check injection, mi a aparut cheita+ check injection cand am accele
![]() ![]() ![]() |
check injection, mi a aparut cheita+ check injection cand am accele
siriteanu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 748 Joined: 19 May 11 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW
Dynamique 2006
-
|
|||
garc3a2000 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 1 November 09 From: Slatina ![]() |
Turatie mare=presiune mare pe tubulatura turbo>intercooler.
Senzorul de presiune ,, poate a fost luat prin surprindere" si a dat eroare sau scapa presiune pe undeva. E o idee doar. |
--------------------
renault laguna ll
2.2/110KW
2002 privilege
- es/4197-BVS
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
S-ar putea sa gasesti rezolvarea aici:
http://www.reno.ro/FAP-filtru-activ-de-par...le-t160418.html |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
siriteanu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 748 Joined: 19 May 11 From: Iasi ![]() |
se intampla ceva curios.
cand am luat masina in august, a fost pusa pe clip si totul era in regula. totul era la parametri de fabrica, mai ales injectoarele. totul brici. Filtru aparea cu un procent mic de depuneri. bun . acum am pus masina pe diagnoza, dar aici in iasi am folosit alta interfata, nu clip. a aparut cum ca FAP-ul ar lipsi , a dar missing Fap ... iar la partea cu check injection nu a aparut nici o eroare. doar ceva la nu stiu ce incalzeste motorina. in ceea ce priveste injectoarele, inj 2 avea corectie -3, iar inj 3 corectie +3 WTF ????? cat costa un FAP nou ? pot pune unul SH reconditionat/regenerat si sa o scot la liman ??? |
--------------------
Renault
Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW
Dynamique 2006
-
|
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
Mergi la cineva care foloseste interfata Clip, eventual reprezentanta Reno pentru o diagnosticare corecta. Daca filtrul de particule FAP nu-l vede atunci in mod normal ar trebui sa ai pe display un mesaj de eroare de genul "Check emission". Cred ca interpretarea softului de diagnoza folosit este eronata.
Filtrul de particule se poate curata la Ploiesti, vezi ca este un topic dedicat acestei probleme. |
--------------------
Renault
Laguna II
2007, 1.9 dci, 131 CP
- BV - 32 - UMY
|
|
djcristi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(siriteanu @ 6 Dec 2014, 10:01) se intampla ceva curios. cand am luat masina in august, a fost pusa pe clip si totul era in regula. totul era la parametri de fabrica, mai ales injectoarele. totul brici. Filtru aparea cu un procent mic de depuneri. bun . acum am pus masina pe diagnoza, dar aici in iasi am folosit alta interfata, nu clip. a aparut cum ca FAP-ul ar lipsi , a dar missing Fap ... iar la partea cu check injection nu a aparut nici o eroare. doar ceva la nu stiu ce incalzeste motorina. in ceea ce priveste injectoarele, inj 2 avea corectie -3, iar inj 3 corectie +3 WTF ????? cat costa un FAP nou ? pot pune unul SH reconditionat/regenerat si sa o scot la liman ??? fa o diagnoza corecta cu CLIP sau DDT2000 , Filtrul nu se poate diagnostica decat fizic , prin demontare, pe diag se poate observa doar incarcarea curenta, care nu spune nimic despre starea lui. Injectoarele lafel, nu se pot diagnostica asa, decat prin demontare si testare pe banc. Ca sa gasesti problema, la urmatoarea diagnoza, fa o poza cu eroarea sau cu un cod ceva, sa stim exact ce indica, pt ca eroarea de pe bord cu "check injection" poate desemna orice eroare din ECU, si pot fi sute. 21 Feb 2015, 19:00: QUOTE(tacufmr_lagunaII @ 8 Dec 2014, 08:13) Mergi la cineva care foloseste interfata Clip, eventual reprezentanta Reno pentru o diagnosticare corecta. Daca filtrul de particule FAP nu-l vede atunci in mod normal ar trebui sa ai pe display un mesaj de eroare de genul "Check emission". Cred ca interpretarea softului de diagnoza folosit este eronata. Filtrul de particule se poate curata la Ploiesti, vezi ca este un topic dedicat acestei probleme. FAP-ul nu se curata, se inlocuieste in caz ca nu se mai poate regenera. Dar in cazul asta se vede pe diag ca este mereu plin si incarcarea nu scade nici prin regenerare fortata. This post has been edited by djcristi: 21 Feb 2015, 19:00 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:37 |