||
xmisterx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Trebuie completat lichidul de racire pana la nivel, motorul trebuie sa fie rece, pornesti motorul cu busonul scos de la vasul de expansiune si urmarit lichidul din vas sa nu apara bule de gaze scapate pe la garnitura de chiulasa, daca nu face bule si lichidul ramane curat fara urme de ulei atunci nu este garnitura de chiulasa.
Este posibil sa fie si pompa de apa busita, lichidul de racire nu circula prin circuit si apare fenomenul de supra-presiune iar lichidul este aruncat afara pe la buson. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
valioglu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Cred ca e garnitura de chiulasa arsa. Mai ales daca nu ai pierderi de antigel. Pe teava de esapament nu da antigel?
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca iti dispare antigelul din vas, atunci ai probleme la chiulasa. Pune pe cineva sa accelereze si verifica antigelul in vas daca nu bolboroseste (ignora antigelul care intra prin partea de sus, e normal). Daca da, atunci pregateste-te de dat chiulasa jos (cu inlocuire distributie) si verificare planare. Daca e deformata chiulasa (nu se mai incadreaza in limita maxima de deformare), cauta alta la dezmembrari, chiulasa de 1.5 dci nu se poate rectifica.
Ar fi de preferat sa nu mai folosesti masina pana la reparatie. This post has been edited by Laurentziu83: 20 Jun 2022, 08:17 |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
sa ii spui socrului meu care a rectificat zeci de chiuloase de 1.5 dci .... ca nu se poate rectifica ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Si cat au tinut chiulasele dupa rectificare?
Ca unde am lucrat eu, am trimis 3 chiulase la rectificat si toate au crapat dupa ceva km. |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
probabil ca merg bine merci si in ziua de astazi daca nu au ajuns cu totul masinile la remat ... ideea ca nu este prima data cand dai info de-a tranta ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ok, garantezi ca unde si-ar rectifica colegul chiulasa se va face treaba buna si nu va crapa chiulasa, eventual undeva la Cucuieti, sa plateasca si o platforma pana acasa? Eventual sa fie si duminica seara, sa aiba batai de cap ca unde e, ce face, cum ajunge, etc?
Merita sa iti asumi rectificarea chiulasei daca alta din dezmembrari costa 1000 de lei? In conditiile in care la inlocuirea chiulasei trebuie sa schimbi distributie, ulei, antigel, plus manopera care nu e deloc ieftina? Cat de ieftina este o rectificare ca sa merite riscul? |
--------------------
.
.
.
|
|
Agrig |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
"Rectificarea" unei chiulase este ceva banal si se practica fara probleme sau ma rog, se practica.
Problema insa este alta, frezorul/rectificatorul o indreapta insa datoria mecanicului este sa o verifice de fisuri inainte de a o pune pe masina. Fisurile nu se vad totdeauna cu ochiul liber, dupa ce o frezezi sau rectifici plan cu atit mai putin. P.S. Si riscul ca sa fie chiulasa din dezmembrari fisurata ? This post has been edited by Agrig: 20 Jun 2022, 17:14 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Orice este posibil, daca o luam asa. Insa o chiulasa din dezmembrari are mici sanse sa fi fost rectificata la viata ei.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Agrig |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Nu rectificare este problema, problema e daca e si aia fisurata sau nu, n-are treaba rectificarea cu faptul ca a cazut chiulasa dupa citiva zeci de km, acolo alta problema a fost.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
si laurica ... pe aia din dezmembrari .. nu o duci la un planst, la schimbat semeringuri de supspa si curatat scaune?
vb. si tu fara tine ... la alea de zici tu a exolicat f. bine Agrig unde a fost buba .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Anyway, nu putem vorbi in numele unui atelier de rectificari, asta vreau sa zic.
La cele de care ziceam eu s-a lasat cu ax cu came rupt. |
--------------------
.
.
.
|
|
PMS |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 1 February 23 ![]() |
QUOTE(GeorgeA16 @ 17 Jun 2022, 16:49) Salutare, am un Megane 3 din 2014 1.5 dCi de 110 cai cu o mica mare problema careia nu-i dau de capat. De ceva timp am observat ca imi "dispare" apa din vasul de expansiune, daca e sa completez pana la un anumit nivel, dupa ce pornesc si merg cu ea in asa fel in cat temperatura sa se ridice la 90 de grade, mai raman cu foarte putina apa in vas iar dupa ce se raceste motorul si desfac capacul presiunea din vas este destul de mare insa apa nu revine la nivelul initial, tot cu foarte putina raman. Dupa ce intr-o seara mi s-a supraincalzit motorul am facut o vizita pe la mai multi mecani care mai mult sau mai putin nu prea m-au ajutat pentru ca unii mi-au spus ca e garnitura de chiuloasa, altii mi-au spus sa schimb busonul de la vas iar altii au spus ca ar fi radiatorul infundat. Tin sa mentionez ca uleiul este ok, masina nu scoate fum alb, iar in urma cu 1500 de km am schimbat termostatul. Motivul pentru care am decis sa scriu aici este pentru a obtine un sfat din partea dumneavoastra, poate cineva a mai avut aceasta problema pentru ca eu unul nu stiu pe cine sa cred si nu stiu de unde sa ma apuc pentru reparatie. Cum ai rezolvat pana la urma? Am si eu o problema asemănătoare. |
--------------------
Renault
Megane 3
2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:22 |