Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire grea la rece, Numai dupa ce masina a stat o vreme

mihai.td
post 3 Dec 2013, 11:06
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




Salut,

Anul trecut, in iarna, mi-a aparut o problema la plecarea de dimineata - demarorul invarte fara probleme, dar trebuie sa il tin pe contact in jur de 10 secunde pana "o ia" (daca las cheia se opreste motorul). Cand e foarte frig, trebuei sa repet faza asta de vreo trei patru ori. Dupa ce pleaca merge fara probleme. Acum, c-a venit frigul, a inceput din nou, si parca mai rau.

Am citit tot ce-am gasit pe forum referitor la asta si m-am oprit pe ce spune espacern aici:

http://www.reno.ro/index.php?act=ST&f=137&...dpost&p=3197121.

M-am hotarat sa schimb garniturile injectoarelor sa vad daca se rezolva, dar cand am sunat la Renault - surpriza: 55 le pe injector. N-as vrea sa dau banii astia doar pentru o incercare, si as vrea sa ma mai lamuresc asupra felului in care functioneaza injectia:

- cum pot vedea daca mai exista presiune in traseul de benzina dupa ce masina a stat o vreme mai indelungata?
- e vreo supapa unisens pe traseul de benzina care asigura pastrarea presiunii dupa ce se opreste pompa? e cumva in filtrul exterior de benzina? am schimbat filtrul asta in vara de dinaintea aparitiei problemelor, si am pus unul neoriginal, MANN parca
- daca desfac rampa de injectoare ar trebui sa pot vedea in vreun fel care garnitura e cu probleme (daca e doar una dintre ele)?
- pentru desfacerea rampei e nevoie sa elimin presiunea din traseu inainte (scotand releul pompei de benzina in timp ce merge motorul)?

Multumesc.


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 Dec 2013, 15:50
Post #2





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




In momentul in care pui contactul,pompa de benzina este alimentata si baga benzina in rampa. Senzorul de pe cutie(captorul de turatie) spune catre ECU care pereche de pistoane e in punctul mort superior(sus) ,senzorul de la axul cu came spune ECU-lui care din cele doua care sunt sus e la admisie si care la evacuare.Ecu,foarte ascultator de felul lui deschide injectorul de la pistonul care e pe admisie.
Cam asta e strategia de aprindere pe scurt.(mai sunt si senzori de pozitie clapeta,map,temp etc).
Deci merge si daca scapi presiunea,doar daca e un pic de aer in instalatie,atunci o ia mai grei pana se aeriseste,dar nu foarte greu.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 3 Dec 2013, 16:24
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




salut.intrebare.de ce captorul de turatie nu-i spune chestia asta si cand este cald afara?(atunci motorul lui ca si al meu porneste,sau dupa ce a reusit sa porneasca,il oprsti cateva ore si la urmatoarea pornire face iar figuri.).eu am pus sambata silicon pe garnituri(chestie ce am facut-o si acum un an dar cu rezultate)si ma chinui in continuare cu masina.acum ma duc sa iau bujiile si senzorul de pe corpul de la admisie.
partea proasta pentru noi este ca postam fiecare cum vrem si unde vrem fiind in dezavantajul nostru,nu gasim usor rezolvarea defectiunilor(fiind deschise alte topikuri in urma).poate moderatorul se hotaraste sa faca putina ordine.


--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 3 Dec 2013, 16:28
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




Nici la mine nu o mai ia la sfert (ca astavara ma refer) la prima cheie da sa porneasca
dar cred ca la prima cheie se intampla ce spunea colegul BUNDY220 si la mine cam tot 8-10 secunde incerc , iar la a doua cheie o ia la sfert cum facea vara , dar e normal zic eu la temperaturi de -10C - -15C cat sunt deja dimineata pe aici. Iar daca incerc din nou dupa ce s-a mai incalzit motorul toata ziua porneste la sfert .


