Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizitie Renault Clio

maryws
post 11 Jun 2014, 21:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 11 June 14
From: Bucuresti




salut
vreau sa cumpar un renault clio din 2007-2008 1.5dci.
vreau neaparat sa aiba maxim 100.000km, stare generala buna si sa nu fie revopsita.nu vreau decat luate din Romania de noi si aiba carte service. parerea mea ca masinile din Germania aduse de samsari nu au km reali.
in afara de un clasic drive test si o verificare facuta de un mecanic ce sfaturi imi puteti da?
care sunt problemele cele mai des intalnite la acest model?
ii rog pe cei care detin acest model sa imi spuna ce reparatii majore au efectuat si la cati km.
multumesc


--------------------
Renault Clio III 2007 1.5dci 85cp
Renault Megane III 2010 1.5 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvandrei
post 12 Jun 2014, 06:25
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 October 12




Eu detin un 1.5dci 65 cp
-ca revizie ...filtru motorina 100 lei , filtru aer 50 lei,polen 30 lei,filtru ulei 20 lei,uleiul (depinde )

-probleme majore....clar injectoare,turbina egr dar depinde cum s-a mers cu ea,de unde s-a alimentat...daca iti cumperi asa ceva sa ai grija sa nu mergi subturat,schimbi pe la un 2800-2900 (la cald) si la rece maxim 2500 dar nici foarte jos deorece se umple cu funingine egr ,turbina etc si chiar nu are rost pentru 0,2 in plus la consum
de aici si problema cu injectoarele

-sincer eu am 250.000 km si recunosc am schimbat injectoarele dar inainte masina a fost la o doamna si a mers subturat ..de atunci nu mai am probleme

-probleme la instalatia electrica deobicei sunt la stopurile spate la mufe unde se rupe insertia ,intrand apa dar totul se rezolva prin curatare etc

-eu am de 65 cp si sunt foarte multumit de ea,acclerare,demaraj tot....sincer sa iti zic ma gandeam daca asta de 65 merge bine dupa parerea mea oare ala de 85 cum merge?
acum sa mai vorbesti cu ,colegii care au de 85 dar stiu ca sunt mai bune ca au turbina cu geometrie variabila

-mai poate sa fie pompa de injectie ,asa am patit si eu.....scoate un fem extraordinar(negru)..si am inceput ...am curatat egr,a fost schimbat (nou),injectoare ...dadeam talpa 4000-4500 ture si tot asa .....apoi am descoperit asta
deci cand o cumperi sa fii atent sa nu scoate fum excesiv si in mers (putin tot o sa scoata)

-sa ai grija de unde alimentezi ...eu le-am incercat pe toate (pentrom,omv si rompetrol) lukoil si altele niciodata
PETROM: putin puturoasa si accelerez mai tare ...deci un consum mai maricel
OMV: ok dar parca se duce putin cam repede.....maxxmotion merge bine
ROMPETROL: efixs(55) vs efix(51) ...sincer pentru 30 bani diferenta se merita...
cu efix 51...mi se pare la fel ca acclerez cam tare si consum crescut dar cu efix 55 merg de 1 an si nu am absolut nici o problema,merge foarte bine si am si un consum scazut,pentru ca abea apas pedala si se misca foarte bine

-verifici abreiajul ,scurgeri etc

-consumul pentru mine este excelent comparativ cu 1.6 16v 101 cp (cealalta masina)
oras (brasov) ...4,8l
exterior: am fost cu 5 persoane (adulti ) +portbagajul full pe siriu (buzau) deci multe serpentine si am scos fix 4% ...si nu am mers subturat deloc .....sincer am mai auzit aici de 3,8..3,5 dar pentru 0,5 acolo nu imi stric masina!



Alte probleme majore n-am avut!

