Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cel mai mare mister posibil vreodata, Ghici ce

mircea-daniel
post 8 Apr 2014, 22:08
Post #1


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Deci sincer... Deschid acest topic deoarece cred ca este de referinta, pentru istoria masinilor. Sunt inginer, mecanic pasionat si mester cam la orice e mecanic si se poate desface/repara, dar jur ca asta nu o inteleg.

Bun. Azi dimineata, drum de la Piata Iancului pana in Pipera, drum de 10-15 minute, facut in 30 de minute datorita aglomeratiei. Ajuns cu masina in Pipera, parcat, pana la ora 6 masina nu s-a mutat. Din greseala, cand sa plec cu ea la ora 8, am vazut niste pete sub scut, cam pe unde sunt picioarele soferului (cu o zi inainte toate fluidele erau la nivel). Am gustat lichidul transparent, era dulceag-inecacios. Glicol. Buuun, desfac capota, lichid de racire zero. Vasul de expansiune era uscat.
Injur de toti Dumnezeii si torn in ea 1.5 litri de apa. Merg din Pipera pana la Piata Kogalniceanu, NU A PIERDUT NICI UN MILIMETRU DE APA. O las doua ore, cat sa beau un suc si un cartof, merg de la Cismigiu pana in Cartierul Aviatiei, apoi iarasi Soseaua Iancului.
NU A PIERDUT NICI ACUM NICI UN MILILITRU DE APA.

Imi poate explica si mie cineva fenomenul? Cum se poate sa dispara toata apa din sistemul de racire? Apoi sa ramana? Daca era o spartura nu trebuia sa o piarda pana acum? Nu a pierdut apa nici la rece, nici la cald. Am mers cu ea turat, subturat, incet, repede, in toate felurile, NU A MAI PIERDUT DELOC APA.
Ce dracului are? Ulei in apa nu are, apa in ulei nu are. Motorul merge normal, toarce si se infige ca de obicei.


This post has been edited by mircea-daniel: 8 Apr 2014, 22:09


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nnightwolf
post 9 Apr 2014, 08:29
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.938
Joined: 7 January 09




Inainte de toata treaba asta ai mai verificat vasul de expansiune>? ma gandesc ca poate disparuse mai inainte apa.
Cred ca nu mai ai acum ce face decat sa pui un carton dedesubt daca mai vezi ca o sa dispara apa si sa vezi pe unde curge exact.


--------------------
Renault Laguna/Megane/Velsatis/Kangoo/Clio 2000-2010 - BC-01-AAA
Piese Second Renault (toata gama)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 9 Apr 2014, 08:52
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Posibil sa fie "celebra" garnitura O-ring de la teava care intra in pompa.
Cand este presiune nu curge si dupa optire motor si scaderea presiunii in circuit incepe sa curga.....de verificat!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 9 Apr 2014, 08:57
Post #4


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




De dimineata am observat ca a pierdut cam jumatate din apa bagata. Deci pierde in timp, si nu neaparat cand e motorul pornit.
Pata in dreptul picioarelor soferului. E posibil sa se fisureze vasul de expansiune?

This post has been edited by mircea-daniel: 9 Apr 2014, 08:57


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Apr 2014, 09:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Fa-ti un bine si nu te mai chinui cu zeci de presupuneri si ridic-o pe cric sau pe elevator... Vei afla mult mai repede. biggrin.gif
Cine stie ce furtun o fi fisurat...

This post has been edited by andu911: 9 Apr 2014, 10:03


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 9 Apr 2014, 12:09
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Vezi ca la mine era desfacut colierul furtunului de la vasul de expansiune, si furtunul statea "intr-o ureche". Pierdeam apa in mod misterios la schimbari drastice de temperatura, si cand am desfacut cutia filtrului de aer am ramas socat de cum puteam sa raman fara apa, daca furtunul se desprindea de tot.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 9 Apr 2014, 14:08
Post #7


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Ok, de acord cu voi, dar cum se face ca nu pierde deloc in timpul mersului? Si ca pierde numai cand e stationata? In timpul mersului eu stiam ca instalatia este sub presiune, deci macar 2-3 milimetri ar trebui sa piste.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 9 Apr 2014, 14:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




La Logan am pierdut antigel in urmatoarele conditii:

- trebuia sa incalzesc motorul bine, deci sa ajunga temperatura suficient cat sa deschida termostatul de tot
- apoi trebuia sa las masina oprita cam vreo 3 ore, cat sa se raceasca de tot motorul

In aceste conditii, la o imbinare furtun - teava, picura antigel.

