Probleme la turbina și curge motorina
![]() ![]() ![]() |
Probleme la turbina și curge motorina
Aldea Carmen |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 August 21 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III
2012
|
|||
lupukel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Salut, injectia e pe harta de protectie, de asta e limitata turatia. Asta inseamna eroare activa pe calculatorul de injectie.
Motorina daca e in spatele rotii stanga spate e posibil sa fie scuipata pe esapament. Deci intr-unul din cilindri nu se mai face compresia sa aiba loc explozia si atunci motorina e data afara pe esapament. Posibil tot de acolo eroarea de dpf. Dar ar trebui sa sune urat motorul, ca ar merge in 3 pistoane. De esp nu ma pronunt, dar e clar ca trebuie o diagnoza. Probabil un injector defect. |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(Aldea Carmen @ 15 Aug 2021, 19:54) În momentul când am oprit și am parcat masina puțin înclinată am observat ca ii curge și motorina undeva pe lângă roata din spate . A nu se mai porni motorul .Daca nu e deja prea tarziu ! Vazut exact pe unde pierde motorina sau ce curge . Verificat nivel ulei si antigel cat si aspectul lor . Stare turbina . Pus contactul si observat ce mesaje mai arata , mai ales cu rosu !!!! Diagnoza fara deplasarea masinii . Ce motor 1.5 , 1.6 ....? Aveti nevoie si de noroc acum .Asteptam vesti . |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
lupukel |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
QUOTE(ProfiBv @ 16 Aug 2021, 02:32) Verificat nivel ulei si antigel cat si aspectul lor . Foarte buna sugestia, dar cred ca e putin probabil sa se fi fisurat chiulasa. Ar fi insemnat sa scoata fum nasol, dar cum informatiile sunt destul de putine, cine stie. De asta m-am gandit la un injector cu bobina arsa, blocat pe deschis. E consistent cu eroarea activa pe injectie, cu chiulasa fisurata poti merge mult si bine fara eroare. Dar ca nu inteleg eu e eroarea de abs/esp. This post has been edited by lupukel: 16 Aug 2021, 07:11 |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
Aldea Carmen |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 August 21 ![]() |
Am dus-o astăzi la o diagnoza și singurul lucru ce ii arata acolo în calculator a fost un senzor , dar a zis ca nu știe despre ce este vorba și m a trimis la un electrician, vineri mi a făcut programare
Despre ce senzor sa fie vorba oare, dar fiind cele spuse mai sus Cat despre motorina , a spus ca am parcat o mult prea înclinat pe partea dreapta și era rezervorul plin, dar de când am plecat de acolo oricum nu a mai curs niciun pic |
--------------------
Renault
Megane III
2012
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:13 |