kit ambreiaj, probleme ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
kit ambreiaj, probleme ambreiaj
negrutza |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ulei trebuie sa pui 5W40......turbina stie asta!
Nu pare problema de ambreiaj......turbo sau injectie trebuie verificate. Sau calitate combustibil pentru pierdere putere. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
15w40...nu prea e ok. Zici ca a inceput sa moara dupa ce ai urcat pe niste serpentine grele...s-ar putea ca turbina sa nu fi apreciat deloc uleiul ala. Din cate tin eu minte, 10w40 era singura alternativa la 5w40 acceptata in carte pentru dci fara DPF
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Omori motorul cu uleiul ala, e ulei de utilaje grele, singura asemanare cu motoul de Clio, e ca merge cu motorina.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#5
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Ai umplut de funingine catalizatorul, de aici si lipsa da putere.
Stii vorba aia " Leneșul mai mult aleargă", asa si tu cu uleiul ala. Uleiul in sine e f bun, doar ca nu tine seama de evacuarile autoturismelor. |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Caterpilar nu face uleiuri, ci are contract cu un producator de uleiuri, dar nu asta e important, ci faptul ca uleiurile au niste norme, in functie de motorul la care sunt folosite, si la utilaje si motoare diesel de capacitati mari, sunt alte norme decat la autoturisme. Se poate cala turbina daca uleiul nu e conform, pe langa alte uzuri.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
negrutza |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Va multumesc pentru sfaturi. Ieri am mers cu ea destul de ok. Am alimentat din nou la MOL de data asta. De obicei alimentez la ROMPETROL. Se prea poate sa fie de la ulei, iar turbina sa nu faca fata. Stiu de specificatiile uleiului. Pentru cele cu DPF trebuie norma ACEA/C2 iar fara DPF un ACEA/A/B2 dar uleiul asta este pentru motoare turbo cu specificatia ACEA/B2, cu diferenta ca are vascozitate mai mare. Am citit pe un forum de uleiuri ca uleiurile cu vascozitate mai mare reduc uzura motorului dar cresc consumul de carburant fata de cele cu vascozitate mai mica care grabesc uzura dar asigura un consum de carburant optim. Acum EGR-ul posibil sa se infunde si de la un condus subturat dar acum in oras cel putin eu nu folosesc decat max viteza a treia undeva la 2000 rpm fata de viteza a patra inainte cand mergeam ca sa zic asa mai la consum si aveam 1500 rpm. Totusi ambreiajul nu e ok. Cand ajung acasa trebuie sa o verific dar nu stiu ce tip de ambreiaj este. Este de 215 mm sau 220 mm? Unde gasim specificatiile? In ce priveste turbina eu dupa un parcurs mai lung nu opresc motorul imediat pentru a se raci cat de cat turbina. Daca ma sfatuiti voi schimba uleiul si filtrul pana sa ajung acasa sau deja nu mai are importanta?
|
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu as scapa cat mai repede posibil de uleiul ala, nu face bine la nimic in motorul tau. Chestia asta cu ulei gros ca sa nu il consume e frectie la picior de lemn, daca consumul e mic, asta e, se mai intampla mai ales la diesel...daca iti consuma foarte mult ulei, atunci trebuie cautata sursa problemei. Un ulei mult mai gros decat recomanda fabricantul iti nenoroceste si turbina, si motorul.
Ambreiajul pe duca e cam greu de confundat cu alte probleme. Il simti cum patineaza, vezi cum calci acceleratia si turatia sare brusc in sus, dar tu nu inaintezi...nu il percepi ca pe o lipsa de putere. Eu as duce masina la un mecanic si as verifica in primul rand cu un tester, e posibil sa ai vreun senzor care nu isi mai face treaba si transmite parametri aiurea catre ECU, daca nu...EGR si turbina. Ti s-a aprins vreun martor in bord, ti-a dat vreun mesaj de avertizare masina? This post has been edited by Synyster: 19 Aug 2015, 07:44 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
negrutza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Nu se aprinde nici un martor in bord, turbina baga presiune, nu stiu EGR-ul cum face serviciu insa fum nu scoate nici la acceleratie rapida... Daca urc pante mai abrupte merge greu, trebuie sa retrogradez pana la viteza intai,,,,, parca nu e in regula pentru un diesel care ar trebui sa aibe un cuplu motor la o turatie ma joasa fata de benzinar care trebuie turat ca sa deszolte aceeasi putere.