This post has been edited by bvandrei: 12 Jun 2014, 06:27


--------------------
Renault Clio/1.5dci 65cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryws
post 12 Jun 2014, 18:05
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 11 June 14
From: Bucuresti




Am gasit unul care imi place.
1.5dci, 85cp, 2007, 105.000km.
Are 4 usi, jante, climatronic, senzor ploaie si lumini, semipiele, etc.
cere 3800 euro negociabil, are taxa platita si nerecuperata.

maine ma duc cu el la service.
la interior arata foarte bine, nu am ce reprosa.
la exterior sunt mici chestii, dar care nu ma deranjeaza.

in prima poza se vede aripa fata sparta. cat costa o aripa fata noua/second?
in a doua poza se vede bara spate sparta, asta se repara. daca stie ceineva costul uneia noi/second, de curiozitate?
in poza trei sunt scaparile de elei de la motor? sunt normale?
desemenea pornirea mi s-a pornit putin lunga, dar am pornit-o de 5-6 ori si pornit mereu la fel.

@ bvandrei
la cati km ai schimbat injectoarele si pompa de injectie?

This post has been edited by maryws: 12 Jun 2014, 18:23

Attached thumbnail(s)
photo1.jpg ( Size: 613.19k ) Number of downloads: 508
photo2.jpg ( Size: 648.44k ) Number of downloads: 558
photo5.jpg ( Size: 721.04k ) Number of downloads: 556


--------------------
Renault Clio III 2007 1.5dci 85cp
Renault Megane III 2010 1.5 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 12 Jun 2014, 19:04
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(maryws @ 11 Jun 2014, 22:59)
vreau neaparat sa aiba maxim 100.000km


QUOTE(maryws @ 12 Jun 2014, 19:05)
Am gasit unul ... 105.000km.


Te-ai "razgandit"....sau?

@+

This post has been edited by espacern: 12 Jun 2014, 19:21


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2014, 20:17
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cere enorm, nu merita masina aia 3800 de euro la 7 ani vechime pocnita pe toate partile, cu cel mai prost motor renault. Aia e masina de 2500 de euro maxim.


This post has been edited by argon: 12 Jun 2014, 20:22


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryws
post 12 Jun 2014, 20:58
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 11 June 14
From: Bucuresti




QUOTE(espacern @ 12 Jun 2014, 19:04)
Te-ai "razgandit"....sau?

@+
*



nu m-am razgandit dar 5000km in plus chiar nu cred ca sunt un capat de tara. asta daca nu ai postat doar ca sa faci misto.


QUOTE(argon @ 12 Jun 2014, 20:17)
Cere enorm, nu merita masina aia 3800 de euro la 7 ani vechime pocnita pe toate partile, cu cel mai prost motor renault. Aia e masina de 2500 de euro maxim.
*



este renault 3, cam asta este pretul pietei. da-mi si argumente te rog pentru cel mai prost motor.

p.s. imi cer scuze, dar nu vazusem topicul dedicat pt clio 3, asa ca am postat gresit. rog un moderator sa-l mute acolo.

This post has been edited by maryws: 12 Jun 2014, 21:02


--------------------
Renault Clio III 2007 1.5dci 85cp
Renault Megane III 2010 1.5 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2014, 21:20
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Clio 3 e pe alta arie, nu aici. Cel mai prost motor e dci euro 3 de 65 de cai, dupa urmeaza cel de 70 de cai euro 4. Dar in principiu toate-s sensibile , pica injectoare, pompe turbine, se da vina pe motorina proasta, desi alte dieseleluri de la alte marci merg exact cu acelasi lucru si nu se strica asa repede, si masina te controleaza pe tine, in loc de invers, e un intreg roman despre cum sa mergi cica sa nu pice una alta. Pai merg cum vreau eu, nu cum vrea masina wacko.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryws
post 12 Jun 2014, 21:27
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 11 June 14
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 12 Jun 2014, 21:20)
Clio 3 e pe alta arie, nu aici. Cel mai prost motor e dci euro 3 de 65 de cai, dupa urmeaza cel de 70 de cai euro 4. Dar in principiu toate-s sensibile , pica injectoare, pompe turbine, se da vina pe motorina proasta, desi alte dieseleluri de la alte marci merg exact cu acelasi lucru si nu se strica asa repede, si masina te controleaza pe tine, in loc de invers, e un intreg roman despre cum sa mergi cica sa nu pice una alta. Pai merg cum vreau eu, nu cum vrea masina  wacko.gif
*



asta pe care o vreau eu are 1.5dci 85cp, euro 4.