--------------------
renault megane - bv79bcm 1,6 16v classic 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 3 Dec 2013, 16:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




la prima pornire pe ger lasati contactul pus 30 s , la maxim a doua cheie ar trebui sa porneasca; alcool izopropilic 99% 0,5l la 20 l benzina ajuta mult ipotriva dopurilor de gheata

This post has been edited by krapcarasu: 3 Dec 2013, 16:51


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 Dec 2013, 19:33
Post #6





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Cu alcoolul sunt de acord,e parte componenta a aditivilor,si chiar mai ieftin.
Despre cele 30 sec nu prea cred. Dupa ce se pune contactul,se fac o serie de verificari de catre ECU,dupa care daca nu primeste semnal de la captor,intra in repaus,adica nu mai face nimic. Nu stiu cum ar putea influecta asta pornirea(la benzina)
Daca bujiile sunt bune,si cele indicate,captorul curat cat de cat,si contactele la fel,atunci mai raman senzori de temperatura aer,lichid,senzor pozitie clapeta acceleratie.
toate astea,totusi se pot vedea la o diagnoza,ca de asta s-a inventat.
Ar mai putea fi o cauza,care provine de la o sonda lambda defecta,sau injectoare infundate.
Asta se poate vedea tot pe tester,la adaptivi. Se urmareste la prima pornire cum sunt si cum evolueaza pe parcurs.

This post has been edited by bundy220: 3 Dec 2013, 19:37


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 3 Dec 2013, 20:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




influenteaza pt ca merge pompa si va avea presiune buna in circuit


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 3 Dec 2013, 20:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Bujii schimbate si va porni mai usor.Si nu uitati de distanta electrodului 0,9mm.In timp distanta se mareste ...

Dar atentie...NU orice bujii cu nu stiu cati electrozi...

Eu am avut bujii Eyquem ...niste bijuterii...Ii placea motorului de ele de n-ati vazut.Pornea la sfert.
Dupa ce si-au trait traiul am pus NGK iridium...Un rahat.Pornea bine dar nu ca inainte si parca motorul nu mergea rotund.Le-am scos.Apoi am cumparat Champion...tot un drac...Bosch cu trei electrozi,cu unul...tot un drac.

Intr-un final am luat Eyquem RFC 52 LZ .Motorul merge rotund si porneste la sfert la -20 grade C.

Le recomand din plin...

Aaaa si inca ceva...

Bujiile sunt de trei feluri.Reci,calde si super(termo-elastice)
Conteaza la pornire orice aspect.

http://www.enciclopedie-auto.ro/termen/def...ie+SSID21+TTID2

This post has been edited by jas2: 3 Dec 2013, 21:00


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 4 Dec 2013, 09:37
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




Azi dimineata, la -6, a pornit mai usor decat ma asteptam, dar inainte sa o pornesc i-am pus si luat contactul de cateva ori (din cate stiu pompa se activeaza o secunda, doua cand pui contactul, si m-am gandit ca daca fac asta de mai multe ori reusesc sa recuperez partial presiunea pierduta in circuitul de benzina).
In cazul meu nu cred ca e o problema cu bujiile (desi ar trebui sa le schimb, au peste 30000) sau senzorii, pentru ca si vara dupa ce statea mai mult timp ezita putin inainte sa plece. Daca o lasam 2-3 ore, de exemplu, o lua imediat, dupa 8 ore putin mai greu - din punctul de vedere al bujiilor 3 ore sau 8 ore cred ca-i tot una, se racesc la aceeasi temperatura in ambele cazuri. O pierdere de presiune pe circuitul de benzina, in schimb, cred ca se accentueaza mai mult in 8 ore decat in 3.
Trebuie sa ma duc cu ea la un test, dar e greu sa-mi gasesc timp pentru ca trebuie lasata la ei peste noapte, si nu ma prea pot lipsi de masina mult timp.

Referitor la ce spunea petrisor_tataie, cu organizarea topicurilor pe subiecte, cred ca o idee buna ar fi ceva asemanator cu gmail-ul, sa poti aplica etichete pe postari (un exemplu de eticheta ar fi "pornire grea", definita de administrator, pe care apoi s-o poata pune cel care face postarea, chiar daca raspunde la un thread care a inceput altfel). Poti apoi cauta dupa etichete. Asta in teorie, in practica nu stiu daca se poate cu softul asta.


