ECU tunning, A facut cineva tunning la Fluence 1.5 dci 110 ?
![]() ![]() ![]() |
ECU tunning, A facut cineva tunning la Fluence 1.5 dci 110 ?
Cip06 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 October 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2011/ Dynamic Plus
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Despre efectele negative nu ti-a spus "cineva"-ul ala?
Setarile modificate nu provin de la producator.....garantat! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Cip06 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Ba da am tot povestit, el si-a facut la Skoda, la 3 chiar Fabia si Octavia. Ideea ca sunt doar niste setari care se schimba la calculator. pot de la 5 10 cai in plus pana pe la 30 din cate am inteles pt Fluence. De alte efecte negative nu, doar daca vrei mai mult de atat. Am aflat ca apar probleme la turbina sau etc. Dar nu vreau sa deviez de la subiect. Ma refer aici doar la tunningul acesta in care primesti cativa caluti in plus.max 30. unde nu necesita alte adaugiri decat se schimba softul.
|
--------------------
Renault
Fluence
2011/ Dynamic Plus
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cauta pe forum(bursa) ca sunt cativa care contracost te "rezolva" cu cip tuning cum doresti....si-ti "recomanda" numai de bine!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
IDF |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 21 November 10 From: Timisoara ![]() |
schimba-i softu', vezi google ca gasesti destule firme care se ocupa cu treaba asta, bucura-te de ea masina, in timp pune bani deoparte de un turbo pentru momentul cand va pica, numai bine!
|
--------------------
BMW
320
E92 ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
|
|
Cip06 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 13 October 12 From: Bucuresti ![]() |
Mersi. Am sa arunc un ochi.
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2011/ Dynamic Plus
|
|
Zng |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 15 May 14 From: Bucuresti ![]() |
Consturctorul, atunci cand elaboreaza un motor, ajunge sa ii stabileasca o anumita putere si un cuplu dupa ce e testat, dar cand il pune pe masina ii lasa cam 75-80% din adevarata sa putere. Face acest lucru din motive de siguranta, randament, consum, durata de viata etc... Marind puterea motorului se produce un dezechilibrul creat de constructor atunci cand se face doar remaparea si atat. De obicei kitul de ambreaj se uzeaza mult mai repede finca are de a face cu un cuplu si o putere mai mare ..practic e vorba de alt motor, mai pot apare probleme si la vibrochen, cutia de viteze in functie de stilul de condus.
|
--------------------
Renault
Fluence 1.6 16v
2011 Authentique
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cuplu marit se obtine la schimbarea rapoartelor din cutie/cutia cu totul.
Prin remapare creste puterea prin modificarea electronica a parametrilor de la injectie/turbina.....fara modificare mecanica. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Zng |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 15 May 14 From: Bucuresti ![]() |
Cuplul motor reprezintă forta acționata de o pârghie asupra unui punct de rotire. Un motor transformă miscarea de ridicare si coborâre a pistoanelor, prin intermediul bielei, într-o miscare de rotasie a arborelui cotit cu un cuplu motor util în capătul arbelui cotit. CUPLUL ESTE DAT DE MOTOR. CUTIA DE VITEZE TRANSFORMA CUPLUL MOTOR IN FORTA DE PROPULSIE. Schimbarea rapoartelor modifica doar turatia la care se obtine cuplul. O cutie de viteze buna poate doar sa valorifice eficient potenta motorului nu sa o mareasca.
This post has been edited by Zng: 8 Jan 2015, 09:44 |
--------------------
Renault
Fluence 1.6 16v
2011 Authentique
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(espacern @ 8 Jan 2015, 09:28) Cuplu marit se obtine la schimbarea rapoartelor din cutie/cutia cu totul. Prin remapare creste puterea prin modificarea electronica a parametrilor de la injectie/turbina.....fara modificare mecanica. Cuplul si puterea sunt specificatii ale MOTORULUI ! Un dyno se poate face la motor sau la roti si normal ca pana la roti se mai pierde din puterea motorului prin transmisie (ambreiaj , cutie , planetare ...) unde apar forte de frecare si de inertie. Cuplul si puterea se pot modifica prin soft , sunt masurate si declarate de fabrica la un anumit nivel si pot fi modificate de tuneri prin modificarea unor parametrii , fortand suplimentar motorul (cateodata in parametrii de toleranta ai producatorului) si implicit injectia , turbina , transmisia . Daca mergi normal cu masina dupa un ECU tuning, iar tuningul a fost facut bine , cu simt de raspundere si nu tras la xerox, este o modificare care merita , altfel iti tai singur craca prin scaderea fiabilitatii motorului si a tuturor pieselor implicate in aceasta fortare, inclusiv FAP-ul. Personal voi mai astepta cativa ani pana sa ma gandesc serios , este clar ca toti care vor sa-l faca , il fac pentru putere si cuplul si nu pentru consum , pentru ca asta este deja destul de mic , iar puterea si cuplul in plus inseamna exact acea fortare ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 05:49 |