Renault Clio, ...e de curse ?
![]() ![]() |
Renault Clio, ...e de curse ?
SiloS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Attached thumbnail(s) 07db271e_4bca_42bc_831e_b4f73e0e7399.jpg ( Size: 362.44k ) Number of downloads: 1455 ab467f3e_23c8_466d_8a49_ddb7d87bd328.jpg ( Size: 320.36k ) Number of downloads: 1483 feb4be5c_f253_4f95_80e6_b1ad65d01347.jpg ( Size: 165.08k ) Number of downloads: 1461 |
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|||
Muttley |
![]()
Post
#2
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai ce sa faci cu ABS-ul si vitezometrul la coasta, pacatele mele...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#3
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Eu mentionez ce nu merge, nu neaparat ca ma deranjeaza.
Are si aer conditionat, urmeaza sa dau jos instalatia. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Zic doar ca alea-s anulate intentionat.
ABS-ul ca sa controleze masina, ca zici ca are roti de macadam. Vitezometrul pentru ca mai mult deruteaza. PS: suspensia e moale tot din cauza de macadam. This post has been edited by Muttley: 21 Apr 2022, 20:34 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Filip |
![]()
Post
#5
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Faina de tot! Era bine daca avea pe ea motorul F4R de 2 litri, dar cum e micuta cred ca trage bine si cu 1.6 16v.
|
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#6
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cred ca intuiesti corect, Muttley.
E posibil sa fie doar scoasa o siguranta pe circuitul de ABS si ... e anulat. Nu ma pricep la electrica... In ceea ce priveste suspensia, e o reglabila... ieftina. Dupa o comparatie intre realitate si internet, bazata pe forma si culoarea arcului si a amortizorului, e un TA-Technics. La testul empiric prin apasarea pe masina ea pare rigida, dar in realitate nu e asa cum as fi vrut. Masina a fost facuta "la buget", SIGUR NU ARE O SUSPENSIE DEDICATA PENTRU MACADAM. Si nici nu cred ca e vorba despre o suspensie sport profi. Bucsele la amortizoare sunt din cauciuc, flansele la amortizoare sunt stock. Tind sa cred ca cei care au facut masina au pus o suspensie ieftina TA TECHNICS. Eu ma asteptam ca masina sa raspunda la schimbarile de directie aproape in acelasi ton cum o face Mazdulica. Ca idee, o suspensie reglabila TA... costa ~1400 de lei. Una reglabila KW e 4000 de lei. Una BC RACING e 6000 de lei. Va trebui sa mai merg cu ea si sa iau cel putin un viraj, ca sa vad de ce e in stare si apoi ma voi pronunta daca voi schimba amortizoarele sau nu. E clar ca nu am cum sa fac performanta cu masina asta. Dar sper sa ma distrez pe cinste cu ea. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
eviltuning |
![]()
Post
#7
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
Felicitari pentru achizitie si mult succes in ceea ce urmeaza sa faci cu masina
![]() Daca a fost scoasa siguranta la abs, nu prea e ok. In principiu ar trebui sa fie dezechilibru mare pe franare, deoarece blocul de abs se ocupa de treaba asta in lipsa unui repartitor de frana, cum este si pe clio 2 cup (ragnotti la noi). Legat de partea de suspensie, ar merge un upgrade la partea de bucsi. Eu am pus de la strongflex la megane si sunt super ok. Adica se simte diferenta enorma fata de cele de cauciuc. QUOTE(Filip @ 21 Apr 2022, 20:48) Faina de tot! Era bine daca avea pe ea motorul F4R de 2 litri, dar cum e micuta cred ca trage bine si cu 1.6 16v. Merge si 1.6 destul de bine, mai ales daca e gol si are niste axe de 133. Mai sunt cateva masini in configuratia asta si chiar nu dezamagesc. |
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
SiloS |
![]()
Post
#8
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu am apucat sa fac mai nimic la masina pana acum, simt ca e nevoie de mai mult timp decat pot eu sa acord.
