Probleme recirculare antigel
![]() ![]() ![]() |
Probleme recirculare antigel
Toma Viorel |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 January 17 ![]() |
|
||
--------------------
Clio 2
Clio 2
2001 1.5 dci
|
|||
andutu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Cand ajunge la temperatura de lucru atunci deschide si incepe sa circule apa
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
espacern |
![]()
Post
#3
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Evacuarea aerului din instalatie se face dupa bagi lichid si desfaci aerisitorul aflat pe corp termostat (arata ca un capacel de la ventil)......sau automat dupa ce lasi motorul sa functioneze pe loc pana porneste ventilatorul de 3 ori!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
crisolro |
![]()
Post
#4
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
cand am schimbat antigelul, dupa adaugarea lichidului de racire nou, mecanicul a lasat motorul sa mearga la ralanti pana a ajuns noul lichid la temperatura normala cu capacul vasului de expansiune scos pentru "aerisire" ... atunci se reface nivelul in vas daca este cazul si se pune capacul
L.e. am scris toti 3 deodata ... bine ca macar e acelasi lucru ![]() This post has been edited by crisolro: 10 Jan 2017, 09:03 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
ccoto |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Ai doua puncte de aerisire. Unul in imagine, incercuit, al doilea sus la radiator.
Attached thumbnail(s) 15dci.jpg ( Size: 125.2k ) Number of downloads: 509 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Toma Viorel |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 January 17 ![]() |
Problema e că am mers 2 ore cu mașina prin oraș,nu scade nivelul antigelului și nici nu trece apa de 90.Ok dacă dau drumu la căpăcel nu se scurge doar apa din borcan? Electroventilatoru nu intră deloc pentru că nu depășește temperatura
|
--------------------
Clio 2
Clio 2
2001 1.5 dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca nu porneste ventilatorul cand masina sta si motorul functioneaza inseamna ca poate termostatul este blocat.....sau motorasul defect.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Toma Viorel |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 January 17 ![]() |
Termostatul e nou,dar nu stiu ce motoraș spui? Înainte de a schimba termostatul mergea ventilatorul pentru că trecea apa peste 90
|
--------------------
Clio 2
Clio 2
2001 1.5 dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
O piesa defecta poate sa fie si noua!
Motorasul de la ventilator....nu urmaresti scrisul? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Toma Viorel |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 January 17 ![]() |
Scz,Nu cred că nu merge altfel nu ar fi pornit acum 2 zile.Eu din experienta știu că termostatul se blochează ori pe deschis ori pe închis,dacă era pe închis trebuia să ducă apa peste 90 cum făcea cel vechi
|
--------------------
Clio 2
Clio 2
2001 1.5 dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Experienta ta poate te ajuta sa postezi dupa ce faci ceea ce ai fost sfatuit!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Toma Viorel |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 January 17 ![]() |
Încă sunt la munca nu am cum sa fac aerisirea instalației.Vorbeam strict de ce face termostatul când vorbeam de experienta
10 Jan 2017, 22:09: Am reusit sa fac aerisirea dar tot nu am presiune in vasul de expansiune si nici recilculare,tin sa precizez ca daca strang furtunul care duce in radiator atunci ajunge antigel si pe furtunul de recilculare. This post has been edited by Toma Viorel: 10 Jan 2017, 22:09 |
--------------------
Clio 2
Clio 2
2001 1.5 dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#13
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Termostat blocat sau defect......daca temperatura lichidului a ajuns la fierbinte.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Toma Viorel |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 January 17 ![]() |
Dacă era blocat nu mai dădea înapoi în borcan pe retur când strângeam furtunul de la radiator
|
--------------------
Clio 2
Clio 2
2001 1.5 dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#15
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Asa o fii....ca tu esti cel cu experienta in termostate.
Vezi totusi pe traseul conductelor poate intelegi circulatia lichidului cand tu strangi de furtun......ca turul nu e retur adica! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Toma Viorel |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 January 17 ![]() |
Ăla subțire și în partea de sus a borcanului e retur credema.Daca nu vrei sa ajuti nu o fa,nu cred că vorbind superior te și face.Eu zic să lăsăm pe cei cu experienta să vorbească 😂
|
--------------------
Clio 2
Clio 2
2001 1.5 dci
|
|
claus40 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 April 16 ![]() |
Buna! Cu speranta ca mai citeste cineva acest topic,semnalez urmatoarea problema: Nu am presiune deloc in instalatia de racire iar deocamdata, singura manifestare este ca nu baga deloc caldura. Indiferent cat circul cu masina nu face presiune in vas.Am mers 30km iar cand am apasat pe furtune,erau moi am deschis busonul la vas si nici macar un mic fasait nu a facut.Temperatura motorului se mentine la 90grade posibil si ajutata de temperatura exterioara si ventilator.Furtunele se incalzesc toate,dar presiune nu face,antigelul nu a scazut in vas iar caldura in habitaclu, deloc.Pe unde se poate pierde presiunea?
|
--------------------
Renault
Clio
1998 II
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#18
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pe la buson, ia altul
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Sau pompa de apa nu mai are paletii functionali, cazuri la alte marci cand paletii sunt de plastic si se desprind de ax.
|
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Aici sunt de metal.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
eugen261 |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 13 March 07 ![]() |
Clapeta ptr. direcționarea fluxului de aer e funcțională? In vasul de expansiune nu prea ai cum sa faci presiune pe vremea asta. Daca furtunele de tur și retur de la calorifer sunt calde indreaptă-ti atenția spre clapeta.
|
--------------------
Clio Symbol
1.4/8V
2008
- br00XXX
|
|
daniellu |
![]()
Post
#23
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Pe vremea asta la diesel nu-ti pornesc electroventilatoarele poti sa le f...i !
Recircularea lichidului pe furtunel in vasul de expansiune se face dupa ce deschide termostatul. Nu trebuie sa-ti faci atat de multe probleme daca apa e in regimul normal de temperatura. Ai aer in radiatorul de incalzire habitaclu, urca masina pe o rampa si las-o sa merga vreo 15 minute la relanti. |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:18 |