Golf GTI, al treilea VW...nebunia e de mai multe feluri...
![]() ![]() |
Golf GTI, al treilea VW...nebunia e de mai multe feluri...
sobolan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_20181210_113207.jpg ( Size: 435.61k ) Number of downloads: 1829 IMG_20181214_145545.jpg ( Size: 331.16k ) Number of downloads: 1841 IMG_20181125_194735.jpg ( Size: 293.02k ) Number of downloads: 1792 IMG_20181126_111337.jpg ( Size: 307.44k ) Number of downloads: 1790 IMG_20181204_143120.jpg ( Size: 510.39k ) Number of downloads: 1779 IMG_20190102_135953.jpg ( Size: 318.67k ) Number of downloads: 231 IMG_20190129_171116.jpg ( Size: 216.98k ) Number of downloads: 235 IMG_20190129_171121.jpg ( Size: 271.56k ) Number of downloads: 210 IMG_20190129_171434.jpg ( Size: 338.1k ) Number of downloads: 255 IMG_20190130_132909.jpg ( Size: 380.17k ) Number of downloads: 271 IMG_20190130_132913.jpg ( Size: 311.13k ) Number of downloads: 196 IMG_20190130_132919.jpg ( Size: 365.45k ) Number of downloads: 169 IMG_20190130_132931.jpg ( Size: 363.44k ) Number of downloads: 165 IMG_20190130_141150.jpg ( Size: 307.32k ) Number of downloads: 183 IMG_20190130_141208.jpg ( Size: 275.75k ) Number of downloads: 184 IMG_20190130_163050.jpg ( Size: 283.75k ) Number of downloads: 170 IMG_20190130_163057.jpg ( Size: 318.01k ) Number of downloads: 156 IMG_20190131_155338.jpg ( Size: 422.17k ) Number of downloads: 143 IMG_20190204_144857.jpg ( Size: 346.79k ) Number of downloads: 184 IMG_20190204_153226.jpg ( Size: 271.63k ) Number of downloads: 188 IMG_20190201_154933.jpg ( Size: 609.61k ) Number of downloads: 156 IMG_20190201_122630.jpg ( Size: 392.38k ) Number of downloads: 152 IMG_20190201_122616.jpg ( Size: 467.92k ) Number of downloads: 158 IMG_20190204_163515.jpg ( Size: 362.39k ) Number of downloads: 159 IMG_20190204_163523.jpg ( Size: 265.51k ) Number of downloads: 165 IMG_20190204_163553.jpg ( Size: 344.3k ) Number of downloads: 156 IMG_20190204_165228.jpg ( Size: 325.12k ) Number of downloads: 199 IMG_20190202_130450.jpg ( Size: 404.71k ) Number of downloads: 206 IMG_20190202_162523.jpg ( Size: 354.52k ) Number of downloads: 159 IMG_20190202_170008.jpg ( Size: 412.94k ) Number of downloads: 175 |
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
Agrig |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Nu crapa sudura la 5C insa te umpli de frig in oase si vei simti mai tirziu, asa pe la 60+...asta din experinta trista o spun.
Rolele pentru sirma flux au dintisori, in U sint pentru aluminiu. Merg si cele in V daca ai pistoletul bun si nu trebuie sa stringi sirma tare. Fa rost de un extinctor cu CO2 si vezi cum merge. Asta e pentru sirma flux KP666_045C__78030.1510074165.jpg ( Size: 59.04k ) Number of downloads: 210 Sa`ti iasa lucrarea, e mult de lucrat. Bafta! This post has been edited by Agrig: 6 Feb 2019, 01:15 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
sobolan |
![]()
Post
#3
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Agrig @ 6 Feb 2019, 02:07) Nu crapa sudura la 5C insa te umpli de frig in oase si vei simti mai tirziu, asa pe la 60+...asta din experinta trista o spun. Frigul adunat la oase m-a terminat de mult,simt dureri inainte de ploaie prin genunchi si coate.....la 60 o sa fiu vai de pla mea.... ![]() Dupa cum se vede masina a stat cu rotile pe 3-4 randuri de dale si eu tavalit pe sub ea pe presurile alea de cauciuc,trebuia data pe doua roti da' mi-a fost frica sa n-o scap de tot si sa daram gardu' ![]() Am mai evoluat oricum,de la tavalitul pe pamant pe sub dacii (asa s-au exprimat pe aici unii destepti carora le-au facut altii masinile si nu ei) pana la asta care e pe ciment acum. Mersi de pont.Treaba cu extinctorul am mai citit-o pe undeva pe aici,o sa ma documentez iar,nu sunt sudor de profesie si nici tinichigiu,asta e doar un hobby,fac si eu ce pot in timpul liber.Nu am abcant doar ciocane si nicovala,am o foarfeca mare de banc si una mica de mana,lucrez old-school ca in anii 80 ![]() Mersi de urare,o sa am de treaba un pic ![]() Chinezaria Galbena MIG are rola ca in poza iar la pistol am duze de 08,de 09 etc interschimbabile : This post has been edited by sobolan: 6 Feb 2019, 02:00 Attached thumbnail(s) IMG_20190206_013349.jpg ( Size: 356.13k ) Number of downloads: 281 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Da, aia e rola potrivita.
