Nivel de intensitate incomplet la AC
![]() ![]() ![]() |
Nivel de intensitate incomplet la AC
AGSQ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Megane 2 Enthusiast Group: Members Posts: 43 Joined: 30 October 17 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dCI
2003
- -
|
|||
roland |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Foarte complicat ai scris...
Butonul ala si afisajul nu sunt pentru AC ci pentru turatia ventilatorului. Prima intrebare: pare doar ars afisajul pentru a 4-a treapta sau efectiv nu se tureaza mai mult decat in treapta 3? A doua treaba e AC. Nu e clar ce zici. Da aer rece sau nu? Daca nu da, greu de vazut pe frigul asta totusi, atunci ai bai la instalatie. Dar e greu de testat acum cand aerul de afara e la 0 grade. Incalzeste eventual in masina bine, apoi da pe recirculare si da drumul la AC. Raceste? Trateaza problemele separat. |
--------------------
.
.
.
|
|
AGSQ |
![]()
Post
#3
|
![]() Megane 2 Enthusiast Group: Members Posts: 43 Joined: 30 October 17 From: Craiova ![]() |
Salut,
Ma refeream la tot ansamblul cand am scris AC, dar sa-ti detaliez ![]() 1) Nu este ars afisajul. Apas pe buton pana se aprinde pe rand fiecare treapta si se simte (si aude) cum intensitatea creste pana la nivelul 3. Dupa nu mai creste. 2) Da atat aer rece cat si aer cald. Problema nu este incalzirea/racirea ci doar faptul ca nu incepe sa "impinga" aerul/sa ventileze, decat dupa ce circuli efectiv cu masina ... vreo 10 min. This post has been edited by cj98czh: 17 Jan 2018, 23:20 |
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dCI
2003
- -
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#4
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Baterie pe duca? Totusi ventilatia pe ultima treapa de viteza necesita curent.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
AGSQ |
![]()
Post
#6
|
![]() Megane 2 Enthusiast Group: Members Posts: 43 Joined: 30 October 17 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dCI
2003
- -
|
|
jas2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Cred ca ai contact imperfect pe undeva.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
AGSQ |
![]()
Post
#8
|
![]() Megane 2 Enthusiast Group: Members Posts: 43 Joined: 30 October 17 From: Craiova ![]() |
Singura chestie ce mi s-a parut dubioasa, a fost asta: http://www.reno.ro/Aveti-idee-ce-fir-e-asta-t314150.html
Insa, azi am verificat si exista continuitate pe fir. This post has been edited by cj98czh: 17 Jan 2018, 23:22 |
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dCI
2003
- -
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
AGSQ - nu mai cita postul de dinainte ... te rog citeste si respecta regulamentul ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
megan2 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 10 September 17 ![]() |
Am eu o idee ca sa nu dai 700 ron la reprezentata.
Poti sa te intrebuintezi fizic si sa verifici mufele(eventual sa le stergi/cureti cu alcool)la alimentarea ventilatorului. Apoi ventilatorul, dupa care rezistenta termica care face treptele. Nu are treaba bateria cu treptele de viteza deoarece alternatorul alimenteaza in mers. De obicei cade ventilatorul sau rezistenta termica care face treptele de viteza. Mers normal:Cand este rece afara si vrei sa incalzesti habitaclul si abia ai pornit motorul daca este setat pe AUTO ventilatia va porni doar dupa vreo 2-5 minute de la plecarea de pe loc.Daca nu pleci de pe loc poate dura si 15-20 min pana porneste ventilatia. De obicei se aude cand porneste deoarece se duce spre max.In acest mod functioneaza incipient incalzirea auxiliara(electrica) a habitaclului pana lichidul de racire al motorului ce circula si prin caloriferul din bord ajunge la o temperatura mai mare ca sa poata face fata incalzirii habitaclului.Viteza ventilatorului in acest mod nu este afisata si variaza automat in functie de senzori. Daca pornesti ventilatia cand motorul este rece sau cald pe manual(adica din butoane)trebuie sa functioneze pe toate cele 4 trepte indiferent ca este motorul pornit sau nu. |
--------------------
renault
megane
2008 https://www.youtube.com/watch?v=E_kMznwmyT8
|
|
meg2s |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
@AGSQ: Imi scapa ceva din descrierea ta. Ordinea "de umplere" - cum o numesti tu - a palelor ventilatorului nu e corecta in schita data de tine.