Daca mergeai cu masina 10 ore, motor cald, nu pierdea deloc. Daca statea la rece, iara nu pierdea. Pierdea doar in procesul de racire, cam pe final.

Acuma nu disparea apa de tot, dar se vedea ca scade in borcan dupa cateva zile.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 9 Apr 2014, 14:56
Post #9


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




FGM...
Cum de se intampla numai la Renault toate OZNurile, nu stiu.
De la ora 8 la ora 4 a pierdut cam jumatate de litru, stand. Nu am vazut pe deasupra nimic, nici o fisura, nici o scurgere. Am vazut insa in 2-3 locuri niste balti de antigel in "nisele" motorului, micile locuri unde ar putea face balti.


This post has been edited by mircea-daniel: 9 Apr 2014, 14:57


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusli
post 9 Apr 2014, 15:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 258
Joined: 15 December 12
From: Cluj-Napoca




QUOTE(mircea-daniel @ 9 Apr 2014, 14:56)
FGM...
Cum de se intampla numai la Renault toate OZNurile, nu stiu.
De la ora 8 la ora 4 a pierdut cam jumatate de litru, stand. Nu am vazut pe deasupra nimic, nici o fisura, nici o scurgere. Am vazut insa in 2-3 locuri niste balti de antigel in "nisele" motorului, micile locuri unde ar putea face balti.
*



Nu sunt mecanic, dar... poate reusesti sa pipai pe-acolo sa vezi unde e ud furtunul, si sa verifici apoi daca nu fisurat in zona aia. Spor la rezolvat problema!


--------------------
Renault Laguna 2 2001, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 9 Apr 2014, 15:14
Post #11


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Asta e problema, ca nu imi dau seama clar pe unde picura. Am inceput sa pipai babeste pe ele, si intre timp am gasit 2 fire frecate si dezizolate.
Vorba aia, cui pe cui se scoate...


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 9 Apr 2014, 19:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Vezi corpul termostatului daca zici ca vezi antigel curs pe motor. Si eu pierdeam antigel cam in aceleasi conditii. Aveam acel corp termostat fisurat, iar cand mecanicul l-a dat jos, acel corp s-a facut bucatele


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Apr 2014, 20:10
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Sincer, mi-as da si eu cu parerea, dar nu stiu ce motorizare ai... biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 9 Apr 2014, 21:44
Post #14


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




1.9 DCI, 120 cai, 6 trepte.
Unde gasesc termostatul? am verificat termoplonjoarele, vasul de expansiune si multe alte furtune pe langa. Nimic, uscat (sau ma rog, transpiratie de ulei).


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Apr 2014, 22:52
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




sub damper


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 10 Apr 2014, 06:08
Post #16


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Adica sub voletul de inabusire? Cel din dreapta sus, cum te uiti la motor?


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 10 Apr 2014, 06:25
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




Am incercuit in poza corpul termostatului. Stiu ca motorul este unul de megane, dar cel putin pozitionarea corpului termostat este aceeasi ca la motorul de laguna. Pune mana pe el si vezi daca este umed

This post has been edited by gsalexandru: 10 Apr 2014, 06:27

Attached thumbnail(s)
__12.JPG ( Size: 61.82k ) Number of downloads: 664


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 10 Apr 2014, 07:27
Post #18


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Aham... Deci pe sus se acceseaza, pe jos vad ca e cam imposibil.
Mersi mult! Motorul intr-adevar e acelasi, recunosc toate componentele principale.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 10 Apr 2014, 08:49
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Am patit si eu ceea ce descrie colegul roland in postul 8.
Numai ca era un Opel Ascona 1,6

-------------------------------------------------
Acum am radiatorul fisurat si nu pierd decat daca este butonul de caldura maxim pe rosu(in drt) daca este 2mm mai departe de maxim setat nu mai pierd pic de apa.Nici in mers,nici in stationare, nicicum.Ce legatura o fi,nu stiu.Dar voi afla !

