Problema climatronic, Nu vrea sa dea aer cald în partea soferului
![]() ![]() ![]() |
Problema climatronic, Nu vrea sa dea aer cald în partea soferului
georgik_222 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 February 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renaul
Laguna 2
2005
|
|||
garc3a2000 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Motorasul de mixaj aer e blocat pe aer rece sau s-a ars( putin probabil)
Daca esti afon la mecanica e bine sa lasi pe altcineva sa o faca( sub 100 ron nu cred ca se va baga cineva ). Trebuie sa dai toate plasticele jos( cele de langa piciorul dr al soferului), pedala de acceleratie( parca are doua surubui cu cap de 10 sau 12- merge cu o tubulara. Sub plastice se afla o tabla ce ranforteaza bordul prinsa in doua suruburi jos si unul sus( cap de 13), sus e piulita parca. Vei vedea ,daca pui capul in locul pedalei de acceleratie si vei privi panoul dr de bord vei vedea doua motorase aplicate pe ,,corpul '' sistemului de ventilatie. Motorasul care nu functioneaza e cel care nu te intereseaza( nu mai stiu care este). Pt. alte detalii ma mai suni , poate am omis ceva. 0765083130. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am patit eu ceva de genul asta de vreo 2-3 ori (sotia spune ca si astazi nu a vrut sa mearga clima pe cald desi pana azi a mers ok) si am asociat cu tensiunea scazuta la borne. De fiecare data cand nu a fost sa mearga ok am asociat cu o perioada mai rece sau cu folosirea mai intensiva a bateriei de acumulatori. O data s-a intamplat dupa ce am aspirat interior, a doua zi nu a vrut s-o ia decat la cabluri iar seara am schimbat bateria. A doua oara tot ceva pe tema asta, dimineata a fosy=t ok iar pe seara iar moarta.
Acum sigur ca voi schimba iar bateria ca dupa 3 ani i-o fi... cam asa am schimbat, la 3 ani (asta cu exceptia celei originale care a tinut 6 ani). Fa o masurare dimineata la borne si daca esti in jurul a 12V cred ca e bateria, pe partea de clima este un modul care nu permite functionarea corecta fara voltaj corespunzator. La mine pornea compresorul, liniile de la ventilator erau la maxim dar picatura de aer nu intra prin ventilator. Am fost pe Transfagarasan si a doua zi dimineata (erau vreo 15 grade) desi motorul a pornit ok clima ciuciu, nu baga cald. A mers mai tarziu, dupa un drum de 70-80km cand probabil s-a mai incarcat bateria. Problema la mine e ca desi am baterie mai mare (cca 85Ah) am si amplificator si difuzor de bass care probabil sug mai mult decat poate baga alkternatorul, asta si in conditiile in care masina nu face decat oras, drumuri scurte, 90% din luna. Asadar, vezi si bateria. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:11 |