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 4 Dec 2013, 10:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Schimba tu bujiile (mai ales ca au peste 30k) si mai vb...
Dar atentie la ce bujii pui.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.td
post 4 Dec 2013, 12:02
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 26 June 08




Da, cred ca am sa incep cu asta pentru ca oricum trebuie schimbate. Am comandat un set de bujii Eyquem A7 (cele care le inlocuiesc pe RFN 58 JZ recomandate pentru motoarele K4M 700, sa vedem ce rezolva.


--------------------
Renault Megane 2002, 1.6 16v, Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 4 Dec 2013, 22:41
Post #12





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(krapcarasu @ 3 Dec 2013, 20:28)
influenteaza pt ca merge pompa si va avea presiune buna in circuit
*



Ti-a raspuns deja Mihai la postul#9.Pompa de benzina este actionata cateva secunde(4 parca) Restul de 26 sunt doar placebo.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 4 Dec 2013, 23:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




asa o fi nu am verificat cat merge pompa, la mine tine figura cu 30 sec , porneste rapid; deci ar fi bun de pus contactul de cateva ori pt a reface o eventuala lipsa de presiune pe circuit


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 10 Dec 2013, 10:25
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




Salut.revin cu problema pornirii greoaie la masina mea pe timp de iarna(rece).
anul trecut am avut montat pe circuitul de benzina (tur)o supapa sa nu-mi revina benzina in rezervor(atunci simptomele au fost) :
1.pornire greoaie la rece.
2.turat motorul pana se incalzea(2000,3000 rot.,nu am dat atentie acestor chestiuni pt .ca masina mai mult stationa,pana cand am folosit-o din nou intens).
3.dupa cateva ore de la pornire(iarna)tot greu pornea.

remedierile de anul trecut au fost urmatoarele:
1.pus silicon pe celebrele garnituri(total 7 buc).
2.curatat senzorul de pe volanta(altii spun cutie viteze si se-apuca omul sa caute pe sub masina).
dupa care masina pornea la sfert si relantiul ok(dupa care am dezafectat supapa de pe circuitul de benzina).

atunci nu am umblat la:
1.senzor temperatura(cel de langa termostat).
2senzorul de presiune de pe galeria admisie.
3.bujii.
4.motorasul pas cu pas.
5.injectoare(adica discutia legata de presiunea din rampa.aici pot spune ca si atunci si acum ii puneam contactul si de 20 de ori.)
6.electromotor
7.acumulator
8.senzorul de presiune de pe galeria de admisie

iarna aceasta:
1.relantiu ok.
2.pornire greoaie.(la rece,sau dupa ce pornesti motorul si-l lasi cateva ore)
3.in timpul mersului cand esti intr-o treapta mai mare si viteza (turatia)mica parca n-ar avea benzina suficienta dupa ce ciupesti putin acceleratia daca accelerezi in continuare treci de acel prag se tureaza(prinde si motorul viteza si merge normal dar aici nu se intampla mereu fenomenul. stiu ca tamponul de sub motor este dus,dar ramane problema parca n-ar avea benzina suficienta).

remedierile din aceasta iarna sunt:
1.curatat conducta si filtrul de benzina in ideea c-ar fi ceva obturat si umblat pe la pompa de benzina.
concluzia:nu s-a remediat.
2.dimineata am turnat 2 stile cu apa calda pe corp clapeta acceleratie si corp galerii admisie.
concluzia:pana la urma a pornit ca trabantul,a intrat apa la bobine dar a pornit.
3.pus din nou silicon pe 5 garnituri corp admisie si pe cele 2 de la clapeta acceleratie.fara rezultat.aici recunosc ca siliconul folosit este cu semnul ?nu cred c-am reusit-o,am scris si aici (sunt multe topicuri)http://www.reno.ro/AJUTOOOOR-NU-MAI-PORNESTE-t241249.html
concluzia:nu s-a remediat
in alta zi:
4.schimbat bujii:beru ultra z193 14fr-7du2(am avut bujii originale,stiam de la propetara anterioara ca bujiile au fost schimbate la 60.000km,masina are acum peste 200.000 km)
2.schimbat senzorul de presiune de pe corpul admisie.
5.curatat senzorul de pe volanta.
6.umblat la senzorul de temperatura de langa termostat(daca-i pun contactul,dau la cheie si scot mufa porneste ventilatorul,masina nu,deci zic ca-i bun).

