Cel mai mare mister posibil vreodata, Ghici ce
![]() ![]() ![]() |
Cel mai mare mister posibil vreodata, Ghici ce
mircea-daniel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|||
nnightwolf |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.938 Joined: 7 January 09 ![]() |
Inainte de toata treaba asta ai mai verificat vasul de expansiune>? ma gandesc ca poate disparuse mai inainte apa.
Cred ca nu mai ai acum ce face decat sa pui un carton dedesubt daca mai vezi ca o sa dispara apa si sa vezi pe unde curge exact. |
--------------------
Renault
Laguna/Megane/Velsatis/Kangoo/Clio
2000-2010
- BC-01-AAA Piese Second Renault (toata gama)
|
|
espacern |
![]()
Post
#3
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Posibil sa fie "celebra" garnitura O-ring de la teava care intra in pompa.
Cand este presiune nu curge si dupa optire motor si scaderea presiunii in circuit incepe sa curga.....de verificat! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
De dimineata am observat ca a pierdut cam jumatate din apa bagata. Deci pierde in timp, si nu neaparat cand e motorul pornit.
Pata in dreptul picioarelor soferului. E posibil sa se fisureze vasul de expansiune? This post has been edited by mircea-daniel: 9 Apr 2014, 08:57 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
andu911 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Fa-ti un bine si nu te mai chinui cu zeci de presupuneri si ridic-o pe cric sau pe elevator... Vei afla mult mai repede.
![]() Cine stie ce furtun o fi fisurat... This post has been edited by andu911: 9 Apr 2014, 10:03 |
--------------------
-
-
-
|
|
todhiere |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Vezi ca la mine era desfacut colierul furtunului de la vasul de expansiune, si furtunul statea "intr-o ureche". Pierdeam apa in mod misterios la schimbari drastice de temperatura, si cand am desfacut cutia filtrului de aer am ramas socat de cum puteam sa raman fara apa, daca furtunul se desprindea de tot.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Ok, de acord cu voi, dar cum se face ca nu pierde deloc in timpul mersului? Si ca pierde numai cand e stationata? In timpul mersului eu stiam ca instalatia este sub presiune, deci macar 2-3 milimetri ar trebui sa piste.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La Logan am pierdut antigel in urmatoarele conditii:
- trebuia sa incalzesc motorul bine, deci sa ajunga temperatura suficient cat sa deschida termostatul de tot - apoi trebuia sa las masina oprita cam vreo 3 ore, cat sa se raceasca de tot motorul In aceste conditii, la o imbinare furtun - teava, picura antigel. Daca mergeai cu masina 10 ore, motor cald, nu pierdea deloc. Daca statea la rece, iara nu pierdea. Pierdea doar in procesul de racire, cam pe final. Acuma nu disparea apa de tot, dar se vedea ca scade in borcan dupa cateva zile. |
--------------------
.
.
.
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
FGM...
Cum de se intampla numai la Renault toate OZNurile, nu stiu. De la ora 8 la ora 4 a pierdut cam jumatate de litru, stand. Nu am vazut pe deasupra nimic, nici o fisura, nici o scurgere. Am vazut insa in 2-3 locuri niste balti de antigel in "nisele" motorului, micile locuri unde ar putea face balti. This post has been edited by mircea-daniel: 9 Apr 2014, 14:57 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
rusli |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 258 Joined: 15 December 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 9 Apr 2014, 14:56) FGM... Cum de se intampla numai la Renault toate OZNurile, nu stiu. De la ora 8 la ora 4 a pierdut cam jumatate de litru, stand. Nu am vazut pe deasupra nimic, nici o fisura, nici o scurgere. Am vazut insa in 2-3 locuri niste balti de antigel in "nisele" motorului, micile locuri unde ar putea face balti. Nu sunt mecanic, dar... poate reusesti sa pipai pe-acolo sa vezi unde e ud furtunul, si sa verifici apoi daca nu fisurat in zona aia. Spor la rezolvat problema! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001, 1.6 16v
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Asta e problema, ca nu imi dau seama clar pe unde picura. Am inceput sa pipai babeste pe ele, si intre timp am gasit 2 fire frecate si dezizolate.
Vorba aia, cui pe cui se scoate... |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Vezi corpul termostatului daca zici ca vezi antigel curs pe motor. Si eu pierdeam antigel cam in aceleasi conditii. Aveam acel corp termostat fisurat, iar cand mecanicul l-a dat jos, acel corp s-a facut bucatele
|
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
andu911 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Sincer, mi-as da si eu cu parerea, dar nu stiu ce motorizare ai...
