Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

incalzire motorp

zeteacalin
post 26 Nov 2013, 10:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 November 13




Salutare, am si eu o mica problema , detin un reno laguna 1 1,6 benzina 1998. Se incalzeste prea tare motorul (dupa indicatorul de apa de pe bord). Daca ma invart prin oras cu masina acu de la apa urca cu o linie peste limita de 90 de grade si doar atunci se porneste ventilatoru pentru putin timp 90(5 secunde). Atunci cand ma duc in afara localitati acu sta intre limita normala (90)si urmatoarea linie . In mod normal nu ar trebui sa fluctueze asa temperatura apei. Intr-o zi am facut o proba , am tinut turat motorul pana mi-o aratat indicatuorul peste 110 grade , apa in vasu nu fierbea puteam tine mana pe furtunele de la radiator. Intrebarea mea ii urmatoarea??? Sa fie defect senzoru de apa de pe motor???..Comanda de pornire ventilator cine i-o da??? Ventilatorul nu ar trebui sa se cupleze din momnet ce temperatura apei creste peste 90 de grade??? .. Ce-i de facut???? Astept opiniile voastre..


--------------------
reno laguna 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreias
post 26 Nov 2013, 18:10
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 18 September 12




Problema cu indicatorul de temperatura al apei din bord e reprezentata de lipsa contactelor de la firele de masa - unul e situat sub filtrul de ulei , si unul in zona de sub baterie.Curata aceste contacte ft bine si daca indicatorul nu se corecteaza verifica si senzorul de temperatura a apei siuat pe partea dreapta a motorului.


--------------------
renault laguna 1 phase 2 1998 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GZR
post 12 Dec 2013, 20:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 19 March 10
From: Brasov




Am si eu problema cu temperatura apei dar in sensul celalalt...nu indica.
Contactele de masa sunt curatate in service acum doua luni cand au detectat o problema cu incarcarea bateriei si au ridicat masina pe elevator si au curatat toate contactele.
Acum o sa insir si eu o serie de intrebari ca poate a mai avut cineva problema asta si a rezolvat-o
-care este senzorul de temperatura al apei? Eu am vazut un senzor pe partea dreapta a radiatorului. Mai este si alt senzor (pe motor)?
-cum pot verifica acel senzor daca functioneaza in parametri optimi?
-cum pot verifica daca ceasul de la bord nu este defect?

PS: toate furtunele de apa, inclusiv cele care duc la radiator se incalzesc si caldura in masina baga normal (asta cred ca elimina defectiunea termostatului)
PS 2: Masina este din 1997 cu motor de 1,8

Multumesc


--------------------
Ex-Renault 21 Nevada, TD, 2068 cmc, 86 cp, 1990 - BV 02 GZR
Renault Laguna 1.1, 1783 cmc, 90cp, 1997 - BV 13 YLS.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 12 Dec 2013, 22:12
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




vezi ca sunt poze cu senzorul,depinde de motor ,mono si multipunct.
Unul are 2 unul are 1,cred ca al tau are 2 ,cel verde indica temperatura pe ceas.

Eu cred ca pb ta este la bord,senzorul ar trebui sa fie dus de tot sa nu mai indice nimic(sau ai cablaj intrerupt intre senzor si ceas).


--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GZR
post 12 Dec 2013, 23:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 19 March 10
From: Brasov




Motorul este cu injectie monopunct. Cateodata acul se ridica dar nu mai mult de o liniuta si nu mai mult de 1-2 minute dupa care coboara iarasi jos de tot.
O sa ma uit pe motor sa vad unde este plasat. Cel de pe radiator ce rol are?


--------------------
Ex-Renault 21 Nevada, TD, 2068 cmc, 86 cp, 1990 - BV 02 GZR
Renault Laguna 1.1, 1783 cmc, 90cp, 1997 - BV 13 YLS.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GZR
post 17 Dec 2013, 10:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 19 March 10
From: Brasov




S-a rezolvat prin schimbarea sondei de temperatura.


--------------------
Ex-Renault 21 Nevada, TD, 2068 cmc, 86 cp, 1990 - BV 02 GZR
Renault Laguna 1.1, 1783 cmc, 90cp, 1997 - BV 13 YLS.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:54
Dacia