pana aici masina are aceleasi simptome porneste greu dimineata sau mai tarziu la cateva ore de cand ai oprit-o.problema cu intrerupea putin in timpul mersului in treapta superioara si turatie mica este mai putin deranjanta si nu mereu.si totusi dupa ce o pornesc parca nu pot s-o accelerez lasa impresia ca nu i-ar veni benzina sau amestecul nu este cel corespunzator.

ce am observat in atatea zile de chin:
la ora 6 pun contactul de 10-15 ori,dau la cheie ( aproape 1 minut) pana moare bateria,are tendinte s-o ia,(daca in acest timp ciupesc putin accelerata s-a dus orice speranta).din greseala cate o data o ia pe ultima suta de metri, dar daca nu porneste moare bateria si revin la masina dupa 15 minute bateria isi revine masina porneste la sfert o las sa mearga decat 2 minute dupa care o opresc.dupa 10 minute revin la masina sa plec(fericit ca masina porneste)dar cand vreau s-o pornesc nu porneste normal tot mai trebuie sa invarta electromotorul pana o ia (ceva asemanator daca o opresti dupa ce ai mers 2-3 ore si vrei s-o pornesti iar)de pornit porneste dar greu si nici bateria nu mai suporta sa invatra mult.

strategia pana se rezolva:ma chinui s-o pornesc prima data(dau pana moare bateria)daca porneste bine daca nu vin in casa si revin dupa 15 minute,(dau la cheie si pot pleca),daca nu plec si opresc masina si revin dupa 10 minute nu prea am sanse sa mai pornesc.
astept sa iau garniturile de pe corpul de acceleratie(am dat comanda la autokarma de 9 zile).
nu am umblat la rampa cu injectoare.
astept sugestii dar viabile nu genul facebook.



--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 10 Dec 2013, 11:06
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




incearca spray de pornire sa nu fortezi electromotorul pana rezolvi. Vezi sa nu traga aer pe langa injectoare sau pe la garnitura de admisie


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 10 Dec 2013, 12:31
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Niște idei:
- verifică presiunea și debitul pompei de combustibil
- verifică presiunea combustibilului în rampa injectoarelor (regulatorul de presiune)
- uită-te la aspectul bujiilor, îți poate da informații despre ce nu este ok
- poate găsești la cineva un senzor de volantă bun să elimini cauza asta (o fi curat dar poate s-a demagnetizat parțial și nu mai dă impulsurile cum trebuie)

This post has been edited by lupo_1.7sdi: 10 Dec 2013, 23:31


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 10 Dec 2013, 19:46
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




eu ma gandesc la senzorul de volanta ca s-a dus, sau verifica cablajele care duc la senzorul de volanta... eu am avut o surpriza tare neplacuta cand am bagat mana si am vazut ca se dusese tot cablul izolator. parerea mea e sa desfaci acea "cutie neagra" care se gaseste langa senzorul de volanta, care trec prin ea trec vreo 10 cabluri.

This post has been edited by Vallybz: 10 Dec 2013, 19:51


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 10 Dec 2013, 20:14
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




buna seara.
pana acum am luat-o incet(babeste,pe rand).
astept de luni(acum 1 saptamana) sa-mi aduca garniturile(2 buc)de cauciuc de la clapeta(cei de la autokarma,au zis ca vin in 3-4 dr nu se tin de cuvant)
dupa ce schimb garniturile de la clapeta desfac din nou corpul de admisie sa mai pun o data silicon la cele 5 garnituri(am luat silicon de la dedeman,tub mare dar pe instructiuni scrie a se monta de la + 5*si se intareste dupa 24 h,rezista la peste 300*)
daca nici dupa aceste remedieri nu-i dau de cap am sa umblu la injectoare dar cum sa masor presiunea?nu am manometru.aici ramane ceva cu semnul ?sa piarda la un injector si sa se inece,eu oricum ii pun contactul de multe ori inainte de pornire sa-i fac presiune(in ideea daca scapa pe la injector sa -i fac presiune sau daca nu baga pompa bine sa-i fac presiune).totusi toata ziua ma implimb cu masina si nu sunt probleme din partea injectoarelor numai dupa 3-4 ore de stationare cand se raceste motorul sau poate ca in acest interval de timp(cat eu cred ca se raceste motorul)un injector sa pise si sa inece un piston.