Si totusi, am facut un prim pas: - jante ATS CUP 15"x7J, ET25. Amn incaltat 2 bucati pentru probe si am constatat ca din fericire nu ating in etrier sau brate. E nevoie doar de o mica roluire a aripilor, ma voi ocupa de asta cand voi ajunge la capitolul "vopsitorie". Apropo de suspensie, m-am convins despre ea cu ocazia schimbarii rotilor. E o suspensie sport TA TECHNICS, reglajele de pe spate erau "mai mult decat maxim" in sus, pe fata la fel. This post has been edited by SiloS: 29 Apr 2022, 15:07 Attached thumbnail(s) f9f9c5d6_6545_4618_95a5_47f5d9edf2b4.jpg ( Size: 180.18k ) Number of downloads: 1177 3c04619b_773e_4bfb_9d15_fae0cd0dc27e.jpg ( Size: 115.4k ) Number of downloads: 1143 8e6206f5_3218_4bf2_8cae_18160f7d668d.jpg ( Size: 203.64k ) Number of downloads: 145 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei sa treci la f4R sau sa faci vreo revizie la cutie vezi pe FB dua hashtagul #laumarxmotorsport sunt doctori in clio RS si in general au si prin stoc piese.
Succesuri! |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#10
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
E bun de inceput 1.6. Au facut ei unu de vreo 143 de cai ceea ce e ok.
|
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
SiloS |
![]()
Post
#11
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
De cand nu am mai postat s-au petrecut urmatoarele:
- mi-am cumparat echipament de protectie complet. - am luat un set de anvelope semislick Nankang. Stiu ca exista si mai bune decat Nankangurile si stiu ca slickurile sunt mai bune decat semislickurile. Dar asta va fi configuratia, e suficient pentru mine acum. - am confectionat un geam din plexi pentru spate. Pe celalalt il aveam deja din plexi. - am achizitionat un set de borne rapide pentru baterie cu acoperire din plastic. - Florin a terminat de vopsit masina. Mai are cate ceva de lucru la ea, dar in curand va fi gata. This post has been edited by SiloS: 30 Jun 2022, 18:02 Attached thumbnail(s) 20220630_171705.jpg ( Size: 2.93mb ) Number of downloads: 207 20220630_171740.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 211 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
eviltuning |
![]()
Post
#12
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
Merg foarte bine nankang atat timp cat sunt incalzite bine. Intradevar slickurile au mai mult grip si iti ofera un alt feedback la volan, dar pentru inceput sunt super ok semislick-urile.
Misto rau combinatia de culori si mie mi-ar fi placut sa vopsesc la fel meganu (eventual si cu ceva grafica facuta de megane cup) Succes in continuare in tot ceea ce ti-ai propus ![]() |
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
Merced |
![]()
Post
#13
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Tare mașina. Te jucai NT Rally cu Megane -ul ăla când erai mic? Direct acolo m-a dus combinația de culori.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#14
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu.
Am reusit sa aduc masina acasa. Pe langa vopsitorie, s-au petrecut urmatoarele reparatii: - inlocuit rulment spate - reglat frana de mana - polish faruri Urmeaza sa ma ocup de restul de modificari si reparatii. Din pacate simt ca timpul nu imi este un bun aliat si ca nu voi reusi sa folosesc masina luna asta. Mai vedem. - modificat borne - incaltat jante si montat roti - schimb ulei - inlocuit parbriz - montat geamuri spate plexiglas - reglat suspensie - etc ... - facut fisa pF ( performance factor ) si "inscris" masina la FRAS. This post has been edited by SiloS: 6 Jul 2022, 19:47 Attached thumbnail(s) 20220705_232850.jpg ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 173 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#15
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cu pasi marunti, tot inainte:
- noile jante incaltate si montate. - reglat suspensia - geamuri spate plexiglas - borne cu decuplare rapida - parbriz nou - curatat interior. Din pacate, nu am cum sa fiu gata pentru etapa de pe 14 august. Au mai ramas cateva chestiuni de rezolvat la masina si timpul nu mi permite sa rezolv tot ce a ramas de rezolvat intr o saptamana. Pe de alta parte sezonul de anul asta aproape a trecut si urmatoarea si ultima etapa va fi in octombrie la Medias... nu stiu daca merita efortul pentru o singura etapa. This post has been edited by SiloS: 5 Aug 2022, 07:26 Attached thumbnail(s) 20220804_154026.jpg ( Size: 3.44mb ) Number of downloads: 175 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Frumos proiectul.
Nu merita o etapa pentru experienta oferita pentru pregatirea pentru la anul? Ma gandesc ca o sa vezi ce si cum merge. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
SiloS |
![]()
Post
#17
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ar fi fost o idee buna sa particip anul asta la macar o etapa, dar din pacare nu am fost in stare sa ma mobilizez in timp util cu tot ce trebuie facut.
