Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema electrica - posibil alternator?!, pare ca totul se reseteaza cand incerc sa pornesc.

ionutzica
post 23 Dec 2013, 08:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 June 10




Salutare,

Revin iar cu o problema aparuta la scenicul meu 1.5Dci 2004, 60kw. Ieri dimineata cand am pornit-o, a pornit oknumai ca in bord a aparut o eroare de (ABS), dreptunghiul cu SERVICE si STOP. Am decis sa opresc motorul si sa incerc iar. Nu a mai pornit! Pur si simplu, dupa ce apasam butonul de START, parea ca incearca un pic sa porneasca si se reseta continuu. Am chemat asistenta rutiera (Olanda), au pus voltmetru pe baterie si arata 12,2V.. Apoi au apasat ei pe un "buton" m-au pus sa pornesc si a pornit (la pornire voltmetru arata 14.2V). Nu stiu cum, au ajuns ei la concluzia ca este alternatorul, ca cica unul dintre ei ar fi batut un pic in el. Acum vad ca functioneaza fara probleme. In vara au fost schimbati carbunii si cureaua alternatorului! Aici un alternator e 450E! Eventual ma poate ajuta cineva cu un cod, ca m-am uitat pe net si par a fi o multitudine de modele si nu as vrea sa-l iau pe cel gresit.

Ar fi posibile alte cauze??

This post has been edited by ionutzica: 23 Dec 2013, 08:49


--------------------
Renault Scenic 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Dec 2013, 09:22
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Alternatorul defect aprinde in bord martorul cu baterie...este cazul?
Poti sa verifici singur daca functioneaza cu un aparat de masura...trebuie sa ai cam 14 V cand este motorul pornit.
Daca te hotarasti sa-l schimbi vezi datele inscrise pe el...cel mai bine.
Bateria este probabil "obosita".

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 23 Dec 2013, 09:54
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




O chestie asemanatoare am patit-o cu Fordul nevesti-mii zilele astea. Bateria full (13.2 V, incarcata la redresor) pusa pe masina, dau sa pornesc, tacane de cateva ori si se sting becurile din bord. Masor din nou bateria (motor oprit), 12.9 V. Erau slabe legaturile la borne. Probabil ai aceeasi problema, curata bine bornele bateriei si conectorii si strange apoi corespunzator.
Daca ai 14.2 V (ideal e 14.4 V) pe baterie cu motorul pornit, alternatorul functioneaza.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzica
post 23 Dec 2013, 12:50
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 June 10




QUOTE(betamax @ 23 Dec 2013, 09:54)
O chestie asemanatoare am patit-o cu Fordul nevesti-mii zilele astea. Bateria full (13.2 V, incarcata la redresor) pusa pe masina, dau sa pornesc, tacane de cateva ori si se sting becurile din bord. Masor din nou bateria (motor oprit), 12.9 V. Erau slabe legaturile la borne. Probabil ai aceeasi problema, curata bine bornele bateriei si conectorii si strange apoi corespunzator.
Daca ai 14.2 V (ideal e 14.4 V) pe baterie cu motorul pornit, alternatorul functioneaza.
*


Pai asta e, ca a inceput sa functioneze dupa ce a "ciocanit" in el... ca reusise sa o porneasca cu robotul si arata cam 13V, apoi a batut un pic cu ceva in alternator si hop 14.2V... bornele par a fi sranse bine..

This post has been edited by ionutzica: 23 Dec 2013, 12:52


--------------------
Renault Scenic 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 23 Dec 2013, 13:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Nu-i vorba daca legaturile sunt sau nu bine stranse, pot fi oxidate. D-aia trebe curatate si stranse din nou. Daca zici ca a ciocanit alternatorul si si-a revenit (periile fiind schimbate acum un an) e posibil ca legaturile acestuia sa fie oxidate, cel mai probabil tresa de masa. Deci curata (si) acolo.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzica
post 23 Dec 2013, 18:03
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 June 10




QUOTE(betamax @ 23 Dec 2013, 13:40)
Nu-i vorba daca legaturile sunt sau nu bine stranse, pot fi oxidate. D-aia trebe curatate si stranse din nou. Daca zici ca a ciocanit alternatorul si si-a revenit (periile fiind schimbate acum un an) e posibil ca legaturile acestuia sa fie oxidate, cel mai probabil tresa de masa. Deci curata (si) acolo.
*


Am gasit un alternator acelasi model la dezmembrari, 75E, am sa-l inlocuiesc sa vad daca mai face... smile.gif


--------------------
Renault Scenic 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 23 Dec 2013, 22:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




ionutzica, esti baiat cu bani. De unde esti ? Daca pentru un contact imperfect esti dispus sa dai peste 300 lei (adica 75 E), esti pasare rara.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzica
post 24 Dec 2013, 16:02
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 June 10




QUOTE(betamax @ 23 Dec 2013, 22:47)
ionutzica, esti baiat cu bani. De unde esti ? Daca pentru un contact imperfect esti dispus sa dai peste 300 lei (adica 75 E), esti pasare rara.
*


nu e vorba de asta.., dar eu locuiesc in Olanda, aici totul se schimba si nimic nu se repara...daca as sti care este contactul l-as repara eu... dar asta mi s-a spus la service..


--------------------
Renault Scenic 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 24 Dec 2013, 16:44
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Si cica romanii i-au uimit pe occidentali cu vastele cunostinte in orice.
Aici nu e valabil cum ca romanul se pricepe la orice.
Sau poate...s-au dus generatiile alea...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzica
post 24 Dec 2013, 18:47
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 June 10




QUOTE(jas2 @ 24 Dec 2013, 16:44)
Si cica romanii i-au uimit pe occidentali cu vastele cunostinte in orice.
Aici nu e valabil cum ca romanul se pricepe la orice.
Sau poate...s-au dus generatiile alea...
*


Stii cum e: "romanul stie multe" dar daca il pui in fata faptului implinit ... numai vorbe... sunt multi care se bat cu pumnul in piept si se lauda ca ei stiu sa faca... eu macar recunosc unde nu ma pricep nu ma bag.. De aia exista mecanici, doctori , ingineri...


--------------------
Renault Scenic 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 19:07
Dacia