Problema multipla (Clima,CDPlayer,Precontact, etc), UCH, Spalare Parbriz, Clima, CD player, Precontact
![]() ![]() ![]() |
Problema multipla (Clima,CDPlayer,Precontact, etc), UCH, Spalare Parbriz, Clima, CD player, Precontact
iulian_maracineanu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 May 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2006 Renault Megane 1.5 dci 74kw 2006
|
|||
mike12 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Intai verifica toate sigurantele din panoul interior al masinii, apoi cele de la motor (ai aici mai multe date http://www.reno.ro/Inlocuire-siguranta-in-...r-t217849.html) daca nu isi revine asa , va trebui o diagnoza cu tester CLIP si vazut mai departe ce si cum este ars, UCH-ul nu prea se arde asa usor, are protectii , daca se dovedeste a fi defect nu prea ai ce sa repari in el.
|
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
iulian_maracineanu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 May 13 ![]() |
ms... de la sigurante era
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2006 Renault Megane 1.5 dci 74kw 2006
|
|
tolo |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 10 May 13 ![]() |
unde se afla singuranta de oglinzi electrice ?? ca numai imi merg si nici cd-playerul numai porneste odata cu masina.
|
--------------------
renault
megane
2008 1.5
- buc
|
|
iulian_maracineanu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 May 13 ![]() |
Salutare! Am o probleme la sistemul de climatizare (Megane 2 1.5dci 74kw). problema consta in captul ca nu imi incalzeste pe cum
ar trebui, adica lichidul de racire al motorului se incalzeste pana la limita normala in aprox. 3km, temperatura aerul pe care il baga clima creste putin car sa nu il simti rece apoi baga din nou aer rece, abia dupa vreo 10-12km incepe sa vina iar aer cald cum ar trebui sa vina in mod normal. Am crezut ca este termostatul pentru ca inainte de asta facea mai rau + ca a fiert odata... doar ca in instalatia de racire avea foarte mult aer.... Am completat cu antigel am aerisit prin ambele aerisitoare... pe rand fiecare pana nu a mai venit aer... toate bune... nu a mai fiert nu a mai avut fluctuatii lucru care ma face sa cred ca totul functioneaza la parametrii normal cu exceptii incalzirii habitaclului... Stie cineva care ar putea fi problema? Sau se ocupa cineva de asa ceva si ma poate ajuta? Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Megane II
2006 Renault Megane 1.5 dci 74kw 2006
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Faptul ca a "fiert" si ca ai gasit aer pe instalatia de racire ... ma face sa cred ca garnitura ta de chiuloasa este fisurata ...
Nu a crescut nivelul de ulei? (antigel in ulei) sau nu ies bule de aer in vasul de expansiune ? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
iulian_maracineanu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 May 13 ![]() |
la asta m-am gandit si eu dar nu am vazut nici gram de ulei in antigel atunci cand am facut aerisirea... intradevar mi sa parut cam gras la atingere... si nu a fiert incat sa aprinda becul... cum a inceput acul sa urce peste jumatate am tras pe dreapta...si intradevar a "borbolosit" destul de tare cat sa arunce si antigelul din vas cand am desfacut capacul... dar m-am gandit ca asta unde temperatura era mai mare decat ar trebui... oricum de atunci se pare ca nu am mai avut probleme cu temperatura... si nici aer in instalatie.... intradevar putina presiune in vas... dar din cate stiu, asta o face in mod normal un motor diesel...
|
--------------------
Renault
Megane II
2006 Renault Megane 1.5 dci 74kw 2006
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand se "arde" garnitura de chiuloasa pot sa fie mai ulte simtome ..
1) antigel in ulei 2) ulei in antigel 3) gaze de evacuare in antigel si atunci apara "bolboroseala" in vas .. aici intervin cel mai des si simtomele ... de nu mai da caldura, sau da caldura numai pe scurte perioade ... Urmareste si vezi deca nu ai gaze in vas ... Niciodata sa nu mai desfaci busonul de la vasul de expansiune cand antigelul este fierbinte ... poti sa te arzi rau de tot ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
roland |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
De ceva vreme, orice sistem de racire functioneaza sub presiune, pentru a avea un punct de fierbere mai ridicat.