Ceea ce e notat de tine pe poza din primul post cu "2" este de fapt "3" si ceea ce ai notat cu "3" este de fapt "4". Ca sa fie clar ce vreau sa spun vezi aici pe la momentul 0:45 in sus: https://www.youtube.com/watch?v=rlfmJjgHYLQ Nu e la fel la toata lumea? Ceea ce vreau sa spun este ca din cele 8 viteze ale aerotermei, controllerul tau pare sa sara vitezele 3 si 4 (ceea ce tu numesti pala 2 de pe display). Si din moment ce nu afiseaza pe LCD ca ar fi luat comanda pentru treptele 3 si 4 presupun ca nu e o simpla problema de fire, ci mai degraba de electronica din controller. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
roland |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ai dreptate, eu nu am observat.
Cred ca ar trebui sa asculte mai atent, am impresia ca e doar ars afisajul. Argumentul ar fi ca, atunci cand e pe viteza 7 (sa zicem) ar trebui sa fie aprinse toate palele (de la 1 la 7). Inseamna ca doua sunt arse. Trebuie sa asculte atent (sau sa simta) diferenta de turatie de la 2 pana la 5. |
--------------------
.
.
.
|
|
meg2s |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Daca e doar displayul dus, e foarte simplu sa-si dea seama. Pe vitezele 3 si 4 (pe care nu se vede nimic pe afisajul lui AGSQ), se simte daca sufla aeroterma. Directionezi aerul pe gurile centrale si se simte foarte bine.
|
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
MirceaVio |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 15 October 08 From: Oradea ![]() |
O fi periile pe duca la ventilator, si dupa ce misti un pic masina incep sa faca contact. Mergi la un electrician sa ti le schimbe sau le schimbi in regim propriu.
|
--------------------
Renault
Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique
- 1998 / 2007
|
|
AGSQ |
![]()
Post
#15
|
![]() Megane 2 Enthusiast Group: Members Posts: 43 Joined: 30 October 17 From: Craiova ![]() |
QUOTE(meg2s @ 18 Jan 2018, 10:17) @AGSQ: Imi scapa ceva din descrierea ta. Ordinea "de umplere" - cum o numesti tu - a palelor ventilatorului nu e corecta in schita data de tine. Ceea ce e notat de tine pe poza din primul post cu "2" este de fapt "3" si ceea ce ai notat cu "3" este de fapt "4". Ca sa fie clar ce vreau sa spun vezi aici pe la momentul 0:45 in sus: https://www.youtube.com/watch?v=rlfmJjgHYLQ Nu e la fel la toata lumea? Ceea ce vreau sa spun este ca din cele 8 viteze ale aerotermei, controllerul tau pare sa sara vitezele 3 si 4 (ceea ce tu numesti pala 2 de pe display). Si din moment ce nu afiseaza pe LCD ca ar fi luat comanda pentru treptele 3 si 4 presupun ca nu e o simpla problema de fire, ci mai degraba de electronica din controller. Sa stii ca m-am gandit si la treaba asta... insa ciudat este ca, desi afisajul creste intr-o alta ordine decat cea obisnuita, cantitatea de aer suflat, creste gradual, ca si cand ordinea ar fi corecta. Deci practic, daca paleta nr. 1 este completa si apas sa mareasca turatia, incepe si hasureaza jumatate din paleta 2, si se simte cum s-a marit debitul de aer, putin. Nu este ceva brusc, sa treaca de la incet la foarte tare, ca si cand ar sari o treapta. |
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dCI
2003
- -
|
|
zamolxe12003 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 22 January 10 From: Focsani ![]() |
Aeroterma ta nu are nimic. Diferența între Megane 2.1 și Megane 2.2 este că comanda care alimentează aertoterma cu trepte este diferită. Aici se încurcă mulți dând sfaturi greșite. La tine, este o comandă din care se pot arde niște trepte, 1 sau 2 3 sau sau 4. La Megane 2.2 din 2006 s-a schimbat comanda, se arde cu totul și nu mai merge aeroterma deloc.
Tu ai comandă înh trepte. Dacă nu-ți mai merge o treaptă este de la comanda aceea. La tine se poate repara, sunt niște rezistențe simple, spre deosebire de cealaltă. Comanda este o cutie și se află în spatele aerotermei, se poate ajunge la ea foarte ușor dând jos pedala de accelerație și cea de frână. Nu bordul!!! Atenție la ce mecanici te duci. Dar, înainte de asta, verifică audibil dacă nu cumva, cum s-a mai spus, problema este din display, nu se mai vede activată treapta a 4-a. Diferența de sunet la 3 la 4 este mare, se aude clar. Dacă nu auzi nici o diferență, atunci comanda este dusă pentru treapta a 4-a. O repari, e simplu sau o schimbi cu totul. Cautăt tot pe aici că am văzut că e simplu de reparat. Asta nouă e plină de circuite integrate, nu sde mai repară nimic la ea, dar și cade mai greu. |
--------------------
Renault
Megane 2.2, 1.6, 16v
2008
- VN33ZZZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 11:48 |