Eroare filtru particule, Filtru Particule
![]() ![]() ![]() |
Eroare filtru particule, Filtru Particule
neboleanu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 1 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV
2017 Estate GT LINE
- CL-XX-TRI
|
|||
qazq |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
Simplu la gunoi cu filtrul de part. Se poate anula soft+hardware si ai scapat de belele.
|
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
qazq |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
Le socoate ca doar nu este dacie 1310 (cauta oferte la firme de tuning) .
This post has been edited by qazq: 21 Aug 2013, 14:45 |
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
Silk |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(qazq @ 21 Aug 2013, 15:43) Se pare ca cea mai simpla rezolvare la orice problema semnalata de un coleg de forum este : SCOATEM, ANULAM, MODIFICAM. Nu se gandeste nimeni ca in momentul in care aplici o modificare radicala, se schimba destul de multe ( aici ma refer la parametrii, mod de functionare, etc.). Nimeni, dar NIMENI nu recomanda sa se schimbe filtrul de particule, sa se puna pe un tester sa se vada ca de acolo e problema, sa se faca o trimitere la un service/cineva specializat care stie cu ce se mananca problemele de genul asta. NU, primul sfat este : DA-L DREAQ, ANULAM< NU MAI CONTEAZA CE SE INTAMPLA DUPA AIA !!!! Bine asa !!! ( oare e foame de posturi ? ) |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
Eu am avut un Fial Grande Punto 1,3 Diesel 90CP iar pe la 75,000 km a inceput sa intre constant pe regenerare filtru particule. Nu ma deranja asta prea mult pentru ca consumul crestea cam cu 1l la 100km dar imi baga multa motorina in ulei si tot la 2000 km se aprindea becu ca trebuie sa schimb uleiul.
Cum am procedat. Pasul 1. Am mers la reprezentanta, pus pe calculator arata 113% incarcare. Cei de la service mi-au rulat un program de regenerare a filtrului (iti recomand sa nu stai langa masina daca ai cat de cat un pic de compasiune motoare). Masina a mers 1000km fara baiuri dupa care iarasi aceasi problema. Pasul 2. Dat jos filtru de particule si curatat cu ceva soltutie speciala intr-un service autorizat. De data asta a mers 5km pana sa treaca din nou pe regenerare. Pasul 3. Analizat optiunea unui filtru nou...speriat de costuri, vandut masina. Noul prop a scos filtru afara, a modificat softul iar acuma a zis ca merge impecabil iar consumul a scazut. Ce recomand...vezi daca nu rezolvi problema fara dat jos fitru, daca nu se poate vezi cat costa unul nou la renault dupa care in ultima instanta da jos filtrul. P.S. Cu filtru dat jos, scade pretul de vanzare |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
qazq |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
QUOTE(Silk @ 22 Aug 2013, 11:00) Se pare ca cea mai simpla rezolvare la orice problema semnalata de un coleg de forum este : SCOATEM, ANULAM, MODIFICAM. Nu se gandeste nimeni ca in momentul in care aplici o modificare radicala, se schimba destul de multe ( aici ma refer la parametrii, mod de functionare, etc.). Nimeni, dar NIMENI nu recomanda sa se schimbe filtrul de particule, sa se puna pe un tester sa se vada ca de acolo e problema, sa se faca o trimitere la un service/cineva specializat care stie cu ce se mananca problemele de genul asta. NU, primul sfat este : DA-L DREAQ, ANULAM< NU MAI CONTEAZA CE SE INTAMPLA DUPA AIA !!!! Bine asa !!! ( oare e foame de posturi ? ) Filtrul de particule nu se cam pupa cu mersul in oras plus este o tehnologie noua si apar probleme. Ok sa zicem ca dupa ce stam prin serviceuri de ne plictisim (regenerare fortata etc) il schimbam, simplu nu dar ia vezi cat costa unul nou 1500-2000 euro ... pai in unele cazuri face cat un sfert din masina. |
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
neboleanu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 1 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Multumesc pentru sfaturi. Am mers la un service si am sters eroare. Baiatul de acolo mi-a zis ca am avut o impuritate in motorina si de aia a aparut eroarea. Masina acum merge ca si mai inainte.nu este nici o diferenta in consum si nici nu da semne ca ar mai avea vreo problema. Baiatul de la service mi-a zis ca daca mai da eroare trebuie sa il curat si daca nu merge nici asa trebuie schimbat.A zis ca decat sa il schimb mai bine vand masina. ![]() ![]() @argon: masina este euro 5.Dar ce se intampla daca il scot? ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 Estate GT LINE
- CL-XX-TRI
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
|
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
IancuMIC |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
Dupa cum se stie regenararea FAP-ului, pe motoarele dCi, se face prin doua moduri; prin intermediul injectorului aditional (al 5-lea), sau prin divizarea injectiei.