Acolo ai liner-ul din plastic, ca la orice irftinaciune, dupa un timp merge tot mai greu firul prin el. Tot eu am pus foto cu extinctorul si ceva cordoane. Nu arata tot atit de frumos ca la Corgon18 dar este perfect pentru otel si mai ales ca disponibilitate. Undeva am facut si foto la cordon taiat, cred ca pe forumul electronistilor. Repun si aici citeva foto. IMG_0949.JPG ( Size: 184.25k ) Number of downloads: 246 Taietura, zona din stinga fara fuziune a fost din vina mea, materialul este 12x12mm, 2 cordoane fara mari pregatiri, ideea era sa vad porozitatea care ar denota un gaz contaminat si nu este nici un por. IMG_0954a.JPG ( Size: 218.4k ) Number of downloads: 176 Aranjamentul cu incalzitor. Pe vara si cu debit de 10l/min nu este nevoie de el. IMG_0904.JPG ( Size: 753.84k ) Number of downloads: 179 Nici eu nu`s de meserie, am fost nevoit sa invat si asta cind am lucrat, acum imi foloseste la pensie, sint multe de facut si daca stai tot timpul dupa un sudor nu mai termini. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
IRONICK |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.044 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mie-mi place de el... "Nu va mai luati buei rable SH!" si el vine cu GTI 3.
S-o stapanesti sanatos nea Sobolane, acu' ai distractia asigurata vreun an. Singurul care l-am vazut mai dea aproape era al unui vecin care si-l luase la vremea lui, o galagie de bani, dar era cu motorul VR6. Era dotat, avea si niste jante smechere. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
SiloS |
![]()
Post
#7
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.284 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE .... sint multe de facut si daca stai tot timpul dupa un sudor nu mai termini. Cat adevar!!! Sa stapanesti sanatos rablamentul si sa ai timp si bani sa o faci cum doresti! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
sobolan |
![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Agrig @ 6 Feb 2019, 13:06) Acolo ai liner-ul din plastic, ca la orice irftinaciune, dupa un timp merge tot mai greu firul prin el. ...... Nici eu nu`s de meserie, am fost nevoit sa invat si asta cind am lucrat, acum imi foloseste la pensie, sint multe de facut si daca stai tot timpul dupa un sudor nu mai termini. daca acolo unde am pus eu sageata e linerul pai vad ca are armatura de metal prin el,e ca un cablu- camasa prin care trece sufa de franare la o bicicleta doar ca la mine sufa e firul de sudura....n-o fi el chiar asa de kkt ![]() sau linerul e tubul ala de plastic de 3-4 cm pe unde intra sarma ? Ti-am citit cateva postari in alt loc....daca tu nu esti meserias la suduri inseamna ca eu sunt boschetar ![]() QUOTE(IRONICK @ 6 Feb 2019, 13:56) pai daca nu am ocupatie si stau prea mult timp liber fac "rautati",chiar si femeia ma lasa linistit in pace cand vede ca-s la masina desi alta nu o sa mai iau curand ![]() QUOTE(YRX @ 6 Feb 2019, 15:47) Mie-mi place de el... "Nu va mai luati buei rable SH!" si el vine cu GTI 3. S-o stapanesti sanatos nea Sobolane, acu' ai distractia asigurata vreun an. Singurul care l-am vazut mai dea aproape era al unui vecin care si-l luase la vremea lui, o galagie de bani, dar era cu motorul VR6. Era