O sa ma multumesc cu un premiu de consolare, am in plan sa ajung la un track day pe Adancata. O sa am la dispozitie o zi intreaga sa ma obisnuiesc cu masina si mai ales, in caz ca se strica, o sa fiu aproape de casa. Am reusit, printre picaturi, de la ultima postare pana in prezent sa fac urmatoarele: - reglat scaune si centuri. - inlocuit cabluri exterioare contact general si extinctor. ( cele vechi erau "gripate" ) - stickere ![]() - aranjat instalatia electrica pe sub bord, calculatorul statea deranjant de "atarnat" in proximitatea pedalei de ambreiaj. - reglat cablul de acceleratie, pedala de gaz "se opintea" in podeaua masinii astfel incat clapeta nu se deschidea complet. Numai nimicuri. Si totusi ... simt ca inca mai sunt o gramada de lucruri de facut ca sa fiu in regula pentru anul ce vine. Cum ar fi, spre exemplu, al doilea set de roti cu anvelope de ploaie. Ar fi pacat sa ajung undeva si sa nu pot participa din cauza anvelopelor nepotrivite. This post has been edited by SiloS: 19 Sep 2022, 15:14 Attached thumbnail(s) 20220916_220048.jpg ( Size: 3.08mb ) Number of downloads: 128 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#18
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Weekendul trecut am reusit sa ma mobilizez in sensul urmator:
- am anulat scutul pentru baia de ulei - e din metal, rezistent, greu si inutil pentru ceea ce vreau eu sa fac cu masina. - SCHIMB DE ULEI MOBIL 1 5W50 - pentru ca am antecedente cu Opelul la care am schimbat placutele de frana pe o singura parte, ma simt dator sa precizez ca am schimbat si filtrul pentru ulei. Duminica am fost cu masina pe circuit, asa cum am scris mai sus. Pareri si impresii: - masina a mers prost in primele ture, in gaz maxim mergea in 3 pistoane. Am dat vina pe bujii sau pe o bobina. Ca prin minune si-a revenit de la sine in vreo jumatate de ora si am putut sa ma bucur de ea la capacitatile ei maxime. - in afara de "tulburarea trecatoare" a motorului, am ramas placut surprins ca masina a mers bine. Fara sa traga stanga/dreapta pe accelerare sau franare, fara vibratii sau alte sunete neplacute. - CEL MAI BUN TIMP SCOS IN CELE APROXIMATIV 30 DE TURE FACUTE A FOST DE 2'17". - cat despre modul in care se conduce/piloteaza masina, este foarte "banala" si nu rezerva surprize. Pe de alta parte, asa ma si asteptam sa fie. Subviratoare si usor de controlat. - Anvelopele sunt misto, simt cum ma tin lipit de asfalt pe curbe dar mai ales pe franare. Masina chiar incetineste fara sa blocheze rotile. ![]() - Suspensia ma asteptam sa fie dezastru, dar nu e. Nu e nici buna, pentru circuit e chiar mult prea moale, dar e la nivelul la care sa se poata merge tare cu masina fara sa te simti in barca. Ca si comparatie, la Mazda este mult mai dura. Dar la Mazda imi e frica pe virajele cu denivelari sa nu zbor de pe drum. - Concluzia e ca se poate merge cu masina, te poti distra cu ea, numai sa nu ai pretentii la performanta. - Urmatoarele modificari pe care simt ca e nevoie sa le fac: - modificare unghi cadere pe rotile fata. - suport telefon mobil, sa filmez ispravile la volan. - modificare admisie motor, sa ii improvizez un traseu de admisie sa isi traga aer direct de afara. Attached thumbnail(s) 938da8ae_fb09_40ad_a1fe_f7636533799f.jpg ( Size: 240.41k ) Number of downloads: 127 1e569642_adc0_4206_8298_18221e891f30.jpg ( Size: 172.12k ) Number of downloads: 119 53c726e2_5797_4f77_b381_a6853cbb7040.jpg ( Size: 195.44k ) Number of downloads: 107 a9ec094d_c0f9_4c9b_ac7c_c8b12eb669e8.jpg ( Size: 195.65k ) Number of downloads: 112 ecea7f74_6b5f_4ab4_b183_b1ee6ea8b35f.jpg ( Size: 208.86k ) Number of downloads: 115 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Filip |
![]()
Post
#19
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(SiloS @ 20 Oct 2022, 23:45) Masina chiar incetineste fara sa blocheze rotile. ![]() Inseamna ca masina are pompa de frana diferita de Clio standard. La Clio standard trebuie sa te acomodezi cu frana, altfel te scoate prin parbriz. Mai rau de atat era doar la Supernova. |
--------------------
.