pentru cei ce-au scris mai sus

cand am schimbat bujiile (acum 1 saptamana)cele vechi aratau super.(nu au aparut modificari).
referitor la senzorul de pe volanta este exclus ar fi facut figuri si vara sau toata ziua cand este motorul cald si pornesti de 20-30 de ori pe zi.
referitor la pompa de benzina exclus.daca n-ar baga atunci ar face-o si cand ar fi motorul cald(am scris mai sus ca am bagat aer pe conducta,filtru am umblat la pompa in rezervor si daca-i pun de 20 de ori contactul cat de putin ar baga tot ar face presiune siar porni).
referitor la dat cu spray nu stiu ce sa zic,cand ii dau la cheie si se chinuie s-o ia si-am ciupit acceleratia am pierdut orice speranta (ceva ca la masinile vechi dacia cand se inecau)dar am sa incerc s-o ajut cu spray.
intrebare:cat costa garniturile injectoarelor?presupun ca sunt decat 4 buc.si cat de greu se demonteaza(nu am umblat niciodata acolo)
multumesc pt.sfaturi


--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 10 Dec 2013, 21:25
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




pe acceleratie nu ai ce umbla , nu a spus nimeni sa o apesi la pornire, din ce spui ai aer mult si/sau benzina putina, trebuie sa reusesti , cred ca ai aer pe unde nu trebuie


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 11 Dec 2013, 00:03
Post #20





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Sa o luam in ordine.Ai facut sa zicem multe,dar nu ai facut o diagnoza?
daca nu iti permiti,macar fa urmatorul test.Scoate o bobina,pune-i o bujie in cap si da la cheie.Daca da scanteie,atunci captorul este bun.
Debit,pompa,injectoare... sunt povesti,ca doar nu e diesel.Porneste si in doua pistoane,merge rau dar porneste.Daca totul e ok si buba persista,eu zic sa verifici distributia daca e bine pusa la punct.

This post has been edited by bundy220: 11 Dec 2013, 00:03


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 11 Dec 2013, 08:17
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




petrisor, de unde esti, ca as vrea sa arunc un ochi la masina.as veni si cu laptopul sa ii incercam o diagnoza, asta daca ai unde sa il alimentez ca mi s-a dus bateria la el si nu mai tine.

This post has been edited by Vallybz: 11 Dec 2013, 08:20


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 11 Dec 2013, 09:01
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




salut.
pentru krapcarasu
am incercat si aceasta variantasa apas acceleratia(de disperare),in legatura cu aerul si eu cred ca trage pe undeva,astept sa-mi dea cei de la autokarma garniturile,dar pana atunci trebuie sa ma misc.

pentru bundy220
nu am facut nici un test(nu sunt adeptul sa-mi repare altul masinile,am avut peste 20 de masini si 3 motociclete,dupa revolutie am carat cu rucsacul piese din BG si mi-am facut motocicleta in sufragerie din bucati).referitor la bijii am verificat dupa ce am turnat 4 litri de apa calda pe clapeta si galerii admisie(am vazut ca merge si-n 2 pistoane.referitor la distributie nu cred ca sar pune problema,cand se incalzeste motorul o pornesti si de 50 de ori pe minut
.
pentru Vallybz
stau pe giurgiului la intrarea in jilava,dar pot veni oriunde in bucuresti si oricand am si invertor 12v=220.am si leptopuri 8 buc dar numai acer(referitor la acumulatori daca s-ar potrivi) .
eu am postat si la= AJUTOOOOR NU MAI PORNESTE ! (aici sunt prea multe topikuri deschise si cred ca problema 80*/* este de la aer fals.anul trecut mergea turata dimineata iarna si pornea exact ca acum,am pus silicon pe cele 7 garnituri si masina avea relantiu ok si pornire super.iarna aceasta decat pornirea este o problema,am pus din nou silicon pe garnituri dar cred ca nu mi-a iesit din cauza siliconului.am luat-o prin eliminare:suflat conducta,pus silicon(cu semnul?)schimbat bujii,verificat bobine,senzor volanta curatat,schimbat senzor presiune,urmeaza sa primesc garniturile da la clapeta dupa care ma indrept catre injectoare.


