Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu sta la relanti, Motorul ramane pornit doar cu acceleratia apasata

costindinu
post 15 Nov 2014, 16:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 15 November 14




Salutare!
Sunt posesorul unui clio 3 1,4 16v din 2007 cu 99000km
Am masina de la 85000km si nu am avut probleme cu motorul decat o ezitare mica la rece,masina are istoric complet de revizie si au fost facute toate la termen la service renault
De curand masina nu mai sta la relantiu,fara accelratie se opreste,simptomele sunt urmatoarele:
Porneste greu
Gazaele miros a benzina nearsa
Motorul vibreaza puternic
Am un dispozitiv de diagnosticare obd 2 si la errori spune urmatoarele:
p0300 random/multiple cylinder misfire detected
p0303 cylinder 3 misfire detected
Mai mesteresc si eu pe la motoare si am incercat urmatoarele:
Am inlocuit bobinele de inductie intre ele si tot pe cilindrul 3 da eroare
am curatat corpul de acceleratie
am pus bujii noi
am dat jos galeria de admisie si am reetansat-o
In softul de la obnd2 am valori normale la temperatura motorului,la temp de admisie,singura nelamurire o am la sondele lambda sonda dupa catalizator imi da valori constante intre 0.3 si 0.9v in functie de accelratie dar sonta pana in catalizator imi da valori care fluctueaza rapid intre 0.05 si 0.8v si nu stiu care functioneaza normal si care nu
Orce fel de ajutor este apreciat!


--------------------
renault clio Clio3 2007 - DB-09-EUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Nov 2014, 18:27
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Schimba bobina/bobinele......cu altele noi de preferat!

This post has been edited by espacern: 15 Nov 2014, 18:28


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costindinu
post 15 Nov 2014, 18:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 15 November 14




Nu cred ca e vreo bobina ca toate bujiile sunt negre,afumate
Am patit mai de mult sa am apa la o bobina si nu are aceeasi simptome,merg toti cilindri prost

16 Nov 2014, 18:31:
Astazi am schimbat benzina,am bagat benzina de 100 de la omw
Nu e nici o schimbare decat ca uneori acum sta pe relantiu dar are mers galopat

This post has been edited by costindinu: 16 Nov 2014, 18:31


--------------------
renault clio Clio3 2007 - DB-09-EUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 18 Nov 2014, 14:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




se curata motorasul pas cu pas ,senzorul de volanta si clapeta de acceleratie ,si ca observatie bujiile nu trebuie sa fie negre ci sa fie arse de temperatura nicidecum negre daca sunt negre sunt afumate


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costindinu
post 18 Nov 2014, 17:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 15 November 14




am spus ca bujiile sunt negre ca informatie
ieri am fost la mavexim am facut diagnosticare a spus ca e corpul de acceleratie,are motorasul incapsulat
am sa cumpar unul sh cu proba zilele acestea


--------------------
renault clio Clio3 2007 - DB-09-EUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut81
post 18 Nov 2014, 18:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.499
Joined: 2 March 08
From: Iasi




Daca nu rezolvi cu corpul clapeta, verfica distributia.


--------------------
Renault Megane 2 2005 Lux Privillege - vs.01.smb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costindinu
post 22 Nov 2014, 18:52
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 15 November 14




astazi am schimbat corpul clapeta si nici o schimbare


--------------------
renault clio Clio3 2007 - DB-09-EUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 23 Nov 2014, 19:13
Post #8





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




fA UN TEST DE COMPRESIE. eU ZIC CA E O SUPAPA LA 3


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costindinu
post 26 Nov 2014, 21:40
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 15 November 14




Test de compresie sa facut,este ok
Ieri dupa alte teste cei de la serus au constatat ca distributia este sarita de la punct,am fost de fata si am vazut
Astazi am fost si am luat masina si merge foarte bine,totul a revenit la normal dupa o investitie de 1000 de lei pe distributie noua plus manopera
Cauza saririi de la punct a fost un soricel facut ferfelita de cureaua de distributie care sarise cu un dinte la una din axele cu came si aproape ca a rupt surubul care tine fulia pe arborele cotit,era foarte intins si subtiat,am avut mare noroc ca sa intamplat doar atat
Multumesc tuturor pt sugestii si sfaturi


--------------------
renault clio Clio3 2007 - DB-09-EUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 26 Nov 2014, 21:59
Post #10





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




E bine ca e bine,dar sa iasa bine testul de compresie....


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2025 - 12:24
Dacia