filtru de motorina, filtru motorina
![]() ![]() ![]() |
filtru de motorina, filtru motorina
molnar.peter |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|||
alexme24 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Poti sa schimbi si filtrul de motorina daca nu a fost schimbat de mult. Pe urma ai putea sa verifici si bujiile incandescente si injectoarele(multi recomanda sa faci testul cu borcanase ca e posibil sa dea mai mult pe retur).
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
bogatu |
![]()
Post
#3
|
![]() Got Rhythm Group: Members Posts: 122 Joined: 10 October 11 ![]() |
Bujiile stiu ca ies la tester.
Cel mai probabil e ceva de la admisie... fie de aer, fie de combustibil. Fara una, sau fara alta, nu are cum sa arda. Desi e posibil sa nu o ia din cauza temperaturii. Butonul start-stop invarte electromotorul un anumit timp, dupa care se opreste. Si mie mi se mai intampla la cheie sa fiu nevoit sa tin cheia mai mult ca sa o ia pe timp de iarna. In felul asta risti sa ramai si fara baterie daca tot invarte si nu porneste motorul. Ce am zis eu pana aici e strict o parere. E posibil sa gresesc. |
--------------------
Renault
Clio III
2008, 1.5 DCi, 70 cp
- CL 88 BGT Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com |
|
molnar.peter |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 8 December 13 ![]() |
de atunci de cand a pornit cu sprayul la service si a revenit, porneste frumos si la rece si la cald, acu numai am probleme, trage ca lumea
am impresia ca din cauza ca am luat motorina de la un peco de doi bani, plus am lasat sa cada ca lumea nivelul de motorina di rezervor poate ca atras aer atunci cnd nu pornea aveam o gramada de bule perne de aer pe conducta transparenta, sper ca sa aerisit dupa pornire automat si acu si a revenit totusi mi-am luat si eu un spray de pornire pt orice eventualitate la tester totul a fost ok fostul proprietar a schimbat inainte sa-mi vanda mie doua injectoare vechi a pus doua injectoare delphi, si a schimbat si filtru de motorina, deci cred ca vreo 10000 km ar tb sa ma tina filtru, apoi inca doua injectoare voi schimba la vara, sau dc dau de un set de injectoare originale la oferta poate schimb toate 4 DAR tot nu am gasit unde saracie se afla acel filtru de motorina, fostul proprietar imi spunea pe langa motor undeva pus intr-o cutie de plastic si din cauza asta nu se vede!!!???/ O alta probelema ce ma enerveaza trozniturile pe drumul deniveleat, se aude din stanga si din dreapta de sus de parca ar veni din usa un fel de scartait dar mai mult troznituri, poate ca plasticile de pe usa din portbagaj sau naiba stie care , cum se incalzeste ma apuc si voi verifica pe fiecare , cu asa ceva degaba ma duc la service ca aia doar imi iau bani si ma aburesc cu ceva aveti vreo idee in legatura cu asta?? mersi |
--------------------
renault
megane
2016 break
- ms 67 bcg
|
|
adiblu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 15 January 07 From: Slatina ![]() |
Bine ai venit pe forum!
Ai avut Symbol, l-ai schimbat cu un Megane si ai postat pe sectiunea Clio 3. Citeste ce scrie pe acest forum la sectiunile dedicate si o sa gasesti raspunsuri la toate intrebarile tale! Succes ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3 Estate 1,4
Dynamique 2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:54 |