Suspensii sport?
![]() ![]() ![]() |
Suspensii sport?
fabby |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 14 February 14 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2010, 1.6 benzina
|
|||
SandelBS |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
fabby |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 14 February 14 ![]() |
dar care e logica ta ca doar la megane rs se pun arcuri sport?!
This post has been edited by fabby: 25 Mar 2016, 09:17 |
--------------------
Renault
Fluence
2010, 1.6 benzina
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Care e logica ta ca la o masina gen fluence sa ii pui tot felul de prostii de faruri neomologate, suspensii sport, eventual garda la sol de 2 cm? luna viitoare o sa vrei sa intri pe circuit si o sa vrei motor de 3.0l. S-a pus si pe Logan, nu-i bai, da omu ala a si omologat masina daca mi-aduc bine aminte si nu s-a dus la baieti pe motiv de bani.
E o masina de familie, spatioasa, pt confort si n-are nicio treaba cu sportivitatea. Din moment ce chiar tu ai scris ca vrei sa modifici pt aspect sa nu fie nu stiu ce distanta de la anvelopa la aripa, ca deh...prostii aia care au conceput masina au facut-o intocmai ca sa te enerveze pe tine cu distanta aia. Eu ti-as sterge instant toate prostiile legate de modificarea masinii. Una e sa pui un eleron pe portbagaj, folii (omologate) pe geamuri si luneta, cruciulite pe parbriz si alta e sa pui faruri de a mp...a si alte tampenii numai asa sa arate bine. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
75AIM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Corect,de aspect eu as face-o negru mat asa sa fie mai furioasa,anulezi siglele de Renault ,pui de BMW si te-ai scos la baietasii de cartier cu laudele.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
Zng |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 15 May 14 From: Bucuresti ![]() |
Ideea de arcuri sport nu e rea.. Cu toti stim atunci cand ne conducel Fluensul
![]() ![]() ![]() ![]() Marele inconvenient ar fii ca la o parcare cu fata spre o bordura nu vei mai putea sa lipesti rotile din fata de ea, trecand cu botul peste. |
--------------------
Renault
Fluence 1.6 16v
2011 Authentique
|
|
roland |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cum se va comporta cand treci peste drumurile denivelate si cu gropite? D.p.d.v. al confortului...
|
--------------------
.
.
.
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
confortul scade...cam totul scade. Unii spun ca ar ajuta la manevrabilitate in curbe...ceea ce poate fi adevarat, dar pentru asta nu is convins ca tre schimbate doar arcurile. Acolo tre umblat la mai multe chestii.
Fluence nu prea ii o masina la care sa uiti dupa ce cobori din ea...e mai mult o masina care incearca sa fie buna la cat mai multe criterii, dar nu exceleaza la nici unul. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
75AIM |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Zng @ 31 Mar 2016, 10:02) Ideea de arcuri sport nu e rea.. Cu toti stim atunci cand ne conducel Fluensul ![]() ![]() ![]() ![]() Marele inconvenient ar fii ca la o parcare cu fata spre o bordura nu vei mai putea sa lipesti rotile din fata de ea, trecand cu botul peste. Ceea ce spui tu aici cu mersul pe autostrada eu nu prea am simtit-o,chiar deloc.Mie suspensiile la Fluence facelift mi se par chiar dure fata de Megane 2,cei ce va plangeti de suspensii a-ti facut un test de amortizoare?ce eficienta mai au? la noi romanul daca nu curge e bun..merge si asa,producatorul e de vina ca el a luat un sh tavalit bine in gropi la a nspea mana,ce sa-i faci nu e sh ca nou de Jermanika. PS Vezi ca e interzisa stationarea pe DN cu o singura banda pe sens,sa vezi in Hungary ce frumos te trateaza politia cand tu ca un roman sadea nu intri sa faci un pipi la benzinarie. This post has been edited by 75AIM: 31 Mar 2016, 18:46 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#10
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
La modelul Facelift garda la sol este chiar OK, uneori mai ating cu bandoul din fata bordurile, dar nu o sa modific masina pentru mesterul Dorel.
