Miros de cauciuc ars la pornirea climei, pentru Megane 2 de 1,9 D
![]() ![]() ![]() |
Miros de cauciuc ars la pornirea climei, pentru Megane 2 de 1,9 D
adrian.petrov |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da, schimb-o de urgenta. Iti va rupe cureaua de accesorii si vei ramane in drum, asta daca nu ai ghinionul sa intre si in distributie...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
adrian.petrov |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu banuiesc ca este acea - fulia motorului din capul arborelui cotit , dar nu sunt sigur.
Vroiam sa sdtiu daca cineva de pe forom a mai intalnit asta, toti, dar toti de pe forum au schimbat ambreiajul de la clima sau ambreiajul de la alternator si cureaua aferenta, dar nici unul nu a spos ca a inlocuit FULIA, ca daca iese miros de cauciuc ars este din cuplajul elastic al fuliei (nici fulia nu este ieftina- cca 250-300 lei ). Cati dintre voi ati inlocuit fulia din capul arborelui cotit ( cea cu insertie de cauciuc ) si de ce ???? Sa auzim de bine. Adrian Am gasit ''Fulie motor - zona accesorii distributie, cat de necesara este schimbarea acesteia la 60.000 '' aceasta postare a colegului ''M i h a i '' si m-am edificat ; ''Fulia asta se schimba odata la 60.000 ....asa trebuie..ca sunt unii mecanci imbecili din reteaua reno care nu spun ca trebuie schimbata este alta treaba...ca sa va faceti o idee... pe mine ma tinut fix 92.000 km...nu mi-a zis nimeni ca trebuie schimbata la 60.000...piesa nu mai era vulcanizata...nu mai avea pic de cauciuc...era in 2 bucati....binenteles ca patina ca draq si facea un zgomot..un scartait.plus vibratii..recomand cu toata caldura sa o schimbati la 60.000 km...pentru a nu avea ghinion pe viitor..si sa apara complicatii grave.....cod reper 8200523072 ..de la Renault.'' Desi era vorba de Laguna 2,0 D - este tot diesel si are aceeaasi fulie din capul arborelui cotit (acelasi cod ca si la mine ). O sa revin dupa ce o schimb. Sa auzim de bine. ![]() Adrian 26 Jun 2016, 23:21: Am mai gasit ''Astazi beleaua a picat,adica eram in mers de circa 30 de minute prin Bucuresti si la un moment dat am zis sa dau si eu drumul la clima.Zis si facut;dupa 10 minute de mers cu clima pornita imi apare in bord eroare "Low Battery" si STOP,volanul numai avea servo zici ca era tractor,a inceput sa intre in habitaclu un miros de cauciuc incins apoi un fum negru si brusc am tras pe dreapta si am oprit motorul.La felul cum iesea fum de sub capota am luat extinctorul si am deschis capot.Cum am ridicat-o mi-a venit un fum negru si un miros de cauciuc incins foarte puternic.Am lasat-o sa se aeriseasca si am incercat sa-i dau o cheie.A pornit la sfert dar avea un tacanit foarte puternic asa ca dupa 4 secunde a oprit-o.M-am uitat la motor in partea stanga din zona de unde iesise mirosul si am vazut fulia de la motor ca este prea bagata in motor, se vedea vibrochenul iesit in exterior si multe bucatele de cauciuc pe langa,in acea zona.Am chemat un mecanic si s-a uitat la ea iar concluzia a fost fulia de la arborele cotit de schimbat impreuna cu,cureaua de accesorii.'' un post al colegului AdrianoBoy, asta da raspuns - o voi schimba negresit. Sa auzim de bine. biggrin.gif Adrian This post has been edited by adrian.petrov: 26 Jun 2016, 22:21 |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
adrian.petrov |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Am achizitionat o fule FebiBilstein cu 218 lei de la Epiesa, am montat-o si acum pot folosi aerul conditionat. Fulia veche patina ( in spatele fuliei- nu se vede asa direct ) cauciucul era ars ( mirosea ) si era scurs.
Eu cred ca este o experienta neplacuta , atunci cand iti pute a cauciuc ars, deschizi capota la motor , te pocneste in nas un fum si mirossi scrum de cauciuc ars ( de crezi ca trebuie sa pui mana pe instictor ), nu iti dai seama ce este - practic vrei sa faci ceva si nu sti ce, sa opresti motorul sa deconectezi bateria si sa-i dai cu apa - dar nu sti unde ; la mine s-a rupt si cureaua de accesorii, imi arata ca alternatorul e dus, clima caput; si afli ca problema este o pacatoasa de fulie care are o insertie de cauciuc ca sa amortizeze vibratiile. Asa ca fara sa va plictisesc prea mult, v-am povestit "patania mea"- ca in caz ca vi se intampla si voua sa fiti pregatiti moral si sa nu va pierde-ti cu firea. Sa auzim de bine, Adrian ![]() |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:37 |