dotat, avea si niste jante smechere. Man,oi fi zis,asta e masina de joaca,nu o voi scoate zi de zi,nu voi polua strazile zi de zi,nu-mi voi pune viata mea in pericol si nici a altora mergand cu ea cu 240....desi o voi reconditiona fierul nu are reguli.....vorbind de fiare vechi am vreo doua conducte de frana ruginite ![]() Vr-6 am vrut dar tu crezi ca cine are unul bun de ala il da ? sau daca il da cere 3000E pe el ca asa am gasit,poate ca il luam dar daca dupa un an imi cadeau pragurile si la ala pentru ca era facut pentru vanzare si eu nu vedeam ? masinile astea au un cult al lor,au forumuri prin toata lumea,grupuri pe facebook,eu nu cunosc pe nimeni de incredere in tara cu asa ceva la vanzare,nu mai bine o fac eu ?rable de vr6 mancate de rugina nu gasesti.....mersi de urare ! Am un motor bun de audi a4,este 1800T ,daca m-ar manca mai tare l-as pune pe cutia de GTI dar parca pentru 10 cai in plus nu m-as risca...unde mai pui ca-s o mie de fire de legat si adaptat la calculator si bord,eu il tineam pentru G2-ul 4x4 dar daca masina aia a plecat aia e....am ramas cu motorul pe cap.... ![]() QUOTE(SiloS @ 6 Feb 2019, 16:03) mersi ,incerc........ Vorbind de tinichigii....nu am vrut sa ma tavalesc pe sub ea si am zis sa aduc un mosulica(m-a mai ajutat)...a inceput ca el nu stie cu MIG,el doar autogen o poate face ok,da' vrea si el un avans pentru inceput de parca nu il plateam la urma.....adica eu ii car piese din dezmembrari si ii dau clienti si acu' venea cu texte....uite asa e omu' ,uita in general......de aia am ambitia s-o fac singur... Pozele de sus is vraiste,daca va uitati atent pragul e gata complet,masina sta pe cric la buza pragului desi nu e ok sa fie ridicata de acolo,are ea alt loc in planseu de unde o poti ridica dar romanul e tot roman....in dreptul ramforsarii cricului in fata si spate am 3 table de 1,2mm....e TANC. Si o poza cu portbagajul de la logan,am fiare si prin ala,o poza cu interiorul la GTI si masina donatoare....... Eu judec ca daca am rezolvat un prag in 4 zile si alalalt va fi tot in 4 zile gata,mai am o gaurice sub bara spate si cand ploua intra apa in masina si niste rugina la busonul de benzina,am taiat de pe aia rosie din pasaj....acolo treaba e belita,trebuie sa dau jos rezervorul,imi e cam oarecum sa sudez cu carpa uda acolo..... Nu vreo s-o intind prea mult cu masina asta dar vremea nu ma lasa sa fac nimic,acum is 3 grade cu vand aici,azi mi-au inghetat mainile pe flex la aia rosie.... In poza 5 arat eu de unde se caleaza masina asta,asa scrie si in carte..... This post has been edited by sobolan: 6 Feb 2019, 16:08 Attached thumbnail(s) IMG_20190206_013339.jpg ( Size: 365.61k ) Number of downloads: 218 IMG_20190206_102910.jpg ( Size: 367.84k ) Number of downloads: 211 IMG_20190206_120438.jpg ( Size: 426.66k ) Number of downloads: 220 IMG_20190206_150513.jpg ( Size: 346.7k ) Number of downloads: 198 IMG_20190204_163530.jpg ( Size: 240k ) Number of downloads: 189 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
NviGtd |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 March 13 ![]() |
Imi place maxim ce faci, o sa-ti urmaresc cu interes topicul. Motorul e tanc rezista mai mult decat masina. Franele ce diametru au 280 cumva?
