Problema alternator URGENT!
![]() ![]() ![]() |
Problema alternator URGENT!
Kriegsmann |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 1 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
- SV-90-KRG
2003 Hatchback Renault Megane II Hatchback
|
|||
synergist |
![]()
Post
#2
|
![]() 2300km cu 420 lei - GPL Group: Members Posts: 458 Joined: 11 August 11 From: Bucuresti ![]() |
salut
cauta pe maps.google.ro "rasarit de soare" este langa "auchan titan" pe strada bratarii, gasesti MASTERMOTORS pret pentru orice model de masina: 100 lei manopera ca `l da jos si `l pune inapoi releu incarcare(asta nu sare de 150 lei) sau punte diode, inel colector ..iti zice acolo pretul dupa ce il repara, sa ii spui sa il testeze pe bancul de test sunt niste baieti super OK, sa intrebi de DAN el e seful pe parte electrica multa bafta! |
--------------------
Reno
Scenic 1.6 16v 2001
echipare multumitoare
|
|
sorindts |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 10 April 10 ![]() |
Am schimbat saptamana aceasta bateriav de la Renault.Dupa schimbarea bateriei acestia mi-au spus ca alternatorul nu mai incarca decat 13,8 si trebuie schimbat.Va rog sa ma ajutati cu un sfat......
|
--------------------
renault megan 2
renault megan 2
2007
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Alternatorul se schimba....sau se repara!
La service specializat se poate face constatare si deviz....dupa demontare. Piesele cu defect cel mai fregvent sunt carbunii si platoul/releu incarcare. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE(sorindts @ 9 Dec 2014, 09:01) Am schimbat saptamana aceasta bateriav de la Renault.Dupa schimbarea bateriei acestia mi-au spus ca alternatorul nu mai incarca decat 13,8 si trebuie schimbat.Va rog sa ma ajutati cu un sfat...... in prima faza si fara a sta pe ginduri dai alternatorul jos si-l verifici. altfel risti sa strici si bateria si chiar si alternatorul , plus cit te costa dupa. cine stie ce gargauni gasesti pe acolo. |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
djcristi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
poate sa fie si UPC-ul defect, nu neaparat alternatorul
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
espacern |
![]()
Post
#7
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Alternatorul are fir direct cu bateria....nu cu UPC-ul.
Daca s-a masurat tensiunea de incarcare la borna bateriei ce treaba are UPC-ul in marimea tensiunii masurate? |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
nicu_45 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 5 December 12 ![]() |
si eu am avut o problema cu bateria acu vreo 2 ani jumate...cumparat ,montat de mine iar cind m-am dus sa imi dea garantia nu au vrut fiindca incarca prea mult(14,5v parca mi-au zis) si ma puneau sa schimb releul de la alternator(care ma costa 4 milioane).m-am dus la renoservis controlat si ei tensiunea si mi-au zis ca incarca normal...si mi-am bagat picioarele in garantia lor...ti-as recomande sa iti mai masori incarcarea si la un alt electrician....e o treaba simpla...(eu mi-am luat dupa aceea un voltmetru si o mai masor din cind in cind).stima NICU ...