De aceea, cand desfaci busonul la borcanul de antigel si acesta e cald si sub presiune, antigelul incepe sa fiarba si sa-si mareasca volumul. Asa ca, bolborositul ala e normal, e la fel si la diesel si la benzina si, faptul ca a urcat acul putin nu inseamna ca a fiert motorul. |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
roland - de acord ci ce spui tu, dar intrebarea mea este alta ... de ce a gasit "aer" pe instalatia de racire, asta in conditiile in care nu spune ca s-ar fi umblat acolo si de ce nu da caldura decat cand si cand, in conditiile in care acul de la apa este la locul lui si motorul cald???
Asta ma duce pe mine cu gandul la ce am scris mai sus ... oricum fara o diagnosticare avizata si fara a poseda toate datele problemei, nu facem decat sa ne dam cu presupusul .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
iulian_maracineanu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 May 13 ![]() |
Din punctul meu de vedere nu cred ca mai este cazul sa imi dau cu parerea. Garnitura e sigur! Am facut aerisire, toate bune si frumoase, baga caldura de nu puteam sta in masina, bineinteles asta vreo 20km, dupa care am oprit motorul, l-am repornit dupa cateva ore iar si surpriza... a incercat sa bage putin aer cald sa razgandit, apoi a pornit ventilatorul de la radiator la maxim, in timp ce acul imi induca ca nici macar nu sa incalzit (decat f putin)... trag pe dreapta incerc sa fac aerisire... cred ca era in instalatia aia mai mult aer decat antigel... am stat 10 secunde cred in care a venit continuu numai aer... ce pot spune... ghinionul meu... nu imi pot da seama cu a reusit sa se arda garnitura... la diesel se arde f greu din cate stiu eu... o sa o schimb si o sa verific si termostatul, sa vad daca lucreaza cum trebuie.
Are cineva vrun tutorial detaliat pt schimbul garniturii de chiuloasa? Oricum o voi duce la mecanic in special pt distributie, pe care desi stiu sa o schimb imi e frica sa o fac. Multumesc mult pentru raspunsuri! mi-au fost de mare ajutor ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2006 Renault Megane 1.5 dci 74kw 2006
|
|
iulian_maracineanu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 May 13 ![]() |
As mai avea si eu o intrebare. Mi-a spus cineva ca se poate sa fie si de la garnitura de la flansa de lichid de racire (care presupun ca e garnitura de la termostat). Se poate sa intre aer in instalatie pe acolo? Din punctul meu de vedere cred ca ar putea sa iasa lichid pe acolo daca ar fi asta... nu sa intre aer... e mai logic, dar intreb totusi in speranta ca nu va trebui sa desfac tot motorul. Ms!
|
--------------------
Renault
Megane II
2006 Renault Megane 1.5 dci 74kw 2006
|
|
nutzu80 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 June 13 ![]() |
Salut. Am un Megane 2 de 1,4 hatckback din 2005. Ieri dupa ce am parcat in fata unui super market se pare ca s-a descarcat bateria(cand apasam butonul start se auzea numai un clantanit repetat la demaror si numic altceva).Am scos bateria si am lasat-o cateva ore la incarcat dupa care am montat-o pe masina si in momentul cand am incercat sa pornesc au cazut toate functiile masinii adica nu mai se aprinde nimic la bord ,lumini,clacson,radio,etc. De fapt doar inchiderea centralizata mai functioneaza in rest nimic,e mort tot.Inre timp am verificat toate sigurantele si nu am gasit nimic ars.Va rog poate ma puteti ajuta cu un sfat.
|
--------------------
renault
megane
2005
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#14
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
A murit bateria. Alta.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
nutzu80 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 June 13 ![]() |
am pus aceeasi baterie pe alta masina si porneste normal.
|
--------------------
renault
megane
2005
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#16
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu așa testezi. Pune pe masina ta o baterie normala si vezi daca face la fel.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
nutzu80 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 June 13 ![]() |
Am incercat si varianta asta si tot nimic. Ma duc azi cu ea la un electrician.
|
--------------------
renault
megane
2005
|
|
kkyly |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 29 August 13 ![]() |
Pe soseaua chitila (la service unde este spalatoria ) este un electrician foarte bun poate repara componente din uch
|
--------------------
renault
megane2
2007 1.6 113
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 13:55 |