This post has been edited by maryws: 12 Jun 2014, 21:28


--------------------
Renault Clio III 2007 1.5dci 85cp
Renault Megane III 2010 1.5 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUCCI LUCIANO
post 12 Jun 2014, 22:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 November 12
From: Ploiesti




Singura solutie; ia-ti pe benzina.Daca nu faci peste 18-20000 anual, nu prea renteaza dieselul. Benzina + GPL este mai ieftina la intretinut, costul/litru e acelasi si nu stai toata ziua ,,aoleu ,turbina, injectoarele'' etc.enaultul e cam ,,sensibil'' la diesel...sa nu zic altfel.Iar pretul cerut pt. cat de varza este masina....no coment.


--------------------
Renault Clio/Symbol 2002 1.4 16v,98CP
Fatalitatea este acel ceva care conduce pe cel ce i se supune si taraste pe cel ce i se impotriveste!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvandrei
post 14 Jun 2014, 09:38
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 October 12




maryws sincer ....au zis si altii dar nu merita masina aia in niciun caz.....sincer cu banii aia imi iau audi a4 1.9tdi ,opel astra h (e mai noua) ,astra g si multe altele.....e prea mult si eu tot cred ca a fost lovita mai tare masina aia ...oricum nu mi se pare ok

Eu am clio 2...si le-am schimbat pe la 240.000 km dar ...sa fim realisti...si sa il indrumam pe om cum trebuie nu neaparat ca suntem pe clubreno.......daca ai atatia bani ...banuiesc ca aia e 3800 deci sigur ai 4000-5000 euro si cu banii aia gasesti o groaza de masini

Eu n-as da clioul meu pe niciun audi a4,astra h si altele dp.v al consumului.....am pus motorina de 50 lei acum recent si am fost brasov-predeal-posada-comarnic (deci serpentine si am urcat mult) ...am plecat cu o liniuta si m-am intors in brasov cu 113 km facuti si a scazut acul foarte putin apoi am facut in oras pana la 190km si apoi s-a aprins canistra (schimbat la 3000 ture cald si 2500 rece)

Comfort ce sa zic,sa fim realisti...eu m-am obisnuit dar nu prea sunt ergonomice scaunele ..deobicei fac drumul asta: brasov-siriu-buzau-ramnicusarat (e85) deci si serpentine (siriu )si drum intins (e85) cu 5 persoane si portbagajul full si mi-a iesit 4% dar si putin combinat cu oras ca mai aveam motorina cand am ajuns la brasov..am mers cu 90 ,scapari 130 dar putin si uneori turat si in 4000 ture sa mai curat egr etc

La motor....normal ca as alege un 1.9tdi 131cp chiar daca ia 8-9 in oras sigur...bine ca si acolo pica injectoarele totul tine de cum a fost exploatata masina

Sa stai fara griji poti sa iti iei benzina daca nu mergi mult..fa un calcul cat mergi si cat ar consuma dieselulsi benzina plus eventuale reparatii si vezi daca merita!
Acum tu stii ce vrei de la masina!!

Aigrija sa nu iti ia ochii cu piele,trapa ,jante aliaj si alte abureli
Motorul e baza ca in depasiri nu te ajuta climatronicul si exteriorul ca sa nu incepi deja sa vopsesti


daca pot sa te mai ajut cu cea mai mare placere!

This post has been edited by bvandrei: 14 Jun 2014, 09:43


--------------------
Renault Clio/1.5dci 65cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Jun 2014, 10:48
Post #11


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(maryws @ 12 Jun 2014, 21:58)
asta daca nu ai postat doar ca sa faci misto.