--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 11 Dec 2013, 09:21
Post #23


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.382
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Petrisor, ai desfacut jumate de masina .... nu era mai simplu sa incepi cu un test CLIP care sa te duca catre posibile cauze ... si dupa aia sa te apuci de mesterit ... vremea daciilor a trecut ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 11 Dec 2013, 09:35
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




trebuie luata in calcul si apa din benzina, pune alcool izopropilic 99% cam o jumatate de l la 20 l benzina , incearca sa umblii cu rezervorul peste jumatate plin pe timpul iernii.


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petrisor_tataie
post 11 Dec 2013, 10:55
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 November 12




salut.
pentru cj98czh
am avut un bmw e 39(m-i la facut conserva cineva acum 1 an)motorul avea 6 pistoane.porneai normal,opreai masina(nu motorul)la semafor(mureau 2 pistoane adica nr3 si nr4,totdeauna)dar cand se schimba culoarea si plecai el pleca in 4 pistoane.daca opreai motorul la repornire pleca in 6 pistoane,dupa ce plecai de la semafor(sau dupa ce stationai)pleca mereu in 4 pistoane.am fost la toti testeristii,service,au tras fire direct din calculator(chipurile se intrerupea un circuit),am schimbat calculatorul,contactul,la alt service au masurat bujiile(puse noi luate cu 300 lei)au zis ca nu sunt bune,am schimbat toate bobinele,instalatia electrica,fise,contact,pompa benzina,la alt service a luat presiunea la rece la fiecare piston,la alt service au luat presiunea la cald la fiecare piston,la alt service au vrut sa-mi dea chiulasa jos(nu am fost de acord)ca n-ar inchide o supapa.la peste 40 de testere(la diversi testeristi)imi da eroare la pistonul 3 si 4 dar niciunul nu-mi da rezolvarea toti stergeau eroarea si atat.filmez cu camera pe la nunti si am contacte cu diverse persoane un baiat mi-a recomandat pe cineva care se pricepe(si pana atunci am fost numai la recomandati)nu m-as fi dus dar de rusine ca ma intalnesc cu el la botez si ma intreaba am fost la respectivul(aproape vecin cu mine),a pus laptopul pe masina l-a conectat mi-a scos mufa de la debitmetru,a sters erorile si mi-a spus:daca nu schimbi debitmetru poti merge cu mufa scoasa dar consuma mai mult.singurul intr-un an si jumatate care a reusit sa faca masina,culmea nu mi-a luat nici un ban.
asa ca sunt patit
referitor la opiniile tale reciteste-le:

Verifica nivelul lichidului ... ideea este de a vedea daca nu ai pierderi pe undeva ... daca nu mai ai lichid in vas sau este mult sub minim inseamna ca ai pierderi si atunci nu mai misca masina ca ramai fara frane.

Daca nivelul este in parametrii, mergi la service pentru o diagnosticare corecta

ma mir ca nu l-ai pus sa vada daca a inghetat lichidul,dar din astea ai multe,nu sunt eu in masura sa te critic.,gandeste inainte sa scrii,poto sa ajuti la rezolvarea problemei fa-o cu drag ,nu poti intra pe facebook nu aici.
o zi buna.

Attached thumbnail(s)
Re_exposure_of__000101_.jpg ( Size: 971.16k ) Number of downloads: 1265


--------------------
renault megane megane1 - if-04-adi 2000 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 11 Dec 2013, 11:16
Post #26


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.382
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Hai sa o luam punctual ...

Daca ti se aprinde martorul STOP + cel de frana de mana, care la Renault iti semnalizeaza printre altele si nivel scazut la lichid de frana, nu de servo cum ai inteles tu .... ce faci? Nu verifici nivelul de lichid?? ia spune mataluta?

Ca sa nu mai poluam pe aici, ....daca continui cu atacuri din astea care se vor inteligente (nu sunt deloc) ma faci sa ma apuc de moderat, a se intege sters si impartit pauze ... este alegerea ta, asa ca actioneaza in consecinta ....

Orice coment din partea ta care nu este la subiect osa fie sters.

Ca si sfat prietenesc, citeste si respecta regulamentul!


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 17:47
Dacia