Merg in punctul x si opresc motorul(ploua de rupea).Peste 10 minute ma intorc la masina si bag cheia in contact pentru a porni motorul.Nu se mai invartea contactul nici pana in pozitia in care se aprind becurile la bord.Am incercat pana am innebunit.NIMIC.
Nu stiu cum am reusit in final sa pornesc motorul(dupa sute de incercari)
In drum spre casa m-am oprit la o firma de dezmembrari si am cumparat un contact cu cheie(doar metalul) Contactul este ca nou(a fost pe un Megane care avea 112.000 la bord)
L-am schimbat in 15 minute(in care 5 minute m-am chinuit sa dau de cap mufei ciudate)
Am descoperit faptul ca masina mea nu are cititor de cip in inelul de platic din jurul locasului unde introduci cheia.Este o masca de plastic goala si atat.Masina donatoare avea acest cititor.Poate pentru faptul ca este cu inchidere prin IR(modelul vechi)
Intre timp am scos cheia din suportul meu si am pus-o pe cea noua(limba de metal)
Pret contact cu cheie 150 lei(are 4 fire)
Manopera nimic
Timp executie 15 minute(este f simplu de inlocuit,nu va speriati)
Si acum bomba...Merge f bine cel de Logan pe care il gasesti mai ieftin si uneori cu 2 chei Este identic...Poate fi totusi alta firma...
A innebunit masinuta mea...Sa inlocuim in clip femei,femei cu masini,masini si gata asta-i viata noastra.
https://www.youtube.com/watch?v=S5uYUqV56UMThis post has been edited by jas2: 13 Jun 2014, 09:39