Oricum uleiul cand ajung acasa am sa-l inlocuiesc cu vad eu ce, un 5b w 40 fie ca e castrol, fie ca e Elf sau Mobile. Sper ca turbina sa nu cedeze, oricum Renault face motoare nu masini de cusust ca altii, Respect Renault... |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
75AIM |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Aviz amatorilor de masina la sh,ulei 15w 40 cand altii platesc la greu sa bage ceva full sintetic 0W 50,masina cu km putini condusa de o femeie parca asa ar suna un anunt ...
This post has been edited by 75AIM: 20 Aug 2015, 10:23 |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
negrutza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
QUOTE(75AIM @ 20 Aug 2015, 10:22) Aviz amatorilor de masina la sh,ulei 15w 40 cand altii platesc la greu sa bage ceva full sintetic 0W 50,masina cu km putini condusa de o femeie parca asa ar suna un anunt ... Multumesc de ironie insa nu am de gand sa vand masina ca nu suntem in America sa beneficiem de buy back. Doar asa as renunta la ea sa iau un model mai nou, nu ma intereseaza sa fac afaceri cu masini. Eu am postat sa aud o parere si sunt de acord cu criticile ce mi se aduc insa nu are nici o legatura ce spui tu cu realitatea. Multumesc oricum. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca vrei ceva mai bun, un Motul 5w40 xcess, daca consuma ulei cu acea norma trebuie gasita problema, dar la km aceeia nici nu se pune in discutie. Motoarele diesel consuma putin ulei fata de benzinare, atata timp cat intre schimburile de ulei la ~15.000 km nu se consuma uleiul dintre minim si maxim, motorul e pe picioarele lui.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
negrutza |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Am sa incerc si Motul, am mai mers cu Castrol Edge insa consuma ulei, intre revizii scadea la minim sau chiar sub minim, desi in rodaj am mers cu atentie cu ea. Acesta a fost singurul ulei cu care nu a scazut un gram. Unde am lucrat eu inainte am lucrat cu motoare Caterpillar atat in CFR cat si in Insula Mare unde toate utilajele de top (si credeti-ma ca au utilaje de ultima generatie) au motoare Caterpillar care sunt cele mai folosite pe nave, locomotive si mai ales pe generatoarele de pe platformele petroliere unde merg non stop si prima grija este evident uleiul. Nu au ulei 10w sau 5w pentru ca se considera ca este zona cu clima temperata si pe toate tabelele de uleiuri sunt date ca avand vascozitatea cea mai potrivita temperaturilor din zona uleiurile 15W. Este adevarat ca ungerea turbinei este posibil sa fi avut de suferit insa felul in care arat uleiul acum este de departe cel mai bun din ce am folosit pana acum. Turbosuflantele de pe Caterpillar merg in 22 000 rpm cu acest ulei, nu au ungere separata pentru lagare. Doar pe locomotive si asta doar pe motoarele Sulzer si Maybach au circuit de ulei separat de ungere a lagarelor suflantei. As dori sa inchei acest topic desi nu am aflat nimic din ce am intrebat despre kitul de ambreiaj. Oricum va multumesc tuturor celor care mi-ati raspuns solicitarilor. O seara buna tuturor.
|
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(espacern @ 18 Aug 2015, 08:48) Nu pare problema de ambreiaj. QUOTE Ambreiajul pe duca e cam greu de confundat cu alte probleme. Il simti cum patineaza, vezi cum calci acceleratia si turatia sare brusc in sus, dar tu nu inaintezi...nu il percepi ca pe o lipsa de putere. QUOTE(negrutza @ 21 Aug 2015, 21:17) As dori sa inchei acest topic desi nu am aflat nimic din ce am intrebat despre kitul de ambreiaj. Daca ai citit cu atentie ce s-a scris intelegeai ca din descrierea ta nu ai o problema cu ambreiajul.....posibil ai citit printre randuri! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
negrutza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Scuze, nu asta am vrut sa zic, mai toata lumea a spus ca nu e de la ambreiaj, eu am vrut totusi sa aflu ceva date tehnice despre disc, placa si rulment, dimensiune(215 sau 220 mm) si sistemul de reglaj (pardon reglare nu se face). Oricum aseara am ajuns acasa si pot sa spun ca motorul trage insa cutia (sau placa de presiune) fac ceva probleme caci daca se incalzeste nu mai intra vitezele intai si a treia decat foarte greu. Nici nu stiu cum sa cataloghez, la rece merg bine, dupa ce se incalzeste posibil uleiul in cutie si mai au loc oarece dilatari intra mai greu, parca tine un scat cand impingi levierul in viteza. Sa fie sincroane, sa fie altceva, daca ar fi placa ar face si in alte viteze???
Nu stiu insa cu siguranta e ceva ce nu-si face treaba cum trebuie. Oricum timoneria cutiei de viteze mi se pare un minus fata de modelele vechi ale lui Renault. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 21:32 |