Schimbat pompa de servo mecanica cu una electrica
![]() ![]() ![]() |
Schimbat pompa de servo mecanica cu una electrica
bejanmarinel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 15 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
Talisman
2018 1.6dci 160 edc
|
|||
alexme24 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Mi se pare ca pentru asta trebuie schimbata si caseta de directie si coloana care parca are servo pe ea. Mi se pare ca nu e afacere. Stiu ca si eu am incercat sa trec la clio-ul meu de la pompa electrica-hidraulica la full electric cum e la bicorp, dar cand am auzit ca trebuei sa schimba caseta+coloana am renuntat(adica nu mai face masina cat ar insemna investitia - grossomodo
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
La el nu e vreo inginerie. Pur si simplu pune o pompa cu actionare electrica in locul celei cu actionare mecanica. Detaliile probabil vor fi mai complicate, dar nu poate fi prea scumpa distractia.
Se pastreaza atat coloana cat si caseta. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Se poate face usor modificarea.
De exemplu, diferenta dintre Symbol dci si Symbol benzinar (vorbesc de generatia 2004-2008) la partea de servo, era data de pompa de servodirectie, electrica la diesel si antrenata pe curea la benzinar, caseta de directie era aceeasi. Practic tu doar va trebui sa modifici traseul conductelor de servo catre locul in care vei monta noua pompa electrica, si sa-i tragi o alimentare prin releu direct de la baterie, comandata prin contact. Practic, asa vei avea servo si cu motorul oprit, ca la Megane 2. Sa ai grija la montajul conductelor, precum si la cablaje, intrucat o intrerupere a circuitului si oprire a servodirectiei intr-o curba nu e de dorit. De asemenea, trebuie sa faci o revizie a pompei electrice de servo (banuiesc ca o vei cumpara SH), deoarece in timp i se duc carbunii si nu va mai functiona decat daca ii dai 2-3 ciocane (si asta doar temporar). This post has been edited by Laurentziu83: 28 Aug 2013, 19:00 |
--------------------
.
.
.
|
|
bejanmarinel |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 15 February 10 ![]() |
De montat se monteaza in spatele aripii din stanga parca. Traseul de lichid hidraulic se poate modifica relativ usor. Problema cea mai mare era la legaturile electrice, mai precis la mufa cu multi pini, legarea firelor la UCH si activarea ei.
Este posibil sa mearga si asa, doar sa o leg cu ajutorul unui releu, care sa functioneze atunci cand merge motorul. Se potriveste cea de logan diesel |
--------------------
renault
Talisman
2018 1.6dci 160 edc
|
|
Holistic |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 June 19 ![]() |
Salutare,
Vreun update sau informatie in legatura cu operatiunea asta? Ma intereseaza sa inlocuiesc pompa de servo mecanica de pe un Megane 1 cu cea electrica de Logan. Ar fi de dorit o recomandare de atelier sau persoana care efectueaza operatiunea. Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 1
2002 Classic 1.6 107CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 12:23 |