Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema alternator URGENT!

Kriegsmann
post 13 Sep 2014, 20:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 1 December 09




Alternatorul nu mai incarca deloc..Am nevoie de ajutor din Bucuresti...Sunt din Suceava si sunt venit in Bucuresti...Ma poate ajuta careva care stie unde l'as putea repara.
Dar ceva sa fie durabil si nu foarte scump..


--------------------
Renault Megane II - SV-90-KRG 2003 Hatchback
Renault Megane II Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
synergist
post 13 Sep 2014, 20:38
Post #2


2300km cu 420 lei - GPL


Group: Members
Posts: 458
Joined: 11 August 11
From: Bucuresti




salut

cauta pe maps.google.ro "rasarit de soare"
este langa "auchan titan"

pe strada bratarii, gasesti MASTERMOTORS
pret pentru orice model de masina: 100 lei manopera ca `l da jos si `l pune inapoi

releu incarcare(asta nu sare de 150 lei) sau punte diode, inel colector ..iti zice acolo pretul

dupa ce il repara, sa ii spui sa il testeze pe bancul de test

sunt niste baieti super OK, sa intrebi de DAN
el e seful pe parte electrica

multa bafta!


--------------------
Reno Scenic 1.6 16v 2001 echipare multumitoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorindts
post 9 Dec 2014, 09:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 10 April 10




Am schimbat saptamana aceasta bateriav de la Renault.Dupa schimbarea bateriei acestia mi-au spus ca alternatorul nu mai incarca decat 13,8 si trebuie schimbat.Va rog sa ma ajutati cu un sfat......


--------------------
renault megan 2 renault megan 2 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Dec 2014, 09:05
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Alternatorul se schimba....sau se repara!
La service specializat se poate face constatare si deviz....dupa demontare.
Piesele cu defect cel mai fregvent sunt carbunii si platoul/releu incarcare.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 9 Dec 2014, 23:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE(sorindts @ 9 Dec 2014, 09:01)
Am schimbat saptamana aceasta bateriav de la Renault.Dupa schimbarea bateriei acestia mi-au spus ca alternatorul nu mai incarca decat 13,8 si trebuie schimbat.Va rog sa ma ajutati cu un sfat......
*



in prima faza si fara a sta pe ginduri dai alternatorul jos si-l verifici. altfel risti sa strici si bateria si chiar si alternatorul , plus cit te costa dupa. cine stie ce gargauni gasesti pe acolo.


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Dec 2014, 11:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




poate sa fie si UPC-ul defect, nu neaparat alternatorul


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Dec 2014, 13:15
Post #7


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Alternatorul are fir direct cu bateria....nu cu UPC-ul.
Daca s-a masurat tensiunea de incarcare la borna bateriei ce treaba are UPC-ul in marimea tensiunii masurate?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu_45
post 10 Dec 2014, 15:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 5 December 12




si eu am avut o problema cu bateria acu vreo 2 ani jumate...cumparat ,montat de mine iar cind m-am dus sa imi dea garantia nu au vrut fiindca incarca prea mult(14,5v parca mi-au zis) si ma puneau sa schimb releul de la alternator(care ma costa 4 milioane).m-am dus la renoservis controlat si ei tensiunea si mi-au zis ca incarca normal...si mi-am bagat picioarele in garantia lor...ti-as recomande sa iti mai masori incarcarea si la un alt electrician....e o treaba simpla...(eu mi-am luat dupa aceea un voltmetru si o mai masor din cind in cind).stima NICU ...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v dec 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Dec 2014, 00:40
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(espacern @ 10 Dec 2014, 13:15)
Alternatorul are fir direct cu bateria....nu cu UPC-ul.
Daca s-a masurat tensiunea de incarcare la borna bateriei ce treaba are UPC-ul in marimea tensiunii masurate?
*



mai sa fie, si de ce mai are nevoie de UPC ? daca alternatorul ar avea fir direct cu bateria (fara a fi controlat de UPC) ar furniza curent maxim tot timpul, si ar da curent instant dupa ce se invarte motorul si nu dupa 4-5 secunde dupa ce a pornit cand il autorizeaza UPC-ul.

vezi fir/semnal 2N - ALTERNATOR SYNCHRONOUS BIT SIGNAL (CHARGE SIGNAL MANAGED BY UPC)



