Renault Megane 1.2 sleeper project, conversie K7M -> F7R
![]() ![]() ![]() |
Renault Megane 1.2 sleeper project, conversie K7M -> F7R
Alegz30 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 January 15 ![]() |
Attached thumbnail(s) 23146395_2030380173645542_1055008256_n.jpg ( Size: 217.51k ) Number of downloads: 203 |
||
--------------------
Renault
Megane
2000
- AG19AMD
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
DA se poate face....dar cel mai bine cauta o masina identica cu un 1,8 16 V la care nu mai schimbi mare lucru!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Alegz30 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 January 15 ![]() |
QUOTE(espacern @ 2 Nov 2017, 20:15) DA se poate face....dar cel mai bine cauta o masina identica cu un 1,8 16 V la care nu mai schimbi mare lucru! Da, am mai citit si de 1.8 16v (F7P) si ar fi o varianta. Dar ma intereseaza mai mult motoarele de 2.0 16v, cum au fost F7R sau cele de pe clio 172/182 (F4R). As tinti spre 170 de caluti sau mai sus. As vrea sa stiu ce probleme as avea. Multumesc. This post has been edited by Alegz30: 2 Nov 2017, 22:00 |
--------------------
Renault
Megane
2000
- AG19AMD
|
|
bogdan.bunea |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 4 April 15 ![]() |
ma despart de ea. Cum momentan sunt student, viitor angajat al minunatului sistem de sanatate, costurile de intretinere al masinii sunt mici, masina este in stare foarte buna, si nu imi plac alternativele mai moderne, o sa o tin pe termen nedefinit.
si dupa upgrade o sa pui benzina cu seringa cand aceasta va consuma 20l % in oras ![]() This post has been edited by bogdan.bunea: 4 Nov 2017, 06:33 |
--------------------
Renault
Megane
2011 Automatikgetriebe
- munich zweisechs
|
|
Alegz30 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 January 15 ![]() |
QUOTE(bogdan.bunea @ 4 Nov 2017, 06:33) ma despart de ea. Cum momentan sunt student, viitor angajat al minunatului sistem de sanatate, costurile de intretinere al masinii sunt mici, masina este in stare foarte buna, si nu imi plac alternativele mai moderne, o sa o tin pe termen nedefinit. si dupa upgrade o sa pui benzina cu seringa cand aceasta va consuma 20l % in oras ![]() Nu sunt genul care freaca masina in oras la facultate/spital, exista sistem public de transport, si face o treaba minunata in general, sau cand vremea permite, merg cu bicicleta. Momentan sunt departe de ultracentral, deci se poate si fara masina. La un mixt de 9-10% n-ar fi dauna atat de mare, asa ca nu consumul va fi problema mea. Un motiv pe care l-am uitat sa il mentionez pentru care as tine masina este si partea practica: este foarte spatioasa si am prostul obicei sa car biciclete sau bagaje des ![]() As vrea sa mai aud pareri. Cu ce probleme m-as confrunta? Care ar fi cea mai buna varianta: piesele luate separat sau mai usor gasesc un Coupe 2.0/Clio 182 pe afara, complet? Motoarele suporta spre 200cp pe internele de fabrica? Puntea spate ar trebui schimbata la disc, dar am inteles ca ar fi o diferenta de rezistenta intre cele de break si celelalte. |
--------------------
Renault
Megane
2000
- AG19AMD
|
|
bogdan.bunea |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 4 April 15 ![]() |
intreaba la rar daca va omologa acest motor pe caroseria ta . sigur nu .
costurile vor fi ff mari si implica multe motor cutie , fuzete planetare , instalatie electrica ecu , sistem franare , articulatie samd .... |
--------------------
Renault
Megane
2011 Automatikgetriebe
- munich zweisechs
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 05:53 |