Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Inlocuire lichide de frana

stefanarad
post 22 Jan 2015, 19:36
Post #1

Membru incepator

Group: Members

Va salut si bine v-am gasit.

Sunt proaspatul detinator al Lagunei 2 Break cu o motorizare de 1.9 DCI.
Am detinut cam toata gama, cu exceptia Mercedes-ului si SUV-urilor insa impresia pe care mi-o face aceasta masina este una foarte buna.
Am trecut in revista topic-urile si daca mi-a scapat inlocuirea lichidului de frana la acest tip de masina imi cer scuze.
Am inteles ca sunt unii mecanici ce extrag cu seringa ( ?! ) lichidul uzat din rezervor si completeaza cu lichid nou. Am mai vazut aceasta practica la unii mecanici si e bine ca de indata sa arunci in ei cu ce ai la indemana pentru a descuraja acest gen de rea apucatura. Ei sustin ca lichidul se barboteaza ( amesteca ) in sensul ca cel nou se combina cu cel vechi si nu are nici pe dracu. Nedorind sa impartasesc aceasta opinie rog daca vreunul dintre Lagunisti a inlocuit lichidul de frana. Decat sa mor pe mana mecanicului, prefer sa mor pe mana mea, desigur acolo unde interventia nu presupune cunostinte si scule mai avansate.

Inlocuirea se face ca la megane?
Lichidul se completeaza pe masura scurgerii lui din instalatie?
Cum scot eventuale pungi cu aer care se pot forma?

Stima

--------------------
renault laguna 2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Jan 2015, 19:43
Post #2

ART-ist

Group: Moderatori
From: Mihalaya

Cand schimbi lichidul de frana cel mai bine este sa golesti complet instalatia de lichidul vechi....si sa nu se amestece vechi cu nou.
Operatiunea se realizeaza la service sub presiune cu aparat special sau gravitational pana la scurgerea completa....functie de dotarea service-ului.