<span class='edit'>11 Dec 2014, 00:44:</span>
QUOTE(nicu_45 @ 10 Dec 2014, 15:05)
si eu am avut o problema cu bateria acu vreo 2 ani jumate...cumparat ,montat de mine iar cind m-am dus sa imi dea garantia nu au vrut fiindca incarca prea mult(14,5v parca mi-au zis) si ma puneau sa schimb releul de la alternator(care ma costa 4 milioane).m-am dus la renoservis controlat si ei tensiunea si mi-au zis ca incarca normal...si mi-am bagat picioarele in garantia lor...ti-as recomande sa iti mai masori incarcarea si la un alt electrician....e o treaba simpla...(eu mi-am luat dupa aceea un voltmetru si o mai masor din cind in cind).stima NICU ...
*



depinde de consumatori si de gradul de incarcare al bateriei, dupa pornire e normal sa vezi si 15V , dupa va scadea undeva la 14.4 - 14.7 (care este si tensiunea recomandata chiar si pe redresor de incarcare a unei baterii cu Pb)

de exemplu o combinatie UPC+Alternator daca functioneaza bine , se poate testa usor, se pornesc toti consumatorii posibili mari (dezaburire luneta, AC, ventilatie maxim (pe cald, ca sa porneasca si radiatorul electric de la clima daca aveti) , faruri (pe faza lunga) , etc ) , se si tureaza putin ±2500rpm ca alternatorul sa poata furniza curentul maxim (150A in cazul meg2.2 din semnatura) , astfel tensiunea trebuie sa fie aceeasi cu cea dinainte (cu consumatorii opriti) , daca este mult mai mica, atunci alternatorul/regulatorul sunt pe duca.

This post has been edited by djcristi: 11 Dec 2014, 02:26


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu_45
post 12 Dec 2014, 04:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 5 December 12




la mine alternatorul si regulatorul au fost o.k. dar tipul de la garantii era un bulangiu ,ori prost intentionat ori analfabet(cum sunt multi)..fapt e ca si acum dupa 3 ani totul e o.k.....!!! ca tot veni vorba ....unde gasesc un aparat de masurat voltajul si capacitatea de pornire al bateriei...???? si cam la ce pret...??? sitmaNICU...!!!


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v dec 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 12 Dec 2014, 06:19
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




nu te lua dupa cei care vand baterii , mai nou toti sunt experti in baterii, plus ca mai vin si cu un voltmetru dinala de 20ron, care se stie cat de precis este.

Tensiunea (voltajul) se masoara cu un aparat de masura cat de cat bun, iar capacitatea se masoara cu un analizor de baterii (de la 1000ron in sus), sau gasesti la service-uri, e in jur de 20ron o testare, numai ca si acolo sunt multi incompetenti, nu stiu sa-l foloseasca, pt ca la inceput trebuie specificat standardul in care este dat curentul de pornire scris pe baterie (CCA/EN/DIN etc) , majoritatea producatorilor il scriu in EN (si cele OEM lafel , vei vedea pe ele 720A EN de exemplu) , Varta tot EN, etc.... Daca se alege alt stardard din greseala, testul nu e concludent, poate varia rezultatul si cu 50-100A la test.

iar alternatorul/regulatorul se pot testa amanuntit pe diag, pe UPC cu DDT/CLIP, mult mai concludent decat urmarind tensiunea dupa pornirea masinii, care poate fi influentata de multe: starea de incarcarea a bateriei, consumatorii porniti, etc.

This post has been edited by djcristi: 12 Dec 2014, 06:24


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu_45
post 12 Dec 2014, 12:54
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 5 December 12




multumesc djcristi,ai intradevar cunostinte solide in domeniu....imi plac tinerii inteligenti si bine informati( poate te-am jicnit putin in topicl cu privire la bujiile negre si umede,nu o lua in nume de rau....)eu mai am putin si ma pensionez,deci as putea avea copii de virsta.ta probabil...Eu nu ma duc cu masina la serviciu,fac cam 7-8 mii de km pe an....acum am 54000km in 7 ani jumate....dar imi place sa mearga totul brici...daca as pune-o la vinzare mi s-ar spune ca am dat kilometrajul inapoi...scuze pentru devierea discutiei...stimaNICU...


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v dec 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 12 Dec 2014, 13:45
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




nu cred ca are vreo relevanta varsta pentru ca nu reflecta cunostintele.

merci de apreciere, dar nu ma consider expert in vreun domeniu, doar impart si altora din experienta mea.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 00:24
Dacia