Suspensiile sunt ramforsate la modelele pentru Romania mult mai rigide decat la M2. Pana in prezent nu m-a scuturat nimeni cand a trecut pe langa mine, dar nici nu merg cu 90 Km/h pe autostrada. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|
Zng |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 15 May 14 From: Bucuresti ![]() |
Am cumparat masina de noua.. in 2011 deci nu e facelift.. are 21.000 km parcursi cu grija, deci foarte putin.. nu cred sa am probleme tehnice la amortizoare si etc
![]() La facelift e posibil ca suspensiile sa fie mai tari.. practic facelift-ul are ca scop ca aduca imbunatatiri la modelul anterior. Am si jantele pe 15 cu profil mare de 65 la cauciucuri probabil ca si asta conteaza intr-o oarecare masura. |
--------------------
Renault
Fluence 1.6 16v
2011 Authentique
|
|
75AIM |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Ia incearca cu ceva pe 16 sau 17 cu anvelope 215 si talon de 55 sa vezi cum sta pe drum.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#13
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
Eu pe facelift am 205/60/16 standard si 205/55/17 optional.
Crezi ca daca are talonul mai mic ajuta la stabilitate ??? |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|
IDF |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
Mi mi se părea că suspensia de pe Fluence era rigidă dar nu avea performanțe dinamice. Era perfectă pentru călărit pe DNuri, pe coclauri, pe oriunde, fără să las baia de ulei în urmă sau ceva. Comportamentul la viteză lăsa de dorit mult, dar mașina nu a fost făcută pentru performanțe. Acum am un e92 dotat cu suspensie coilover KW V3 și sunt momente în care îmi e dor de Reno.. Stă pe drum ca pe șine, la orice viteză, dar dacă am o cale ferată sau niște linii de tramvai mai rele, trebuie să mă opresc. De borduri nu mai vorbim, și dacă se termină asfaltul, nu se poate merge mai departe.
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
75AIM |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
QUOTE(froniecristian @ 4 Apr 2016, 20:15) Eu pe facelift am 205/60/16 standard si 205/55/17 optional. Crezi ca daca are talonul mai mic ajuta la stabilitate ??? Incearca 215 55 16 sau pe 17 cu anvelope 225 50 17 si apoi stam de vb.Eu in vara cumpar direct de la fabrica din Izmir jante pe 17 Black Schuss cu 7j si apoi trec la anvelope 225 50 17. This post has been edited by 75AIM: 5 Apr 2016, 18:38 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#16
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
Dar nu obosesti planetarele si directia cu 225, si cred ca maresti si consumul ???
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|
75AIM |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Black schuss sunt jante de prim montaj pe M3 si Fluence si cu 215 55 17 nu sunt pb,la 225 posibil sa fie am greu pe gropi cu talon de 50
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
roskatu |
![]()
Post
#18
|
membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 22 July 06 ![]() |
Standard la Fluence sunt 205/55R17, nu 215.
|
--------------------
Renault
Fluence dci90
2011
|
|
75AIM |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Eu la Megane 2 aveam 215 55 16 de vara si 205 60 16 de iarna si nu am avut tb cu planetare,caseta ...crescuse putin consumul dar ce conteaza 0,2-0,3 %.
215 55 16 are chiar diametrul mai mic decat 205 60 16 standard dar latime mai mare deci compenseaza la demaraj vs stabilitate. 225 55 16 are acelasi diametru dar latime mult mai mare si aici va creste consumul dar si stabilitatea devine mult mai buna. 215 55 17 cu jante cu ET 38 si 7J aranjeaza beton anvelopa si pe final da un aer fioros masinii,am vazut M 3 break cu asa dimensiuni si era suparat rau. fiecare alege ce vrea...aspect,stabilitate sau consum standard. This post has been edited by 75AIM: 6 Apr 2016, 08:36 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
aia de la reno e prosti, noi stim mai bine, traiasca raru si politia.
ps normal e fiecare alege ce e legal, da ce e normal in tara asta. This post has been edited by b76bgaarh: 6 Apr 2016, 10:06 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 13:58 |