.
.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La cate masini are, poate chiar stie sa conduca fata de tine?
This post has been edited by einstein1984: 21 Oct 2022, 14:03 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Macar eu ma mai si sui la volan, nu stau doar pe forum.
|
--------------------
.
.
.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#23
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Intervin in primul rand pentru a aplana un potential flame si in al doilea pentru a face precizari asupra a modului in care privesc eu sistemul de franare.
Trebuie facuta distinctia intre (1) dozarea pedalei de frana, (2)performanta de franare si (3) rezistenta la fatigabilitate si mai ales relatia cu (4) suprafata de franare. Desi reprezinta notiuni separate, sunt interdependente si o schimbare a unui parametru de franare influenteaza (pozitiv sau negativ) ceilalti parametri. Rezumatul asupra franelor dupa ce am facut precizarea de mai sus ar fi asa: 1. Pedala de frana este sensibila ca la o masina de strada obisnuita. In top as pune Mazda, cu o pedala de frana DURA si cu CURSA MICA. Apoi ar urma BMW-ul E30 si cu BMW-ul E46. Clio are o pedala de frana sensibila. Pentru o masina cu pretentii de curse nu e bine, dar nu mi s-a parut ca e dificil de dozat cu prudenta. 2. Performanta in franare este bunicica, avand in vedere ca discurile de frana sunt mici si pe spate am tamburi. Punctele forte pentru franarea mai buna decat cea la care ma asteptam sunt anvelopele aderente, cascarabeta e usoara. Dezavantajele vin din faptul ca franele sunt mici. Ca si un top, pe primul loc la frane as pune BMW-ul E46. Masina aia chiar avea frane foarte bune! Apoi urmeaza surprinzator Clio, apoi ursul si cu Mazda. Opelul e pe ultimul loc la capitolul frane-performanta. Evident ca mi-ar fi placut sa am franele de pe BMW-ul E46 pe Clio, dar asta e situatia. Asta avem, cu asta defilam! (ca o paranteza, acum cativa ani eram pe Siriu cu BMW-ul e46. Pandemie, drumuri libere, viteza, curbe luate in scartait de roti. La un moment dat dupa iesirea dintr-un viraj am intalnit fix pe sensul meu o caruta. De pe contrasens venea o alta masina. Franele de pe BMW si-au spus cuvantul si am oprit in siguranta. Cu o alta masina cu performante asemanatoare pe viraje nu imi permit sa merg atat de repede precum mergeam cu BMWul pentru ca nu am baza in frane.) 3. Fatigabilitate. Nu am incins franele pe circuit, dar nici eu nu cred ca am mers la limita franarii. Am testat in primul rand daca exista o schimbare sesizabila a balantei de franare pe punti in functie de temperatura. Inainte sa ramai "fara frane" se intampla un fenomen tampit in care cedeaza intai franele fata, pentru ca sunt mai solicitate si apoi franale spate. In intervalul asta de temperatura balanta de franare se duce catre puntea spate si masina capata comportament supravitor. Din fericire nu am patit asa. Repet, eu nu am atins limita pe franare in ziua mea de "antrenament". Data viitoare cand ajung cu ea pe Adancata o sa fortez franele si o sa incerc sa ajung la 2'16", eventual 2'15". |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu ma refeream doar ca, la fostul Clio (e drept, era Symbol, dar aceeasi generatie) pe care l-am avut, pedala de frana era destul de moale si avea o cursa mica, cand veneai de pe alte masini "te scotea prin parbriz". De asta zic ca pe modelul tau e ceva diferit.
|
--------------------
.
.
.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#25
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In weekendul ce a trecut am participat cu masina la o competitie la circuitul de la Prejmer.
