Probleme ventilatie
![]() ![]() ![]() |
Probleme ventilatie
dannnyx77 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 November 14 From: Sinaia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2011
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#2
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ai climatizare automata?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dannnyx77 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 November 14 From: Sinaia ![]() |
Nu, e manuala.
|
--------------------
Renault
Megane
2011
|
|
roland |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Scoate filtrul de aer habitaclu temporar si vezi daca mai face.
|
--------------------
.
.
.
|
|
biggabi2006 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 October 09 ![]() |
salut, am si eu aceeiasi problema , am acelasi model de megane dar cu climatizare automata, tot de la filtrul de polen sa fie? l am schimbat anul trecut cel care l-a schimbat n-a desfacut nimic din bord, doar s a bagat sub bord l a scos pe cel vechi si l a bagat pe cel nou
|
--------------------
Renault
Megane 3
2010 grandtourer
- TR-05-LVF
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
Am si eu problema cu clima automata. Daca o setez pe auto la 22 gr in ambele zone, imi baga aer cald pe partea soferului si rece la pasager. Daca schimb valoarea temperaturii cu 1 gr la sofer, atunci baga rece. De la ce ar putea fi problema? Toata iarna a funct.normal, facand caldura in masina, insa de cand s-a mai incalzit afara a inceput sa faca aceasta problema.
Masina o detin din oct 2016 si este adusa din Germania .Ca si flux de aer este ok, functionand normal. |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
O clapeta de dirijare ramane in urma.
Cea de pe partea soferului ,probabil si cea mai frecata. Sursa de aer este comuna, dirjarea stanga-dreapta se face separat. Incearca sa o deblochezi dirijand tot fluxul de aer pe acolo ,la viteza mare, inchizand si recircularea. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
Recircularea oricum este inchisa mereu. Te referi cumva sa pun pe recirculare aer doar din interior ?
Merci oricum ptr informatii ! Unii ziceau ca trebuie completat freonul din instalatie, dar nu vad legatura |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Prin viteza maxima de aer si comenzi rapide dar opuse, ma gandesc ca se deblocheaza clapeta.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
Ok, o sa incerc si asa. Merci !
|
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
gangara |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Prin completare freon, intradevar s-a mai corectat (insa doar pentru vara fiind valabil, probabil dc presiunea nu e OK temperatura in condensator nu este egala pe toata suprafata) la mai multi inlusiv la un tovaras d'al meu, insa problema ta cred ca este exact ce am si eu.
Daca vreau exact aceeasi temperatura st/dr tr sa pun un juma de grad diferenta. Am pus masina pe un DDT si am observat ce se intampla. In momentul cand cer 21 gr st/dr calculatorul face niste cerinte clapetelor de mix aer rece/cald. Fara sa inteleg de ce in stanga are o cerinta iar in dr are o alta cerinta. Daca fac o diferenta de juma de grad cerinta este egala st/dr. Deci pb nu era din clapete ci din softul calculatorului de clima. O fi o problema..o fi o strategie...habar n am. Eu oricum folosesc 21 la mine si 23 la pasager, sotia vrand o temperatura mai mare, iar confortul fiind bine atins. This post has been edited by gangara: 10 Mar 2017, 10:20 |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Se poate.
Probabil ,atunci cand conduce, un om percepe altfel temp , decat cel ce sta in dreapta. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
QUOTE(gangara @ 10 Mar 2017, 10:16) Prin completare freon, intradevar s-a mai corectat (insa doar pentru vara fiind valabil, probabil dc presiunea nu e OK temperatura in condensator nu este egala pe toata suprafata) la mai multi inlusiv la un tovaras d'al meu, insa problema ta cred ca este exact ce am si eu. Daca vreau exact aceeasi temperatura st/dr tr sa pun un juma de grad diferenta. Am pus masina pe un DDT si am observat ce se intampla. In momentul cand cer 21 gr st/dr calculatorul face niste cerinte clapetelor de mix aer rece/cald. Fara sa inteleg de ce in stanga are o cerinta iar in dr are o alta cerinta. Daca fac o diferenta de juma de grad cerinta este egala st/dr. Deci pb nu era din clapete ci din softul calculatorului de clima. O fi o problema..o fi o strategie...habar n am. Eu oricum folosesc 21 la mine si 23 la pasager, sotia vrand o temperatura mai mare, iar confortul fiind bine atins. Exact asta am constatat si eu, daca pun diferenta de 1 gr intre stg / dr atunci parca aerul bagat prin aeratoare este la fel ca si temp dar totusi pe partea pasagerului este mai rece. Asta cand e cald afara si trebuie sa faca racoare, iarna nu am sesizat diferente. Si as mai avea o nelamurire- pe sub bord, in zona pedalei de acceleratie, trec niste conducte metalice, care am constatat ca sunt fierbinti dupa ce merg un timp cu masina. Asa esre normal ? This post has been edited by Sfinxul74: 24 Mar 2017, 21:26 |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Sfinxul74 @ 24 Mar 2017, 21:25) Si as mai avea o nelamurire- pe sub bord, in zona pedalei de acceleratie, trec niste conducte metalice, care am constatat ca sunt fierbinti dupa ce merg un timp cu masina. Asa esre normal ? DA...este radiatorul de incalzire habitaclul! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
vdnick |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 27 March 08 From: Galati ![]() |
Salut,
Am aceeasi problema ca si inițiatorul topicilui, oare s-a rezolvat? Eu am climă automată; după aproximativ acelasi timp, o oră de condus, scade debitul de aer. Am pus pe manual, am dat ventilația la maxim și nu se modifică debitul de aer. Dacă opresc, după o anumită pauză, la pornire totul este bine. Vreo idee? |
--------------------
Renault
Megane III Grandtour 1.9 dci 130cp FAP KZ1S F9Q870
2010 Cu respect,
Dorin |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 00:52 |