Top Up Oil Level intermitent 1.5dci
![]() ![]() ![]() |
Top Up Oil Level intermitent 1.5dci
bg17aw |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|||
stefandinescu70 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
De unde stii ca nu este o problema nivelul de ulei ??? Daca ai nivelul pe minim ( cu motorul pornit) si la viraje/frane senzorul semnaleaza intermitent nivel sub minim ???
Multa lume face o greseala mare , verifica nivelul de ulei dimineata cu motorul nepornit si il tine nitel peste minim ( cica este suficient daca este intre linii ) . BUN . DAR .. Dimineata, nepornit, nivelul trebuie sa il ai aproape de max , deoarece dupa pornirea motorului si umplerea lui cu ulei peste tot, trebuie sa fie de unde scadea nivelul si sa ramana peste minim IN FUNCTIONARE .. Motorului ii trebuie nivel de ulei suficient cand functioneaza , nu cand stationeaza , sa tina proprietarul HAPPY ca nu consuma si este intre linii pe joja. Uleiul in baia de ulei motor se plimba de colo colo cand produci multe G uri prin viraje si franari puternice( in motorsport nu se foloseste baie de ulei , ar sta uleiul numai pe peretii motorul iar la sorbul pompei de ulei mai deloc ) . Adauga 0.5 litrii de ulei in motor si apoi , vezi , mai apare acel mesaj ciudat ( poate pentru tine )... This post has been edited by stefandinescu70: 7 Jan 2018, 15:02 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#3
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
Stefan, in manualul la alte masini se specifica clar. Se face verificarea nivelului la cald, dupa 15 minute de la oprirea motorului. Cred ca stii si tu cum este la masinile VAG si la Honda.
|
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Adevarat , dar intreaba aleator printre soferi si ai sa vezi ca iti spun ca ei verifica uleiul dimineata pe ne.... pornitelea motor si atunci , pentru ei , trebuie sa fie BINE
![]() Iar la unii , cica mai bine sa fie nivelul mai jos decat sus ( ca doamne se strica semeringurile de la suprapresiunea ![]() This post has been edited by stefandinescu70: 7 Jan 2018, 14:55 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
simmeringurile, dl dinescu!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Asa asa , cum zici tu , eu nu ma pricep , le potrivesc doar ...
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#7
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
samsarii din talcioc au chestia asta in sange sa iti vanda masina cu uleiul la minim sau sub minim.
Ptr distrus simeringuri supape e vinovat engine flush-ul care se adauga in uleiul vechi, inainte de a se efectua schimbul. This post has been edited by busu 12: 7 Jan 2018, 15:04 |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(busu 12 @ 7 Jan 2018, 13:59) Renault face parte din care grup .. ?? ![]() Vorbeam de se(I)meringurile de la arbore cotit si cel de la axul cu came ( cele cu exteriorul ) ... Alea de la supape sunt in interior si nu au treaba cu contrapresiunea facuta de nivelul/dilatarea mare de ulei ( si de balbotarea lui ) This post has been edited by stefandinescu70: 7 Jan 2018, 15:09 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#9
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
daca motorul da gaze de carter multe (este uzat) atuncea se intampla ce spui tu cu simeringurile de volanta,distributie sau de la arborele cu came.
Idem se intampla si daca ai in motor un ulei mai gros. 7 Jan 2018, 15:23: QUOTE(stefandinescu70 @ 7 Jan 2018, 15:06) contrapresiunea facuta de nivelul/dilatarea mare de ulei ( si de balbotarea lui ) barbotare se intampla la motorul in 2 timpi, Trabantul de care aminteai tu in sectiunea Megane 4 This post has been edited by busu 12: 7 Jan 2018, 15:23 |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
bg17aw |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 23 September 15 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 7 Jan 2018, 13:19) De unde stii ca nu este o problema nivelul de ulei ??? usor cu semnele de intrebare... am specificat ca nu e vorba de nivelul de ulei. Iar daca se intampla numai dimineata, as fi specificat. De vreme ce e o problema de luni de zile, evident am trecut prin toate temperaturile si nivelele de ulei, schimburi de ulei etc |
--------------------
Renault
Megane II Berlina dCI 82bhp (60kW)
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:04 |