Cand scrii MAXIM si tu cauti ceva peste la ce poti sa te gandesti....seriozitate?
Masina se alege in proportie majora dupa aspect/prima impresie apoi urmeaza cifre.....se stie.
Sfaturile primite pe aici fara ca cineva sa vada masina sunt aproape nule...si daca cauti bine pe forum gasesti cam toate informatiile si problemele specifice.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 14 Jun 2014, 11:12
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




La matrimoniale, anuntul tau ar fi aratat ceva de genu: Caut femeie de 35-40 ani, sa nu fi fost calarita prea mult (eventual virgina), fara obligatii, fara palme trase, fara manichiura facuta, exclus par revopsit.

O masina din 2007, maxim 100 000 km, si diesel...cam greu gasesti una si acceptabila ca pret. Nu am inteles cum de te deranjeaza un element revopsit (la reprezentanta de ex si fara diferente de nuanta) si ti-a placut o masina cu parte lipsa din caroserie si zgariata. Iar la prag sau unde era lovita aia, ma pune pe ganduri de cum a fost lovita acolo.
Ca parere personala, nu ma deranjeaza daca un element e revopsit/inlocuit atata timp cat a fost facut cum trebuie iar la geometrie (masurare parametri fata-spate) sa iasa bine. Evident exclus accident grav cu urmari ca avariere sasiu, partea din fata reparata in urma unei daune totale, din 2 masini una etc. De ex, elemente de ornament cum ar fi bara spate, capota cu ce te ajuta daca sunt zgariate, dar vopseaua originala? Sa te intereseze mai mult exteriorul decat motorul pare ca te intereseaza ce-o sa zica vecinii si mai putin cat de fiabila e masina aia.

Daca chiar vrei parere de specialist, am citit un link pe forum cu un tip (nu-i mai stiu numele) in schimbul unei sume relativ mici se duce si verifica masina pe care o vrei, poate negocia pretul si iti spune daca merita sau nu, sau iti arata si alte variante poate mai bune.


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 14 Jun 2014, 11:25
Post #13


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Vad o fobie mare de injectoare si pompe pe aici. Daca tot sunteti asa speriati si vreti sa stati linistiti cu motorul, luati un 1.6 16v si terminati balciul. Ori ca te apuci sa schimbi injectoare/pompa/egr sau fulie defazoare/bobine/bujii, e tot aia. Si nu, revizia la diesel nu e considerabil mai scumpa decat una pentru benzinar. Singura chestie e ca din 2 in 2 revizii mai schimbi si un filtru de combustibil de vreo 100 RON. Degeaba faceti voi calcule de rentabilitate cu km parcursi pe an si mai stiu eu ce.
Acum daca tu vrei consumul unui motor diesel cu "linistea" oferita de benzinar la km putini, stare impecabila si pret bun atunci iti urez succes. Ai de cautat mult si bine.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bvandrei
post 15 Jun 2014, 09:14
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 18 October 12




SorinCT ai perfecta dreptate!!
Vad ca ai numai diesel,deci stii ce vorbesti!

Orice masina ai tot trebuie sa o ingrijesti,sa schimbi etc!
Si oricare le-ai lua pararea mea este sa mergi sa o verifici amanuntit la un service ca nu o cumperi in fiecare zi!


This post has been edited by bvandrei: 15 Jun 2014, 09:15


--------------------
Renault Clio/1.5dci 65cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 18 Jun 2014, 20:23
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




dupa 100 000 la orice masina apar mici bpobleme normale, deci dupa 100 mii un clio sau symbol inceppe sa se lase, nu devine inca harb dar este mai lasat

This post has been edited by mihai leu: 18 Jun 2014, 20:24


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nero73
post 17 Oct 2015, 21:07
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4 June 05




ce ziceti merita sa dau un golf 4 1.6 fsi din 2002 pt. un clio symbol 1.5 dci din 2008.
Astept pareri

17 Oct 2015, 21:09:
clio are 105000 km golful 190000 km si este break

This post has been edited by nero73: 17 Oct 2015, 21:09


--------------------
Renault megane 2.1 1.5 dci 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 14:38
Dacia