La Megane 3, alea de Spania, am informatii ca se foloseste ultima metoda. Exista pe Megane 3 si varianta de regenerare cu al 5-lea injector? This post has been edited by IancuMIC: 17 Oct 2014, 16:27 |
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
oves |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Filtru de particule pe orice masina nu este un lucru rau pentru mediu insa pentru proprietari este doar o pacoste costisitoare . Ganditi-va ca se duce turbo sau un injector nu lucreaza bine masina ar fumega nu? insa nu se vede nimic la teava si filtru se infunda una doua .Ai o defectiune care in mod normal ai vedea-o imediat in fumul scos insa din cauza filtrului nu iti dai seama.Am impresia ca filtrul a fost pus doar pt a limita perioada de utilizare a unui autovehicul pt ca dupa ce autovehicolul a atins un nr de km, schimbarea filtrului de particule nu mai este o soutie viabila financiar . La megane nu am filtru de particule si scoate 139 gr si varianta cu filtru scoate tot 139 gr .Mai sunt uleiurile de motor ce trebuie utilizate care daca va uitati la BITOG la niste analize de ulei aceste uleiuri nu au aditivi au un tbn de 6 sau 7 plus si in 7000 km sunt morti pt patrie ce sa mearga 30K . Am gasit un ,,tip" care merge cu ulei normal de peste 160K intr-un motor 3.0 TDI cu filtru de particule si filtrul ii arata doar 50% pana acum pt ca acest ulei fiind un 5w40 si fiind mai robust nu-i consumat de catre motor intre schimburi ... sa zicem inainte completa 1L acuma nimic.
|
--------------------
renault
megane 3 ST
2009 1.9dci 130 cp
- BH xx xxx
|
|
IancuMIC |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
Colega, ar trebui sa stii ca dCi-ul Euro 5 dispune de un managent al motorului care controleaza foarte sever sistemul de injectie, tocmai datorita normei de poluare, asa ca temerile tale sunt neintemeiate, ca ai putea merge in trei, fara sa fii avertizat. Se colmateaza mai repede, la fel de repede se declanseaza si procedura de regenerare; sa nu facem o sperietoare din masinile cu FAP. Marea problema e ca romaniilor, este aceea ca dupa ce-si cumpara o masina, se trezeste in situatia ca nu mai are bani de intretinere, dupa care apeleaza la tot felul de improvizatii.
In privinta motorizarilor cu FAP, asta e viitorul, iar norma Euro 6 deja bate la usa. Nu ma declar un ecologist convins, dar am preferat un euro5 cu ~40E taxa in defavoarea unui E4 cu peste 1500E taxa; probabil ar fi mai multi ecologisti daca impozitul anual al unei masini s-ar plati in functie de cat poluezi, dar asta e deja alta poveste. In alta ordine de idei, la Meganul din familie emisia este 108g; asta au gasit la omologare; nu cred ca un E4 emite aceiasi cantitate de noxe. Legat de folosirea intamplatoare a unui ulei, fara aprobare RN 0720, la motorizarile cu FAP, mi se pare o inconstienta, ca sa fiu indulgent; e moarte lenta pentru filtru. This post has been edited by IancuMIC: 18 Oct 2014, 17:46 |
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
dalaras |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 9 May 08 ![]() |
Cum se poate verifica filtrul de particule pentru a vedea cate regenerari s-au facut?
|
--------------------
renault
megane
2014/1.5 dci
|
|
espacern |
![]()
Post
#15
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cu tester/diagnoza se poate consulta numarul de regenerari.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
dalaras |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 9 May 08 ![]() |
Si exista un numar maxim de regenerari?
|
--------------------
renault
megane
2014/1.5 dci
|
|
IancuMIC |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
Nu.
In schimb exista posibilitatea ca filtrul sa nu se mai poata regenera prin metoda activa comandata de ECU, datorita gradului mare de colmatare. |
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
dalaras |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 9 May 08 ![]() |
Am înțeles, mulțumesc pentru răspuns.
|
--------------------
renault
megane
2014/1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:39 |