Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ventilator AC ars, cum schimb ventilatorul Ac

fbogdan18
post 31 Jul 2013, 16:56
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 2 May 10
From: PITESTI




Salutare.As vrea sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema:am un scenic cu Ac,climatronic ,din cauza unei frunze ce a blocat scurgerea de apa din ploi,aceasta,apa,s-a strins in locasul telescoapelor si a intrat in habitaclu,in breapta pe covorul de cauciuc.
Se pare ca acest lucru a dus la arderea ventilatorului cere se afla plasat,se pare,in bord,in dreapta.
Daca stie cineva cum se desface,unde este pozitionat,mai sigur si eventual de unde il gasesc ca piesa de schimb.
Va multumesc !!!


--------------------
renault scenic 3 - DE-637-Yz 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 1 Aug 2013, 10:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Sansele ca motorul a se arda sunt slabe si se lasa cu fum/miros f. puternic de ars. Cel mai probabil ai o problema la modulul de comanda a ventilatorului.
Mai multe informatii aici: http://www.reno.ro/turatie-ventilator-clima-t168410.html


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fbogdan18
post 1 Aug 2013, 12:25
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 2 May 10
From: PITESTI




Multumesc frumos pt informatie si pt speranta ca poate nu e ars motorul ventilator,radunre.


--------------------
renault scenic 3 - DE-637-Yz 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 1 Aug 2013, 13:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Stie cineva cum am acces la acest regulator-reostat-modul de comanda AC ?
Multumesc!


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzica
post 1 Aug 2013, 13:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 June 10




verifica modulul GMV care comanda climatizarea, e o problema des intalnita...e vreo 500ron la Renault si vreo 200Ron daca comanzi tu pe net!!
P.S: trebuie dat torpedoul jos din cate imi amintesc... ca sa ajungi la el, si consola care tine schimbatorul, e o gramada de surubaraie... In prima faza il dai jos, il desfaci (plasticul), dai cu spray de contacte si sufli cu aer comprimat, daca ai noroc te mai tine vreo 6 luni... apoi tre sa-l schimbi..

This post has been edited by ionutzica: 1 Aug 2013, 13:46


--------------------
Renault Scenic 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fbogdan18
post 1 Aug 2013, 14:25
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 2 May 10
From: PITESTI




http://www.reno.ro/turatie-ventilator-clima-t168410.html
Super tare site-ul,cu fotografii iar pt cei care au ars modulul de la AC (rezistenta) iata un site care au asa ceva pe stoc,in Rominia
http://www.soselectronic.ro/?str=583&nazov...ca=&objc=128013
Am comandat si astept raspunsul ,el exista in stoc dar astept pretul si modalitatea de livrare.


--------------------
renault scenic 3 - DE-637-Yz 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan1303
post 15 Jul 2014, 12:28
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 October 09
From: Baia Mare




Salut,

Stiu ca a trecut un an de la postare, insa pentru cine intalneste aceasta problema, e destul de greu de gasit detalii despre cum se repara.

Am avut fix problema descrisa de fbogdan18, insa eu am clima manuala pe masina.
Dupa ce am scos multi litri de apa de sub mocheta din partea dreapta, m-am apucat de reparat ventilatorul, care NU era ars, ci doar plin de mizerie si apa.
Am gasit informatii referitoare la cum se scoate acesta pe Caradasiac.fr. Acest proces presupune desfacerea capacului de bord (se scot capacele de la twittere si se desfac cele doua suruburi din stanga si din dreapta.) apoi desfacerea celor doua piulite care tin bordul. Una este localizata in partea de sus, undeva deasupra airbagului, piulita este aurie si este infiletata pe un filet de culoarea masinii. Cealalta piulita se afla in partea de jos, ascunsa de un ornament din coltul dreapta-jos al bordului care se scoate usor doar cu degetele (ornamentul, nu piulita smile.gif ).
Dupa desfacerea celor doua piulite, bordul se poate trage putin mai in fata, oferind un acces mai liber (totusi greu de operat).Se scoate conducta de aer pentru aeratorul din dreapta (cea izolata cu burete) - (suficient de flexibila pentru a putea fi trasa efectiv afara). Sub aceasta gasiti si modulul acela de comanda, care in cazul meu NU era ars.
Se scoate filtrul de aer de sub bord si aveti acces la ventilator care se afla intr-un fel de oala. Acesta este prins cu 4 suruburi, unul sus si trei jos.
Operatia de scoatere a ventilatorului este foarte anevoioasa, fiind foarte greu de gasit o pozitie in care sa iasa dar si o pozitie de lucru.
Dupa ce am scos ventilatorul si l-am extras din carcasa, l-am uns cu un spray degripant, am curatat periile (atentie, sunt prinse in niste gheare foarte fragile care se rup usor), am curatat rotorul si am constatat ca circuitul este intrerupt intre o bobina si o perie de un bimetal, care la mine a ramas decuplat (cel mai probabil din cauza apei, acesta s-a incalzit excesiv si s-a deformat). Dupa ce i-am gasit forma initiala, ventilatorul a pornit fara probleme si am putut sa il pun la loc.
Totusi, am constatat ca acea carcasa a ventilatorului este prevazuta cu o gaura pentru scurgerea apei, insuficienta deoarece nu se poate contracara presiunea si apa ramanand inauntru. Astfel, am mai dat doua gauri in acea carcasa.
Operatia inversa merge mult mai usor, ventilatorul intra in locasul lui destul de facil.

Procesul a durat cam 3 ore.

Sper sa fie de folos celor care mai au probleme cu ventilatorul din aceasta cauza, patrunderea apei in acea galerie fiind destul de usoara daca acea conducta de scurgere se infunda. happy.gif


--------------------
Renault Megane Scenic - MM xx LYA 1999, kaleido
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 15 Jul 2014, 12:42
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI






--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgenelu
post 31 Aug 2014, 14:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 August 14




salut am si eu o problema cu ventilatoru masina nu o mai fost pornita de vreo3 luni cand am revenit an tara am constatat ca ventilatorul mergea doar pe treapta3 si 4 iar dupa cateva zile nu o mai mers deloc
am un scenic 1 din an 2000 1.6 16v
cine ma poate ajuta cu ceva raspunsuri si care ar fi costurile daca e ceva ars


--------------------
renault scenic 1 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 31 Aug 2014, 15:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Gasesti toate raspunsurile in acest forum.Cauta-le...

http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...Cauta#gsc.tab=0

This post has been edited by jas2: 31 Aug 2014, 15:00


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgenelu
post 6 Sep 2014, 14:08
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 31 August 14




stie careva cat costa modulu ala ?


--------------------
renault scenic 1 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 18:44
Dacia