Prima mansa de antrenament a fost dezamagitoare, masina a mers prost. Iar a intrerupt. Am luat masuri in regim de urgenta si cu amabilitatea si sustinerea celor de la Delta Racing Team in 30 de minute masina a fost din nou gata de start, in forma ei cea mai buna. Am curatat contactii de la nivelul bobinelor, am inlocuit bujiile. Cat despre performanta mea, am obtinut locul 11/33 la grupa mea - motor pana in 1.6. Ca mentiune, Loganul "de cupa" 1.6 16v a obtinut un loc 7/33. Masinile din varful clasamentului au fost masini moderne mult mai puternice si mai bine pregatite decat Cliutzul. Atasez si 2 link-uri cu mansele de concurs. https://www.youtube.com/watch?v=FYnthLyvfks https://www.youtube.com/watch?v=9uPQJ26ffAc Trase diferite, timpi diferiti. Simt ca pot mai mult, dar pentru mine au fost prea putine ture ca sa-mi ating potentialul maxim si chiar potentialul maxim al masinii. Intre timp a sosit si curierul, masina va avea parte de urmatoarele imbunatatiri pentru sezonul ce urmaeaza: - foot-rest pentru piciorul stang. Partial moft, partial util. - turometru cu shift light de diametru mare. Moft total. - suruburi excentrice pentru reglarea unhiului de cadere pe fata. 100% util. La un moment dat, prin februarie cred eu, o sa intre Cliutzul in garaj pentru instalarea celor de mai sus. Daca mai imi vin idei pana atunci.... o sa scriu aici. Attached thumbnail(s) baa068a1_5a64_4fca_8501_b5785eda0ed7.jpeg ( Size: 72.59k ) Number of downloads: 109 e7d6a1dd_bcb4_4037_97c7_d53fc702f35c.jpeg ( Size: 71.11k ) Number of downloads: 92 5461a658_bcdc_4971_8776_cbee8b9a9b16.jpeg ( Size: 114.54k ) Number of downloads: 86 5b3dee60_2a14_493d_b8af_acb46dfda90d.jpeg ( Size: 332.67k ) Number of downloads: 90 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Muttley |
![]()
Post
#26
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu folosi camber bolts cu cama, sunt niste mizerii. Sunt mai subtiri decat surubul original si se strang la jumatate din cuplul original. Amesteca asta cu slickuri si-ti da sanse bune de catastrofa.
Exista solutii mult mai elegante de crescut caderea. Si in cele din urma, nu caderea vrei s-o cresti, ci casterul. Unde e caseta de directie la asta, in spatele sau in fata puntii? This post has been edited by Muttley: 24 Nov 2022, 11:42 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#27
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Muttley @ 24 Nov 2022, 11:41) Nu folosi camber bolts cu cama, sunt niste mizerii. Sunt mai subtiri decat surubul original si se strang la jumatate din cuplul original. Amesteca asta cu slickuri si-ti da sanse bune de catastrofa. Nici eu nu le recomand suruburile de camber. Chiar sunt execrabile ca si duritate fata de cele oem. |
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
SiloS |
![]()
Post
#28
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am ascultat de sfaturile voastre referitoare la unghiul de fuga si am modificat bratele. Am mutat una dintre gaurile de prindere ale pivotului pe brat astfel incat sa imi arunce pivotul un pic mai in fata.
De principiu, ar trebui sa am cam acelasi unghi de fuga precum un Clio CUP. ![]() Am studiat problema suruburilor de camber si am inteles care e problema lor. Asa e, ele sunt mai subtiri cu 2mm decat cele originale. Orignalele au 12mm, cele aftermarket au 10mm. Diferenta in suprafata este de la 78 la 113, adica cele aftermarket au abia 2/3 din "carnea" celor originale. ![]() Plus de asta, exista marea posibilitate ca ele "sa se dea peste cap", si dupa cateva viraje sa ajungi cu "cama" fix pe invers decat trebuie sa stea. ![]() Suruburile de camber comandate... au fost marimea gresita. Le-am luat fix pe diametrul celor originale si drept urmare nu s-au potrivit. Si totusi... m-a mancat pe undeva si le-am adaptat. Am marit gaura din fuzeta de la 12mm la 14mm. Un milimetru pe raza. Le-am montat. As vrea sa o duc la un service de geometrie sa ii reglez unghiul de convergenta