|
--------------------
Volkswagen
Golf 4 1.6 16v AZD
2001 Ex. Polo 6n1 1.4 mpi 1998, Vento 1.9td 1992
|
|
sobolan |
![]()
Post
#10
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Mersi,is ventilate pe fata dar habar nu am ce diametru am la discuri,o sa le masor,pe autodata imi da 256 pe fata,real nu stiu pana nu masor....motorul e nemuritor,stiu asta,de fapt stie tot poporul ca AFT/ABS/ADZ/AGG/2E is motoare de viata lunga....tot ce e motor benzinar de G3 , e "inclinat" si e pe 8 valve e bullet-proof....benzinarele la G4 is de kkt,au probleme cu uleiul,nu tin mult si culmea ca is tot euro 2
![]() Era sa uit,am un etrier blocat pe spate doar la frana de mana,la frana de servici merge....am vazut eu ce si cum,imi trebuie un set de reparatie si multa multa rabdare.... ![]() This post has been edited by sobolan: 6 Feb 2019, 16:24 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
NviGtd |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 15 March 13 ![]() |
Toate motoarele lor au +-. De la g3 1.4 si 1.6 dupa '96 au probleme cu ungerea la chiuloasa si halesc ulei cu galeata daca nu sunt intretinute si nu li se schimba uleiul la timp. La g4 sa sti ca sunt euro 2 pana in 2000. La 1.4/1.6/2.0 se duc segmentii si simeringurile la supape. Nu sufera de aceleasi probleme de ungere la chiuloasa ca gama 1.0/1.4/1.6 de la g3/polo 6n. Dupa 2000 sunt euro 4, al meu AZD nu haleste ulei desi a trecut demult de 200k.
La etrierele spate ai putea sa-ti faci upgrade la etriere de g4. Le gasesti ieftine in dezmembrari si sunt mai rezistente decat cele de pe g2, g3. Cred ca gasesti etrier cu totul mai ieftin decat un kit de reparatie pentru cele de g3. This post has been edited by NviGtd: 6 Feb 2019, 17:28 |
--------------------
Volkswagen
Golf 4 1.6 16v AZD
2001 Ex. Polo 6n1 1.4 mpi 1998, Vento 1.9td 1992
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#12
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 6 Feb 2019, 17:17) Mersi,is ventilate pe fata dar habar nu am ce diametru am la discuri,o sa le masor,pe autodata imi da 256 pe fata,real nu stiu pana nu masor....motorul e nemuritor,stiu asta,de fapt stie tot poporul ca AFT/ABS/ADZ/AGG/2E is motoare de viata lunga....tot ce e motor benzinar de G3 , e "inclinat" si e pe 8 valve e bullet-proof....benzinarele la G4 is de kkt,au probleme cu uleiul,nu tin mult si culmea ca is tot euro 2 ![]() la 60 de cai per litru ar fi si culmea sa nu tina |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Referitor la motorul de 2.0 115 CP, am condus un Passat 2004 cu asa ceva si mi s-a parut mizerabil. Clio-ul meu de 75 CP era avion pe langa ala, nu tragea nici la 3000 de ture, nici la 5000 de ture, ziceai ca are evacuarea infundata sau dracu stie ce. Proprietarul spunea si ca ii papa 11% afara si 16% in oras (GL) si ca mai si consuma ceva ulei. Masina era luata de noua, la reprezentanta i se spunea ca "asa face toate", iar dupa cativa ani s-a trezit si cu ceva rugina in antigel si pana la urma a scapat de ea. Din ce am mai auzit, se pare ca era o problema de conceptie la distributie sau naiba stie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#14
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Clio ca al tau am avut si eu luat de nou,era 14mpi cu 75cp,stii ca veneam cu el la revizii la apan...pentru mine ala a fost o mizerie de masina.cum sa afirmi ca trage mai tare?ce dracu man?
Pe passat ni stiu ce motoare s-au pus dar passatul e o masina mare si grea. Einstein ,oarecum revii la vorbele mele...stii tu cand ne contram pe alt topic referitor la motor mic si dopat vs motor mare aspirat? |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(sobolan @ 6 Feb 2019, 15:28) daca acolo unde am pus eu sageata e linerul pai vad ca are armatura de metal prin el,e ca un cablu- camasa prin care trece sufa de franare la o bicicleta doar ca la mine sufa e firul de sudura....n-o fi el chiar asa de kkt ![]() sau linerul e tubul ala de plastic de 3-4 cm pe unde intra sarma ? Liner-ul este in cordonul pistoletului, la tine banuiesc ca nu ai cupla Euroconector si probabil ala este, daca este pe interior metalic e de bine, tine mult mai mult conditia fiind sa nu a sirma ruginita sau murdara, astea ieftine au in general un tub de plastic care merge excelent 2-3 role si dupa aia incepe sa se uzeze si cam intepeneste sirma. Urmarea e ca umbli de nebun si nu stii de ce nu mai merge bine. La ceva Telwin ieftine au gluma asta, se inlocuieste cu metalic si gata. Daca partea cu tubul negru este spre pistolet, ala e linerul de plastic, cel negru. Principalul este sa mearga si sa ai spor. Grig This post has been edited by Agrig: 6 Feb 2019, 20:46 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
Acum, ce nu inteleg eu e cum naiba problemele astea se perpetueaza si la motoarele moderne pe benzina ale VAG. Cum poti sa dai tu ca producator consum de 1litru/1000km ca normal in cartea masinii...si sa-ti mai gasesti si clienti sa-ti cumpere agregatul.
