Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

variatie relanti

miezu85
post 29 Dec 2013, 19:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 10
From: bucuresti




salut am si eu o problema la o laguna 2 din 2001 motorizare 1.8 16v si anume cand stau pe loc la relanti si trag de volan stanga-dreapta scade relantiul la 600rot/min si revine iarasi la normal si cand tin pedala de frana apasata tot la fel face relantiul
cred ca este ciudat ca scade relantiul cand virez pe loc
astept pareri
ms


--------------------
renault laguna - VS-04-TGN 2001 privilege 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VerSo930
post 29 Dec 2013, 20:32
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 15 December 13




QUOTE(miezu85 @ 29 Dec 2013, 19:58)
salut am si eu o problema la o laguna 2 din 2001 motorizare 1.8 16v si anume cand stau pe loc la relanti si trag de volan stanga-dreapta scade relantiul la 600rot/min si revine iarasi la normal si cand tin pedala de frana apasata tot la fel face relantiul
cred ca este ciudat ca scade relantiul cand virez pe loc
astept pareri
ms
*


Salut,

E normal sa faca asa pentru ca pompa de servo fiind solicitata opune putina rezistenta la invartirea accesoriilor biggrin.gif si a mea face la fel biggrin.gif

smile.gif


--------------------
Renault Laguna II Dynamic, 12.2002
Laguna II 2002, 1.8 16V, 86 KW Dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fazer
post 30 Dec 2013, 20:28
Post #3


Rider and Driver!


Group: Members
Posts: 429
Joined: 1 November 09
From: TIMISOARA




Incearca pt inceput sa schimbi lichidul de servodirectie..spui ca si la apasarea franei ai acelasi simptom...s ar parea ca ai undeva o pierdere de curent,un scurt...verifica intensitatea luminilor la apasarea franei,poate ai la una din triple vreo mufa oxidata care nu mai face fata,si de aci o pierdere de tensiune care se simte in bobinele de aprindere de pe motor si de aci o fluctuatie a turatiei!Ar mai fi posibila si o belea la electromotor,fulia de pe el sau o uzura a grupului de diode sau a colectorului de tensiune (acolo unde se invart carbunii pe cele doua placute de cupru)...un electrician stie despre ce e vorba,masoara incarcarea si vede...ar mai fi posibila aceasta variere de turatie si din cauza garniturilor de la clapeta de acceleratie si a garniturilor de la galeria de admisie problema discutata pe aci...cu un ,,search,,gasesti aceste subiecte!!!Mie mi se pare o scadere prea mare a turatiei la 600 de ture doar din cauza pompei de servo...acest lucru se simte dar nu atat de amplu!!!Numa bine!

This post has been edited by fazer: 30 Dec 2013, 20:54


--------------------
Renault Megane III 1.5 dci 110 cp Grandtour - De ...TM. 2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 23:40
Dacia