Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.5dci trepideaza la 900RPM

alwaysfresh
post 18 Apr 2016, 06:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 23 October 11
From: Timisoara




Salut, vin si eu cu o problemuta la megane 2 1.5dci 82cp din 2005, poate voi ati mai intalnit asa ceva.

Ieri observ la un semafor ca dupa ce am redus viteza, 2 apoi 1 apoi liber+frana la relanti trepideaza toata masina. Ridic piciorul de pe frana,ramane doar turatia de relanti, nu mai trepideaza. Accelerez pe liber pana la 1200, da sa trepideze in zona de 900 apoi dupa ce trece de 900 iar nu mai trepideaza.

Daca cuplez 1 si plec cu masina, merg cu orice turatie cat de joasa si nu trepideaza. La fel pt treapta 2 si 3.

Deci am o trepidatie la 900Rpm (sau ma rog, turatia de relantii 800+ce turatie se mai adauga la franare) atunci cand masina nu e in viteza.

Mai ceva, poate chiar important: cand accelerez usor de la relanti pana la 900rpm, motorul tinde sa isi mentina turatia in zona cu trepidatii, adica daca o turez pan la 900 si ii dau drumu repede la acceleratie turatia nu coboara instant la turatia de relanti ci mai zaboveste un scurt timp in zona de turatie cu trepidatii. Un comportament asemanator il pot observa iarna cand motorul e rece, accelerez pe liber si las acceleratia, motorul mai ramane turat o perioada. Dar acum problema se manifesta cu motorul cald.

Pareri?? Multumesc!!


--------------------
DACIA 1410 1996 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 18 Apr 2016, 20:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




tester , dupa care pareri.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alwaysfresh
post 18 Apr 2016, 20:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 23 October 11
From: Timisoara




Da, se confirma, la rece nu face figuri. Iar daca dau drumul la AC creste turatia de relanti si se simte vibratia mereu. Nu e deranjant ca sunet neaparat si nici ca vibratie, dar se simte mereu cand treci prin zona aia de turatie si imi da un disconfort si e si ideea ca sigur e o problema acolo...

O inregistrare dar nu cred ca se distinge prea mult http://youtu.be/LAqAT1wsWes

19 Apr 2016, 20:10:
vad acum ca face la fel in mai multe locuri pana la maxim 1600rpm.

am pus ELM327 si mi.a citit o eroare de la bujii incandescente. nu mi se pare a avea vreo legatura....


This post has been edited by alwaysfresh: 19 Apr 2016, 20:10


--------------------
DACIA 1410 1996 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 20 Apr 2016, 04:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Din înregistrare nu pare că e cine știe ce problemă. Am crezut că te scutură ca lumea dar este mai degrabă o chestie de finețe (sau așa pare). Tampoanele le-ai verificat?


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alwaysfresh
post 20 Apr 2016, 06:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 23 October 11
From: Timisoara




Doar pe cel de sus de langa distributie. nu pare curs sau ceva.De ieri observ ca nu e numai la 900, mai e in vreo 2 locuri pana.n 1600rpm... Mie mi se pare ca daca ar fi de la vreun tampon ar trebui sa vibreze macar intr.o plaja constant. Adica sa am trepidatii in toata plaja 800-1100 un exemplu, nu doar la 900fix, 1200fix si 1400fix.

Pe inregistrare nu se observa cum e. Dar ca sofer sau pasager vibratia o ppt descrie ca si cum as avea 4 telefoane mobile in fiecare buzzunar cate unul, si toate vibreaza deodata, e destul de enervanta pt ca nu e constanta ci e doar la turatia X.

Bujiile incandescente mai au vreun rol altul decat cel de la pornire??


--------------------
DACIA 1410 1996 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alwaysfresh
post 21 Apr 2016, 20:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 23 October 11
From: Timisoara




SOLVED.

Azi cand am vrut sa.schimb bujia arsa si am bagat.o in garaj, taicameu a observat un sunet o bataie in stanga spate. Eu am mai auzito dar ziceam ca e bidonu cu lichid de parbriz din portbagaj. Ne.am uitat sub si toba finala se balanganea in toate partile. Suportul cu tampon de cauciuc era rupt de tot si ata de siguranta era siea rupta, deci singuru suport al tobei finale era la mijlocu masinii pe teava...

Am legat.o cu sarma provizoriu si am asigurat.o pe x si y si am dat cheie motoru cald, era liniste liniste in masina nici pas. La orice turatie.
Acum o sa.mi cumpar suport.

Deci daca mai aveti probleme de vibratii uitativa si la aspectul asta...


--------------------
DACIA 1410 1996 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 14:02
Dacia