In privinta B5-ul de 2.0 115 ponei, fisa tehnica confirma ce banuiam cu totii, e mare, e grea, n-are cuplu si se misca incet: https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-pas...2.0i-115hp-8916 Clio e intr-adevar mizerabil, motoarele sunt insa partea cea mai buna a lui. Aspiratele, bine ca s-au dus, ca oricum n-aveam noi bani de V8/10/12, iar un 1.3-1.5T din ziua de azi e mult mai placut de condus decat un 2.0 aspirat de putere similara. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
sobolan |
![]()
Post
#17
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Agrig @ 6 Feb 2019, 21:43) Liner-ul este in cordonul pistoletului, la tine banuiesc ca nu ai cupla Euroconector si probabil ala este, daca este pe interior metalic e de bine, tine mult mai mult conditia fiind sa nu a sirma ruginita sau murdara, astea ieftine au in general un tub de plastic care merge excelent 2-3 role si dupa aia incepe sa se uzeze si cam intepeneste sirma. Urmarea e ca umbli de nebun si nu stii de ce nu mai merge bine. La ceva Telwin ieftine au gluma asta, se inlocuieste cu metalic si gata. Daca partea cu tubul negru este spre pistolet, ala e linerul de plastic, cel negru. Principalul este sa mearga si sa ai spor. Grig Linerul meu e "armat" cu otel,daca nu era se gasesc cabluri de schimb bune sau se poate pune un cablu de bicicleta,sarac sa fii si tot il faci sa mearga....cat despre plasticaraia de la antrenarea sarmei nu e nimic nou nici la telwin,ala e tot o chinezarie.....sunt aparate bune miller sau champi etc dar eu l-am luat pe asta doar ca sa fac masina si o sa mearga ![]() QUOTE(mircea_aq @ 6 Feb 2019, 21:52) Acum, ce nu inteleg eu e cum naiba problemele astea se perpetueaza si la motoarele moderne pe benzina ale VAG. Cum poti sa dai tu ca producator consum de 1litru/1000km ca normal in cartea masinii... In privinta B5-ul de 2.0 115 ponei, fisa tehnica confirma ce banuiam cu totii, e mare, e grea, n-are cuplu si se misca incet: https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-pas...2.0i-115hp-8916 Clio e intr-adevar mizerabil, motoarele sunt insa partea cea mai buna a lui. conform https://www.auto-data.net/ro/volkswagen-gol...-2.0-115hp-8727 am cuplul la fel dar la turatie mai mica + ca e masina mai usoara decat un passat....motoarele la clio is durabile si atat dar ca sa compari un golf 3 gti cu un clio de 75 de cai e blasfemie..... La opel astra G e dat in carte asa ceva,si-s multe...in general pica rapid simeringurile supapelor....eu pe troaca asta n-am probleme si nici pe ailalta nu-s.....nici pe ala verde cu motor 1800 nu erau......pe syncro habar n-am,nu am mers mult cu ea desi cred ca nici ala nu halea,era acelasi bloc doar ca avea carbelitor si pompa mecanica.... Iar la Golf diesel prefer pe cele cu pompa de injectie,alea clasice,de la golf 3( TD /TDI) pana la 4(exceptie pompa-duze).....am avut pe mana un AXR si e the best. This post has been edited by sobolan: 6 Feb 2019, 21:06 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
4x4 |
![]()
Post
#18
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Bafta! Sper sa ajungi sa te dai cu ea cat mai repede, vad ca ai ceva de lucru.