si mai ales sa vad care e rezultatul improvizatiilor facute. Ochiometric, abia se cunoaste ca am rotile cracanate. Loganurile de cupa vazute la Prejemr si la Adancata aveau rotile fata vizibil cracanate. ![]() Am reusit sa montez si foot-restul, pozitia mai confortabila si mai aproape de ambreiaj a piciorului imi da senzatia ca ma aflu intr-o masina si nu intr-un cotet cu impresii de race car. ![]() Pe viitor vreau sa mai fac o modificare la nivelul pedalei de ambreiaj, ma intereseaza sa reduc cursa pedalei. In alta ordine de idei, in 2 saptamani plec cu ea pe circuit la Prejemr. Hot Lap competition, sensul normal! This post has been edited by SiloS: 3 Mar 2023, 18:31 Attached thumbnail(s) d844f925_38c5_4e06_8258_b456c7a33ff7.jpg ( Size: 193.38k ) Number of downloads: 73 9ab4b9ab_c2b6_4d2f_b5ae_a01d7f79a17c.jpg ( Size: 135.78k ) Number of downloads: 63 8304aa66_06b2_498f_bc54_f48be7053683.jpg ( Size: 114.17k ) Number of downloads: 57 bcc84d47_0e3b_49b9_a60e_1a23fb8534ce.jpg ( Size: 202.03k ) Number of downloads: 62 b859abc0_b099_42b0_a3c0_b02653072508.jpg ( Size: 75.22k ) Number of downloads: 74 b1850568_2d6c_49fb_8310_21ddf17b2fb0.jpg ( Size: 419k ) Number of downloads: 71 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
SiloS |
![]()
Post
#29
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Intre timp am ajuns cu masina si la un service de geometrie. Nu-mi plac rezultatele de pe foaie de geomtrie, sunt diferente mari intre stanga si dreapta. Voi inlocui bucsele de la brate cu unele din poliamida si voi reface geometria.
Singurul aspect benefic al vizitei la service a fost ca am reglat convergenta rotilor, se pare ca masina avea rotile "inchise". Le-am deschis. Dar, cel mai important "DAR", inainte de a judeca masina dupa fisa de geometrie, cel mai important este feelingul la volan si perfomanta ei. Am fost cu ea weekendul trecut la Prejmer, la prima etapa Hot Lap de anul acesta. Feedback-ul in volan este mult mai puternic, mult mai in ajutorul meu. Imi place mult cum se simte directia, e diferenta mare fata de inainte. Comportamentul masinii este in continuare subvirator, dar o idee mai putin decat inainte. Masina se tine mai bine pe viraje cu noua geometrie, imi place, dar e loc de "mai bine". Suportul pentru piciorul stang face banii, sunt multumit. Cel mai bun timp pe care l-am scos a fost de 1.14:83, turele medii invartindu-se pe la 1.15:xy. Din nefericire pentru mine, in mansele de concurs am avut doua ture de 1.15 si doua ture de 1.16. Mi-a fost frica sa fortez si drept urmare a trebuit sa ma multumesc cu un loc V din XV concurenti inscrisi la grupa mea. Asta e un clip cu tura mea cea mai buna: https://www.youtube.com/watch?v=sorxcSOv0J8 . Aici e un clip cu un spin pe franare din mansele de antrenament: https://www.youtube.com/watch?v=UQdeoeO5zDw In viitor am de gand sa ii schimb tampoanele de motor, cel antirotator este rupt complet si sa ii montez bucse din poliamida. Am nevoie de o directie mai ferma. Attached thumbnail(s) 65314f60_d185_4158_bf21_3e3515c68ed8.jpeg ( Size: 209.51k ) Number of downloads: 56 aa85c349_30dd_4d09_a34c_baaafb542b12.jpeg ( Size: 254.42k ) Number of downloads: 50 91f51eba_8eb8_4225_a972_664805118caa.jpeg ( Size: 136.98k ) Number of downloads: 50 2790db18_62d5_466a_b82d_b167206bd891.jpeg ( Size: 264.17k ) Number of downloads: 46 9a9a080e_c3a2_4454_8608_4ad3d9b07f2d.jpeg ( Size: 304.96k ) Number of downloads: 46 1d1d9bfc_ec32_4cb6_b690_6c5aab72193b.jpeg ( Size: 312.03k ) Number of downloads: 40 5618434c_cb62_4ff9_aabd_06c5855c3a6e.jpeg ( Size: 309.52k ) Number of downloads: 45 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
Muttley |
![]()
Post
#30
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Prejmerul e o gluma trista, e de karturi. Cu masina il faci pe tot cu a 2-a, numai ace de par de viteza mica, mai nimic tehnic acolo.
Du-te neaparat pe Adancata! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:30 |