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
1.9 DCI, 120 cai, 6 trepte.
Unde gasesc termostatul? am verificat termoplonjoarele, vasul de expansiune si multe alte furtune pe langa. Nimic, uscat (sau ma rog, transpiratie de ulei). |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
andu911 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
sub damper
|
--------------------
-
-
-
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Adica sub voletul de inabusire? Cel din dreapta sus, cum te uiti la motor?
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
gsalexandru |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.417 Joined: 8 November 09 From: Romania-Suceava ![]() |
Am incercuit in poza corpul termostatului. Stiu ca motorul este unul de megane, dar cel putin pozitionarea corpului termostat este aceeasi ca la motorul de laguna. Pune mana pe el si vezi daca este umed
This post has been edited by gsalexandru: 10 Apr 2014, 06:27 Attached thumbnail(s) __12.JPG ( Size: 61.82k ) Number of downloads: 664 |
--------------------
renault
laguna 2
2001 1.9 dci expression
- sv-07-xjr Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Aham... Deci pe sus se acceseaza, pe jos vad ca e cam imposibil.
Mersi mult! Motorul intr-adevar e acelasi, recunosc toate componentele principale. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
jas2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Am patit si eu ceea ce descrie colegul roland in postul 8.
Numai ca era un Opel Ascona 1,6 ------------------------------------------------- Acum am radiatorul fisurat si nu pierd decat daca este butonul de caldura maxim pe rosu(in drt) daca este 2mm mai departe de maxim setat nu mai pierd pic de apa.Nici in mers,nici in stationare, nicicum.Ce legatura o fi,nu stiu.Dar voi afla ! Ce ai patit tu este o chestie de care am auzit destul de des incat sa o adaug in know-how...O cunosteam... Succes This post has been edited by jas2: 10 Apr 2014, 08:50 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Acum ca suntem la acest capitol, unde trebuie sa stea apa? La ce temperatura? Mie imi sta pana in liniuta din mijloc, cam la jumatea dintre liniuta din mijloc si urmatoarea liniuta, din jos.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
roland |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(mircea-daniel @ 9 Apr 2014, 21:44) Putin offtopic, imi place faza asta cu furtunele transpirate de ulei. Presupun ca la furtunele turbo si anume la imbinari. Mai ales cu conectorii astia cu o-rings, problema persista si in 2014 la toti producatorii. |
--------------------
.
.
.
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Lampard |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.401 Joined: 7 April 13 From: ARAD ![]() |
salut Mircea daniel la fel indica si la mine dar dupa ce am schimbat ceasul cu pictograme cu unul cu display sta exact la jumatate-a cadranului.
|
--------------------
renault
laguna
2003 expression,1.9dci,107cp
- AR 69 ***
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si la centrala termica de apartament se verifica pierderile de la fitinguri cand e rece apa, cand functioneaza centrala nu mai picura nimic, e normal, materialele de dilata la cald, si nu mai scapa o picatura.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Uite ca am gasit problema: un furtun care freca de alt furtun, si era strapuns in 3 locuri. Ciudat ca avea acel comportament.
Acum astept sa se regularizeze consumul de antigel. Am pierdut o gramada, am completat cu o gramada si tot scade. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
jordi |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
care era in partea de sus unde sunt cele de incalzire habitaclu..nu?
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
2004 Expression
- PH-XX-XXX
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Da, exact.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
jordi |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
cele care intra in habitaclu au o mare problema daca acolo curge si sta ulei. Ar fi bine cei care au ulei in zona aceea de la egr, din cand in cand sa le verifice. sunt temperaturi mari, presiune, vibratii iar uleiul incins nu le face deloc bine. Deasupra mai este un furtun care freaca cel de la turbo si acolo iar apar probleme.
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
2004 Expression
- PH-XX-XXX
|
|
Grapo |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 10 April 14 ![]() |
Eu aveam pe cel de langa turbo distrus. Cel de deasupra nu avea nimic, culmea.
Oricum, eu recomand bandajarea acelui furtun, chiar si nou, in zona aia va fi MEREU ulei sivibratii+ caldura. |
--------------------
Renault... Laguna...
Leguma
2003
- ddd
|
|
nnightwolf |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.938 Joined: 7 January 09 ![]() |
Mircea, cand mai pui antigel, nu uita sa si aerisesti de la capacelul de pe furtunul ce intra in habitaclu, il desfaci pana iese tot aerul si dupa aia il strangi la loc.
This post has been edited by nnightwolf: 20 Apr 2014, 08:12 |
--------------------
Renault
Laguna/Megane/Velsatis/Kangoo/Clio
2000-2010
- BC-01-AAA Piese Second Renault (toata gama)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 21:52 |