Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 1.4 16 V nu porneste, nu invarte

bebe_cristiano
post 5 Mar 2015, 11:45
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 November 07
From: Bucuresti - Mogosoaia




Salut, am un clio 1,4 16 v din 2002 de 98 cai. De o luna am aceasta problema cu ea, CATEODATA nu porneste: pun contactul, se sting toate becurile apoi nu e intampla nimic. Scot borna de la baterie un minut si dupa ce o pun la loc si de cele mai multe ori porneste. Daca tot nu porneste o las o zi in parcare iar a doua zi porneste.

Ma dispera!!!!
Nu ma pot baza pe ea, daca porneste cateva zile apoi iar face figuri.

Am fost la mecanic, toate suruburile la electromotor sunt stranse ok iar cheia functioneaza.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - IF 04 THK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Mar 2015, 11:48
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Demaror scos si verificat/reconditionat......chiar daca are toate suruburile stranse.
Neimanul este verificat ca banuiesc ca nu se initiaza demarajul...nu?

This post has been edited by espacern: 5 Mar 2015, 12:05


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 5 Mar 2015, 12:52
Post #3


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




ar merge si o diagnoza


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Mar 2015, 13:16
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Curata borbele de pe baterie, si legaturile de pe electromotor, si nu doar daca sunt stranse, desfacute, curatate si montat inapoi.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe_cristiano
post 5 Mar 2015, 13:49
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 November 07
From: Bucuresti - Mogosoaia




Bornele sunt aproape noi si sunt stranse bine. O sa incerc sa desfac electromotorul dar nu stiu cum, motorul este foarte ingramadit.
Pe unde am acces mai bun, pe sub scut sau pe sus dupa ce dau filtru de aer jos?
De la inceput ma gandeam ca este undeva un contact imperfect dar nu inteleg de ce de 10 ori merge si a 10-a zi nu mai vrea. Este masina sotiei, mereu stau cu emotii ca poate nu porneste si trebuie sa o duc eu sau altcineva in oras (stau in ilfov).

Ma puteti indruma catre un electrician?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - IF 04 THK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 5 Mar 2015, 13:55
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.169
Joined: 13 October 06




Un CLIP si te lamuresti ce problema/e are. Ar trebui sa o scoti la capat cu 50 lei.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 6 Mar 2015, 15:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




pui contact, dai la cheie si inverte dar nu porneste?
sau pui contact dai la cheie si nu invarte nimic? un țacțac ceva?

eventual filmeaza si posteaza atunci cand nu porneste
Probabil carbunii (eventual atunci cand nu porneste sa lovesti electromotorul )(cum se proceda la daciile vechi)


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebe_cristiano
post 8 Mar 2015, 00:34
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 November 07
From: Bucuresti - Mogosoaia




Pun contactul si nu invarte. Se aprind becurile in bord, se stinge becul rosu (recunoaste cheia) si apoi nimic.
Am incercat sa lovesc electromotorul dar este atat de ascuns si de ingramadit incat nu am acces la el. Masina este din 2002 si are doar 60.000km iar in ultimii 3 ani a mers cam 10.000km si cred ca s-a stricat de atata stat. Cand o sa fie vremea frumoasa o sa dau jos electromotorul (sper sa reusesc).


--------------------
Dacia Solenza 2004 - IF 04 THK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 8 Oct 2016, 07:22
Post #9


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Am patit-o si eu acum...m-a lasat dintr-o data si nu mai vrea sa porneasca. Se sting becurile si nu vrea sa invarta deloc. Sa se fi dus electromotorul? Masina are 143.000 km.


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 8 Oct 2016, 08:03
Post #10


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Probleme cu incarcarea? Bateria este buna?
Mai era varianta cu "ciocanitul" in electromotor cu un ciocan de plastic sau cauciuc, daca invarte dupa asta inseamna ca e de la electromotor.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Oct 2016, 08:26
Post #11


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cand pui contactul se aude pompa din rezervor?


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 8 Oct 2016, 10:29
Post #12


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Pompa se aude, iar probleme cu bateria nu sunt, daca era ceva legat de baterie incepea alarma sa imi sune.


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Oct 2016, 10:52
Post #13


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Senzor volanta?


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 8 Oct 2016, 10:59
Post #14


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Am mai lasat-o putin si acum i-am mai dat o cheie, am tinut-o mai mult chiar daca nu invartea, adica in jur de 5-6 secunde si a dat sa invarta o data dupa care mort. Am mai dat o cheie imediat dupa si a pornit la sfert. Tind sa cred ca s-au dus carbunii din electromotor.


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 11 Oct 2016, 19:27
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Se aude tiuitul specific bobinelor cand pui contactul pe penultima treapta?

Eu am avut ceva similar cu a mea si erau oxidate contactele de la relee... adica releul de injectie. Cupla aleator cand reusea sa faca contact bine. Scoate-le pe rand, pe toate si vezi daca au piciorusele oxidate...


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlueChaos
post 12 Oct 2016, 19:50
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 March 15
From: Bucuresti




QUOTE(eduardsebe @ 8 Oct 2016, 10:29)
Pompa se aude, iar probleme cu bateria nu sunt, daca era ceva legat de baterie incepea alarma sa imi sune.
*


Verifica bateria(pune un tester pe baterie),poate mai are curent ca sa tina alarma dar nu si de pornit... cu frigul asta,poate s-a descarcat bateria cat sa nu mai porneasca..
Si eu am patit la fel,se stingeau toate becurile,pompa mergea si chiar si casetofonul...am fost de apus tester pe baterie, si arata ca are curent dar nu suficient,am schimbat bateria si adio probleme. Bafta!


--------------------
Renault Clio 2 2003 1.2 16v Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo_id
post 12 Oct 2016, 20:56
Post #17


Engineer


Group: Members
Posts: 449
Joined: 8 August 11




QUOTE(eduardsebe @ 8 Oct 2016, 10:59)
Am mai lasat-o putin si acum i-am mai dat o cheie, am tinut-o mai mult chiar daca nu invartea, adica in jur de 5-6 secunde si a dat sa invarta o data dupa care mort. Am mai dat o cheie imediat dupa si a pornit la sfert. Tind sa cred ca s-au dus carbunii din electromotor.
*


asta pare sa fie problema ta.. trebuie dat jos electromotorul și verificați cărbunii. Dacă dai la cheie și se aude doar un clac scurt. Nu știu pe unde e electromotorul la 1.4, dar la 1.2 eră ușor accesibil și mergea după un ciocănit. Dacă ești din București, un atelier ok care se ocupa de problemele astea e în Baicului, după calea ferata.


--------------------
Renault Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 13 Oct 2016, 10:43
Post #18


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Masina e in service, de vina erau carbunii si starterul care erau praf.
S-au inlocuit si azi astept sa o iau.

La 1.4 16v electromotorul este in spate langa evacuare undeva jos, pentru a ajunge la el e mai usor de dat jos scutul si umblat pe dedesubt.


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 12:19
Dacia