Personal, nu pot intelege neam de ce ai da bani pe asa ceva, banuiesc ca ai dat o suma simbolica gen 2xxx ron, (daca incepe cu mai mult de 2, cred ca ai luat teapa). Modelele dupa 95 au frane mai bune, mai putine probleme cu rugina, au si ac, si la fel, dpmdv, trebuia musai 16v. Din nou, ca sa fiu un pic hater, mk3 cred ca e cel mai penal gti, urmat inadeaproape de mk4. Da ignore ![]() ![]() |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#19
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Pretul de achizitie e mai putin interesant,interesant e ca am bagat in el la greu si inca e in stadiul de rabla,la final banii investiti in el or da fie mai multi decat banii de achizitie,e clar.....
Modelele de dupa 95 au aceleasi probleme cu tablaria si rugina,ca dotari in plus au airbag obligatoriu si restul dupa cum ai configurat-o....de regula daca ai trapa nu ai AC,asa erau ele la vremea aia.... Am luat-o fiindca e o masina rara,a ajuns sa fie greu de gasit si imi place,alea cu 16v nu imi plac,sa nu aud de ele,numai belele in plus pentru inca fix 10 cai,la mintea mea nu merita. Am avut odata un E30 si l-am dat,acuma au inceput sa-mi placa draciile astea mici,fiecare cu gusturile lui... De kkt poate fi orice masina daca o iei de la un taran obosit care si-a batut joc de ea,unii nu se pricep si inghit galusca,aia e..... Mai jos fosta capra de 1800/8v/90cp care si asta la randul ei era o mica bestie.Am dat-o acum 3 luni la insistentele unui vecin cu 1300E,a fost refacuta si asta la tablarie,1996,aceleasi probleme,idem doar ca autogen(greselile vietii,ce sa facem). This post has been edited by sobolan: 6 Feb 2019, 21:26 Attached thumbnail(s) 42992862_1850107581776485_5799376670569791488_n.jpg ( Size: 102.05k ) Number of downloads: 250 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
4x4 |
![]()
Post
#20
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nu am zis ca e de kkt. E doar un pic mai grea si mai lenta decat te astepti de la un "hothatch", de fapt e un golf cu un motor ok, care se misca ok, dar nimic special (suta mi se pare ca o ia in 10s).
Tu esti priceput si poti sa o refaci la partea de caroserie, pe multi rugina aia ii ingropa financiar sau le dadea cancel la proiect, de aici a venit comentariul legat de pret, valoarea manoperei tale depaseste clar restul investitiilor. Cer scuze daca am intrecut masura, eu sunt fanboi mk1, deci trebuie sa fie si fani de mk3 ca sa fie pace si echilibru in lume ![]() This post has been edited by 4x4: 6 Feb 2019, 21:43 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#21
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(4x4 @ 6 Feb 2019, 22:41) mi-a placut asta ![]() posteaza ceea ce crezi ca asta e mai important,nu am de ce sa ma supar....iar cu rugina....pai de asta a dat-o si ala,il ingropa rau financiar,omu' mi-a spus ca la un service ieftinache prin B,pentru doua praguri si inlocuit aripile ii lua cat pe un mercedes sh....e si el pasionat de masini,mai are vreo 5 printre care si un polo harlequin,masina rara.... Eu cred ca o refac ok,vreau ca pentru a doua oara in viata sa ma bucur de ceea ce fac si s-o alerg cum si cat vreau......vreau ca sa fie gata pana la primavara,mai prind eu zile bune.... Mai jos un golf 2 syncro(adica 4x4),trebuia refacut,am mers cu el asa o luna dupa cere l-am maritat la un om cu bani,il face el acum....e 1800 benzina,carbelitor,aprindere cu senzor hall,89,5 viteze. This post has been edited by sobolan: 6 May 2019, 13:51 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#22
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 6 Feb 2019, 20:35) Clio ca al tau am avut si eu luat de nou,era 14mpi cu 75cp,stii ca veneam cu el la revizii la apan...pentru mine ala a fost o mizerie de masina.cum sa afirmi ca trage mai tare?ce dracu man? Pe passat ni stiu ce motoare s-au pus dar passatul e o masina mare si grea. Einstein ,oarecum revii la vorbele mele...stii tu cand ne contram pe alt topic referitor la motor mic si dopat vs motor mare aspirat? eu nu am zis niciodata ca un motor aspirat mare si nestrasat nu tine. Dar exista 1.0 tsi care face 140 de cai parca? Si tine suficient pentru o masina noua, in 30 dracu stie daca va mai avea voie pe strada sau vom zbura deja toti cu navete autonome ca in jetsons. e vorba de eficienta doar. Asa si mercedes avea dieseluri e 2 l si 75 de cai care tineau 2 vieti, dar lenteee raaau. Nu era fun sa indesi un G60 sau VR6 sub capota? iesea un sleeper ratrod fantstic. This post has been edited by einstein1984: 7 Feb 2019, 08:39 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.053 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
