Fum din motor
![]() ![]() ![]() |
Fum din motor
aditd |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 29 June 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Verifica fulia de la alternator si starea curelei...parerea mea.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Caliente |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
bine spus espacern
problema intalnita de mine, deodata a inceput sa se auda un uruit incet, nu am acordat atentie....dupa maxim 50 de km parcursi deodata a inceput un uruit tare, inclusiv la turatii mari, precizez ca prima data la turati mari nu se mai auzea...am mers cu acel uruit pana a inceput sa se auda dinauntru oribil, iar pe bord cand porneam motorul la pornire licarea incet de tot semnul de la baterie, si mi-am dat seama ca este alternatorul. Bun deja ma gandeam,ori rulmentii la alternator, ori fulia, da aia nu avea de ce sa faca acel zgomot, ori rola intinzatoare sau cea de ghidaj. M-am apucat de dezmebrat, am dat toata fata dubei afara, am dat alternatorul jos si l-am desfacut complet, cand am scos capacul de sus al alternatorului cel in care intra mufa, surpriza, rulmentul spart, bilele lipsa.... Am ramas masca. Am comandat rulmentul mic NSK parca, erau facuti de dacia din cate am inteles, l-am pus la loc, cel mare iesise vaselina din el trebuia schimbat dar mergea, si l-am lasat tot pe ala pt ca dupa 2 incercari de rulmenti nu l-am gasit pe cel cu cota potrivita. si l-am lasat asa. Am schimbat si cele 2 role plus cureaua, pentru ca aveam 360 si ceva de mii de km . asamblez totul si surpriza....motorul ziceai ca e pe benzina....nu se auzea absolut nimic. Dupa 5 mii de km fix, a inceput din nou sunetul, simteam ca turbeaz la cat muncisem sa asamblez, sa presez rulmenti sa lipesc fire....din momentul in care s=a auzit uruitul acela brusc, dupa 500 de metri mirosea a incins , dar mirosea, cand am ajuns acasa iesea fum prin bara, din zona curelei. Surpriza desfac alternatorul si rulemntul nou era spart si blocat, mai spart ca celalalt. Mia spus cineva ca rulmentii astia vin fara vaselina suficienta, si asa a fost am verificat unul. Pparerea mea verifica alternatorul, si rolele, si rulmenti cumpara de firma. nu e uita la 1 milion. precizez ca pe ruulmentul mic dadusem pana in 20 de lei , 14 lei parca. EDIT:Rezolvarea, alternator de dacia DUSTER nou nout, se potriveste perfect, pe motorul F9Q 760 , This post has been edited by Caliente: 14 Jul 2013, 13:05 |
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
aditd |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 29 June 11 ![]() |
Am mai facut o tura cu masina ( sub 1 km ) azi. Nu am mai auzit zgomotul, a ramas eroarea care apare la volan maxim dreapta - stanga.
Ce e clar: o tura e programata la service. Desi va fi verificat si alternatorul eu suspectez mai degraba probleme la bec. Dar cum nu sunt cunoscator intreb: 1. Aternatorul la Laguna 2 este in fata dreapta ( langa far )? 2. Mai am vreo 2 drumuri de sub 20 km pana sa ma duc la service. Sa le mai fac? Daca este alternatorul ce se poate intampla daca mai merg cu ea asa? |
--------------------
Renault
Laguna
2
|
|
iglu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
În cel mai fericit caz nu îți încarcă bateria. Se poate întâmpla să nu îți mai pornească din cauză că ai mers doar pe baterie. Dacă e vreo rolă blocată, poți rupe cureaua de accesorii și resturile ei pot intra la distribuție care poate sări de la punct sau mai rău, se poate rupe și asta.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
Caliente |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
QUOTE(espacern @ 14 Jul 2013, 13:10) QUOTE(aditd @ 14 Jul 2013, 14:39) Am mai facut o tura cu masina ( sub 1 km ) azi. Nu am mai auzit zgomotul, a ramas eroarea care apare la volan maxim dreapta - stanga. Ce e clar: o tura e programata la service. Desi va fi verificat si alternatorul eu suspectez mai degraba probleme la bec. Dar cum nu sunt cunoscator intreb: 1. Aternatorul la Laguna 2 este in fata dreapta ( langa far )? 2. Mai am vreo 2 drumuri de sub 20 km pana sa ma duc la service. Sa le mai fac? Daca este alternatorul ce se poate intampla daca mai merg cu ea asa? daca ai laguna 1,9 , alternatoru este intradevar in partea dreapta a masini, sau stanga cum te uiti la motor, masina mea avand alta constructie , alternatorul vine mai jos de far, la tine e posibil sa fie pe langa far, desi la 1,9 f9q alternatorul se afla cam jos. din ce spui tu acolo cu virajul, am mai patit o chestie, un furtun de la bidonul de ulei de la sevodirectie mi sa ciupit si mi-a pierdut tot uleiul pe drum, si cand viram maxim orice diretie incepea si se auzea un sunet ciudat rau, doar cand dadeam spre maxim , fara erori ca este directie mecanica la mine cu pompa de servo. EDIT: cand dadeam maxim de volan se auzea un sunet ciudat si scadea si turatia motorului, cand aduceam volanul al directia de mers nu se mai auzea nimic si motorul statea bine la relanti. nu mai aveam ulei in pompa, puteam sa o gripez, si am reparat repede furtunul si am bagat ulei This post has been edited by Caliente: 14 Jul 2013, 14:13 |
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
aditd |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 29 June 11 ![]() |
Am 1.8 benzina + gpl.
|
--------------------
Renault
Laguna
2
|
|
aditd |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 29 June 11 ![]() |
Fulia este problema si se rezolva cu 11 mil - se pare ca nu merge decat piesa originala.
|
--------------------
Renault
Laguna
2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 21:03 |