Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

caldura symbol

danymayl
post 8 Jan 2015, 12:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 August 09




salut,
de ceva vreme am obeservat ca nu mai baga caldura asa cum trebuie ...aveti idee de ce sau ce ar putea avea ?


--------------------
Renault Clio Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GlontZ_YO!
post 8 Jan 2015, 12:44
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 11 January 08




Salut,

S-a stricat. smile.gif Daca vrei raspunsuri pertinente, da mai mult detalii.


--------------------
Renault Clio Symbol - B-xx-xxx 2001, 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danymayl
post 8 Jan 2015, 12:51
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 August 09




indicatorul de caldura al apei ajunge la a 3 a liniuta maxim,dezaburirea geamului se face mult mai greu si nu mai baga caldura ..foarte putina caldura chiar daca merg si 3 ore
sa fie termostatul oare?

Attached thumbnail(s)
Untitled.png ( Size: 210.19k ) Number of downloads: 314


--------------------
Renault Clio Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
helldriver11
post 8 Jan 2015, 13:15
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 28 September 07




Faptul ca climatizarea habitaclului ("nu mai baga caldura") nu mai este corespunzatoare este cauzat de faptul ca motorul nu mai ajunge la parametrii optimi de functionare, respectiv la temperatura normala.
Daca indicatorul din bord al temperaturei apei functioneaza corect si motorul merge sub limita normala, ar trebui sa ai si un consum crescut de combustibil.
Trebuie remediata problema motorului si se va rezolva de la sine si cea a incalzirii interiorului.


--------------------
renault fost symbol 2007, actual Megane 1,4 TCE edc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 8 Jan 2015, 14:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Mai pe scurt schimba termostatul.


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 8 Jan 2015, 16:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




cum zice lucianm, pe romaneste schimba termostatul in prima faza, este ieftin si usor de schimbat


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 8 Jan 2015, 18:29
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




E diesel sau benzina?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 9 Jan 2015, 12:15
Post #8


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




Am un "feeling" ca.i diesel si n.are ce sa.i faca, "asa face toate". Eu fac naveta la serviciu17 km dus + 17 intors. Merg numai extraurban la viteza legala si am aceeasi "problema". La drumuri mai lungi desi temperatura apei nu se ridica la nivelul optim incepe totusi sa bage caldura adecvat.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 9 Jan 2015, 12:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Cand sunt temperaturi negative si se merge domol cu masina nu prea are cum sa ajunga la 90 grade motorul si sa ramana acolo. Pentru asta trebuie acoperita grila radiatorului. Termostatul chiar daca sta inchis, nu face minuni. Motorul se raceste de la curentul de aer care intra in compartiment.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 9 Jan 2015, 15:36
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




daca e diesel asa face si a mea nu are rost sa schimb termostatul pentru verificarea lui faci in felul urmator pornesti masina lasi sa urce putin apa dupa care pui mana pe furtunul gros care iese din termostat daca e caldut inseamna ca termostatul nu mai este bun.
2015_01_05_21.00.39.jpg ( Size: 3.96mb ) Number of downloads: 263

100_0319.JPG ( Size: 256.24k ) Number of downloads: 258


This post has been edited by andutu: 9 Jan 2015, 21:23


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 9 Jan 2015, 16:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Nu cred ca e vreo problema la tine. Nu se incalzeste pentru ca e foarte frig. Simplu.Astepta sa vina o zi cu temperatura normala si te vei convinge.


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 9 Jan 2015, 16:28
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(andutu @ 9 Jan 2015, 15:36)
daca e caldut inseamna ca termostatul numai este bun.


"Numai"? mellow.gif Poate "nu mai", limba asta romana...

On topic, si daca e diesel tot se incalzeste in 3 ore, suficient de mult cat sa dea caldura. Am diesel, colegi de-ai mei la fel, toti aveam caldura dupa o vreme (unii mai repede ca e electric, altii mai tarziu ca nu au electric) indiferent cat de frig era afara.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 9 Jan 2015, 16:56
Post #13


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Asa ma gandeam si eu, ca dupa 3 ore chiar si diesel fiind tot ar trebui sa bge cald, insa nu ma pricep la diesel in general......asa ca nu pot da un verdict.
Insa pare totusi termostatul.

Plus ca la semnatura zice 2008, deci daca era sa fie problema doar de la frigul mare de afara combinat cu incalzirea greoaie a dieselului, vedea din prima iarna. Sau a doua. Din 2008 incoa' au mai fost ierni friguroase.
Din ce inteleg de la el, a mers ok pana acum, dar de la un timp ceva nu mai merge la fel, deci....singura concluzie ar fi ca ceva s-a defectat la masina.....

This post has been edited by vallixx: 9 Jan 2015, 17:00


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinbarca
post 9 Jan 2015, 20:30
Post #14


membru activ


Group: Members
Posts: 150
Joined: 22 January 14
From: bucuresti




la mine la -10 grade dupa 10 min de cand am pornito mers la ralanti in parcare se ridicase apa la a 2-a liniuta.
imi zicea cineva cum ca ar avea nu stiu ce rezistente sau ceva de genul care incalzeste lichidul de racire atunci cand e frig afara.
Si am observat ca baga destul de repede cald indiferent de cat de frig este afara.
Stie cineva ceva legat de acest lucru?


--------------------
renault symbol 2006 diesel 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 9 Jan 2015, 20:43
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Si eu am diesel si la fel e si la a mea. Daca merg in oras drumuri relativ scurte de 30 de minute, nu urca pana la jumatate, dar deja la a doua liniuta incepe sa bage cald. Totusi daca merg cu ea 3 ore e in parametrii normali. Asteapta primavara si vezi daca revine la normal. Eu zic ca e doar o problema de ,,sezon"


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 9 Jan 2015, 21:21
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




QUOTE(roland @ 9 Jan 2015, 17:28)
"Numai"?  mellow.gif Poate "nu mai", limba asta romana...

On topic, si daca e diesel tot se incalzeste in 3 ore, suficient de mult cat sa dea caldura. Am diesel, colegi de-ai mei la fel, toti aveam caldura dupa o vreme (unii mai repede ca e electric, altii mai tarziu ca nu au electric) indiferent cat de frig era afara.
*


Salut si tie,

Nu vad unde este deranjul? Nu am avut un vocabular de maidan, incercam sa ajut.Din cate imi aduc aminte acest forum este facut pentru a ne ajuta intre noi, nu sa ne scoatem ochii pentru o greseala gramaticala.Nu zic ca sunt as in gramatica dar nici tu nu cred ca ai scris corect peste tot mereu.
Multumesc O seara buna. sleep.gif

EDIT PS:
Niste rezultate facute cu acoperirea radiatorului si fara.
test_astupat_gauri_bara_fata.png ( Size: 16.26k ) Number of downloads: 166


QUOTE(florin barca @ 9 Jan 2015, 21:30)
la mine la -10 grade dupa 10 min de cand am pornito mers la ralanti in parcare se ridicase apa la a 2-a liniuta.
imi zicea cineva cum ca ar avea nu stiu ce rezistente sau ceva de genul care incalzeste lichidul de racire atunci cand e frig afara.
Si am observat ca baga destul de repede cald indiferent de cat de frig este afara.
Stie cineva ceva legat de acest lucru?
*



uite aici http://www.reno.ro/index.php?showtopic=276686&hl=

This post has been edited by andutu: 10 Jan 2015, 16:52


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 22:33
Dacia