sobolan |
![]()
Post
#24
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Feb 2019, 09:38) Eu am vrut vr6 sa iau dar repet ca nu am gasit,G60 e posibil sa fie in tara dar is numarate pe degete,din ce stiu eu G60 este un 1800 mai fasnet,stock e sub VR6. Referitor la ce-ai scris mai sus e deajuns ca masina respectiva(10 tsi) sa tina 10 ani in stil de mers casnic,daca tine atat fara probleme majore(desi sunt) inseamna ca si-a facut treaba.Tehnologia evolueaza dar e vorba si de concurenta si toti se grabesc sa scoata pe piata primii,de aici si probleme,cad lanturile la 08tce(la unele),la fordul fiesta de 10 cu o suta si ceva de cai se duc segmentii etc.... Preferam ,pentru familie,un mercedes de ala cu motor diesel clasic,de ala care tine doua vieti,lent asa cum e el trage cu casa,dar il preferam nou,lucru imposibil. QUOTE(Agrig @ 7 Feb 2019, 12:44) din pacate cam da.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ss_remus |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 June 12 ![]() |
Un banal Megane1 1,6 16v, masina fara pretentii sportive, e la fel de rapida ca Golf3 GTI, desi e mai mare, mai grea si are motor mai mic si mai putin puternic. E GTI doar cu numele http://www.zeperfs.com/duel816-6644.htm
|
--------------------
Renault
Laguna B56/ Alfa Romeo
1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.168 Joined: 13 October 06 ![]() |
E GTI in toata regula, GTI la standardele din anii '90.
Pe vremea aia Cielo era masina de curse, iar Calibra super-car. Megane-ul la care faci referire a iesit pe poarta fabricii in '99-20, e alta generatie. Performantele sunt cele care sunt, nu le neaga nimeni, dar lucrurile trebuie privite din perspectiva potrivita, adica din cea emotionala in acest caz. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Standarde din anii 90...2l si 192 cp, w202 kompressor...si nu se vrea masina reising...deci G3 e GTI doar cu numele la 2l si 116 cp
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
4x4 |
![]()
Post
#28
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Bun, dar ala e cu alimentare fortata, basca mai e si mertan.
No flame, doar pentru educatia lui mircea_aq, chiar si la lansare, nimeni nu il considera un gti veritabil, fiind mai lent decat modelele anterioare pana sa bage 16v, si pretentii de boy racer nu prea avea cum, in situatia in care un banal ford sierra cu motoru de 2l (dupa 85) il This post has been edited by 4x4: 7 Feb 2019, 18:58 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
axabrt |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.959 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Ma eu zic sa apreciati ca omul se pricepe si are o pasiune.Mai rar asa ceva. Bravo lui.
Eu ca am doua maini stangi, ma pricep decat sa pun benzina si lichid de barbriz si nici alea fara sa dau pe langa, chiar il admir. Nu e usor sa faci asa ceva si nici chiar ieftin, daca vrei sa iasa bine. La sfarsit daca ii iese treaba va avea o masina foarte buna zic eu. Desi ca si fost fan opel consider kadet gsi cu motorul 2.0 sfi 150 mai tare . |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
ss_remus |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 June 12 ![]() |
E de apreciat pasiunea insa e de neinteles efortul, timpul si banii bagati intr-o masina numai buna de casat. Imi plac masinile vechi dar asta nu merita sa fie resuscitata. Nu e un model cu un design deosebit, are performante modeste iar exemplarul in cauza nu a fost intretinut. Un Citroen Saxo, Xsara VTS, Peugeot 106 Rallye, Megane1 Coach, Fiat Coupe, Alfa GTV, toate din anii 90,oricare ar fi o optiune mult mai distractiva ca masina de weekend. Si in plus la unele din modelele enumerate investitia nu ar fi in zadar, pentru ca, spre deosebire de golf3, in timp vor deveni din ce in ce mai dorite.
|
--------------------
Renault
Laguna B56/ Alfa Romeo
1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:29 |