Ce ai patit tu este o chestie de care am auzit destul de des incat sa o adaug in know-how...O cunosteam...

Succes

This post has been edited by jas2: 10 Apr 2014, 08:50


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 10 Apr 2014, 09:43
Post #20


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Acum ca suntem la acest capitol, unde trebuie sa stea apa? La ce temperatura? Mie imi sta pana in liniuta din mijloc, cam la jumatea dintre liniuta din mijloc si urmatoarea liniuta, din jos.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Apr 2014, 09:53
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(mircea-daniel @ 9 Apr 2014, 21:44)
1.9 DCI, 120 cai, 6 trepte.
... Nimic, uscat (sau ma rog, transpiratie de ulei).
*



Putin offtopic, imi place faza asta cu furtunele transpirate de ulei. Presupun ca la furtunele turbo si anume la imbinari. Mai ales cu conectorii astia cu o-rings, problema persista si in 2014 la toti producatorii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 10 Apr 2014, 11:23
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




QUOTE(mircea-daniel @ 10 Apr 2014, 09:43)
Acum ca suntem la acest capitol, unde trebuie sa stea apa? La ce temperatura? Mie imi sta pana in liniuta din mijloc, cam la jumatea dintre liniuta din mijloc si urmatoarea liniuta, din jos.
*



Cred ca acolo sta la toate , ce putin asa e si la mine !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lampard
post 10 Apr 2014, 14:40
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.401
Joined: 7 April 13
From: ARAD




salut Mircea daniel la fel indica si la mine dar dupa ce am schimbat ceasul cu pictograme cu unul cu display sta exact la jumatate-a cadranului.


--------------------
renault laguna 2003 expression,1.9dci,107cp - AR 69 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Apr 2014, 15:32
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si la centrala termica de apartament se verifica pierderile de la fitinguri cand e rece apa, cand functioneaza centrala nu mai picura nimic, e normal, materialele de dilata la cald, si nu mai scapa o picatura.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 17 Apr 2014, 11:49
Post #25


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Uite ca am gasit problema: un furtun care freca de alt furtun, si era strapuns in 3 locuri. Ciudat ca avea acel comportament.
Acum astept sa se regularizeze consumul de antigel. Am pierdut o gramada, am completat cu o gramada si tot scade.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 17 Apr 2014, 22:19
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




care era in partea de sus unde sunt cele de incalzire habitaclu..nu?


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 18 Apr 2014, 08:42
Post #27


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Da, exact.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 18 Apr 2014, 16:28
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




cele care intra in habitaclu au o mare problema daca acolo curge si sta ulei. Ar fi bine cei care au ulei in zona aceea de la egr, din cand in cand sa le verifice. sunt temperaturi mari, presiune, vibratii iar uleiul incins nu le face deloc bine. Deasupra mai este un furtun care freaca cel de la turbo si acolo iar apar probleme.


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grapo
post 18 Apr 2014, 18:19
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 April 14




Eu aveam pe cel de langa turbo distrus. Cel de deasupra nu avea nimic, culmea.
Oricum, eu recomand bandajarea acelui furtun, chiar si nou, in zona aia va fi MEREU ulei sivibratii+ caldura.


--------------------
Renault... Laguna... Leguma 2003 - ddd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nnightwolf
post 20 Apr 2014, 08:11
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.938
Joined: 7 January 09




Mircea, cand mai pui antigel, nu uita sa si aerisesti de la capacelul de pe furtunul ce intra in habitaclu, il desfaci pana iese tot aerul si dupa aia il strangi la loc.

This post has been edited by nnightwolf: 20 Apr 2014, 08:12


--------------------
Renault Laguna/Megane/Velsatis/Kangoo/Clio 2000-2010 - BC-01-AAA
Piese Second Renault (toata gama)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 21:52
Dacia