|
--------------------
Renault Megane Sedan
2.2 1.6 16v
dec 2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(espacern @ 10 Dec 2014, 13:15) Alternatorul are fir direct cu bateria....nu cu UPC-ul. Daca s-a masurat tensiunea de incarcare la borna bateriei ce treaba are UPC-ul in marimea tensiunii masurate? mai sa fie, si de ce mai are nevoie de UPC ? daca alternatorul ar avea fir direct cu bateria (fara a fi controlat de UPC) ar furniza curent maxim tot timpul, si ar da curent instant dupa ce se invarte motorul si nu dupa 4-5 secunde dupa ce a pornit cand il autorizeaza UPC-ul. vezi fir/semnal 2N - ALTERNATOR SYNCHRONOUS BIT SIGNAL (CHARGE SIGNAL MANAGED BY UPC) <span class='edit'>11 Dec 2014, 00:44:</span> QUOTE(nicu_45 @ 10 Dec 2014, 15:05) si eu am avut o problema cu bateria acu vreo 2 ani jumate...cumparat ,montat de mine iar cind m-am dus sa imi dea garantia nu au vrut fiindca incarca prea mult(14,5v parca mi-au zis) si ma puneau sa schimb releul de la alternator(care ma costa 4 milioane).m-am dus la renoservis controlat si ei tensiunea si mi-au zis ca incarca normal...si mi-am bagat picioarele in garantia lor...ti-as recomande sa iti mai masori incarcarea si la un alt electrician....e o treaba simpla...(eu mi-am luat dupa aceea un voltmetru si o mai masor din cind in cind).stima NICU ... depinde de consumatori si de gradul de incarcare al bateriei, dupa pornire e normal sa vezi si 15V , dupa va scadea undeva la 14.4 - 14.7 (care este si tensiunea recomandata chiar si pe redresor de incarcare a unei baterii cu Pb) de exemplu o combinatie UPC+Alternator daca functioneaza bine , se poate testa usor, se pornesc toti consumatorii posibili mari (dezaburire luneta, AC, ventilatie maxim (pe cald, ca sa porneasca si radiatorul electric de la clima daca aveti) , faruri (pe faza lunga) , etc ) , se si tureaza putin ±2500rpm ca alternatorul sa poata furniza curentul maxim (150A in cazul meg2.2 din semnatura) , astfel tensiunea trebuie sa fie aceeasi cu cea dinainte (cu consumatorii opriti) , daca este mult mai mica, atunci alternatorul/regulatorul sunt pe duca. This post has been edited by djcristi: 11 Dec 2014, 02:26 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
nicu_45 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 5 December 12 ![]() |
la mine alternatorul si regulatorul au fost o.k. dar tipul de la garantii era un bulangiu ,ori prost intentionat ori analfabet(cum sunt multi)..fapt e ca si acum dupa 3 ani totul e o.k.....!!! ca tot veni vorba ....unde gasesc un aparat de masurat voltajul si capacitatea de pornire al bateriei...???? si cam la ce pret...??? sitmaNICU...!!!
|
--------------------
Renault Megane Sedan
2.2 1.6 16v
dec 2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu te lua dupa cei care vand baterii , mai nou toti sunt experti in baterii, plus ca mai vin si cu un voltmetru dinala de 20ron, care se stie cat de precis este.
Tensiunea (voltajul) se masoara cu un aparat de masura cat de cat bun, iar capacitatea se masoara cu un analizor de baterii (de la 1000ron in sus), sau gasesti la service-uri, e in jur de 20ron o testare, numai ca si acolo sunt multi incompetenti, nu stiu sa-l foloseasca, pt ca la inceput trebuie specificat standardul in care este dat curentul de pornire scris pe baterie (CCA/EN/DIN etc) , majoritatea producatorilor il scriu in EN (si cele OEM lafel , vei vedea pe ele 720A EN de exemplu) , Varta tot EN, etc.... Daca se alege alt stardard din greseala, testul nu e concludent, poate varia rezultatul si cu 50-100A la test. iar alternatorul/regulatorul se pot testa amanuntit pe diag, pe UPC cu DDT/CLIP, mult mai concludent decat urmarind tensiunea dupa pornirea masinii, care poate fi influentata de multe: starea de incarcarea a bateriei, consumatorii porniti, etc. This post has been edited by djcristi: 12 Dec 2014, 06:24 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
nicu_45 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 5 December 12 ![]() |
multumesc djcristi,ai intradevar cunostinte solide in domeniu....imi plac tinerii inteligenti si bine informati( poate te-am jicnit putin in topicl cu privire la bujiile negre si umede,nu o lua in nume de rau....)eu mai am putin si ma pensionez,deci as putea avea copii de virsta.ta probabil...Eu nu ma duc cu masina la serviciu,fac cam 7-8 mii de km pe an....acum am 54000km in 7 ani jumate....dar imi place sa mearga totul brici...daca as pune-o la vinzare mi s-ar spune ca am dat kilometrajul inapoi...scuze pentru devierea discutiei...stimaNICU...
|
--------------------
Renault Megane Sedan
2.2 1.6 16v
dec 2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu cred ca are vreo relevanta varsta pentru ca nu reflecta cunostintele.
merci de apreciere, dar nu ma consider expert in vreun domeniu, doar impart si altora din experienta mea. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 00:24 |