Problema, alternator ?, baterie descarcata
![]() ![]() ![]() |
Problema, alternator ?, baterie descarcata
ecs17 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 31 May 12 From: Bihor, Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2011 hatchback 1.5 DCI 90CP
|
|||
arinin |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 April 13 ![]() |
alternatorul zic si eu, nu-ti mai incarca bateria
|
--------------------
renault
clio/megane
2000/2010
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
Ce treaba are bateria cu mersul in suturi si cu faptul ca moare motorul? Tensiunea aia la borne o avea bateria lui sau a ta? Daca era a ta, cu motorul oprit, atunci problema este alta, zic eu.
This post has been edited by aurelyan: 11 Jul 2013, 17:24 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
speedx265dell |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 30 December 12 From: bucuresti ![]() |
Salut! exact asa am patit si eu, tremura masina in timp ce mergeam pe strada. Mi sa aprins martorul stop + baterie in bord si m-am gandit ca de la alternator este. ( la mine cand tremura masina inchideam din consumatori si nu mai tremura...pe mine ma lasat noaptea cand aveam caldura pornita, muzica si farurile. am ajuns acasa, 15 km fara faruri, doar pe avarii). Cu motorul pornit si turat aveam aceeasi tensiune ca si la tine 13.20-13.19 . Am schimbat releul ( montat unul de dacie 25 lei, l-am scos afara din alternator), schimbat carbuni 18 lei, si schimbat puntea de diode 100 lei). acum imi incarca la 14,20v - 14.40v .
|
--------------------
Renault
clio 2
1999 1.2 8v 43kw evolution
|
|
ecs17 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 31 May 12 From: Bihor, Oradea ![]() |
QUOTE(aurelyan @ 11 Jul 2013, 17:21) Ce treaba are bateria cu mersul in suturi si cu faptul ca moare motorul? Tensiunea aia la borne o avea bateria lui sau a ta? Daca era a ta, cu motorul oprit, atunci problema este alta, zic eu. Poi atunci de ce cand mi-au facut transfer de curent, masina a pornit fara nici o problema si am putut sa circul pret de cateva minute fara nici o problema? @speedx265dell Si mie la fel, martop stop + baterie, se mai stingea, se mai aprindea Ai avut noroc ca ai mai putut merge....mie cand mi s-a oprit, nu am mai pornit-o fara sa-mi transfere cineva curent ![]() This post has been edited by ecs17: 11 Jul 2013, 21:06 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 hatchback 1.5 DCI 90CP
|
|
speedx265dell |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 30 December 12 From: bucuresti ![]() |
Am observat exact atunci cand a inceput sa o descarce, am mers pana acasa cu a 3a turata. daca nu o turam nici avariile nu aveau suficienta putere. la mine de 2 luni se aprindea stop + baterie, dar numai in frana de motor, frana mai agresiva, la viteze mari. Insa nu i-am dat importanta pentru ca se aprindea pentru o secunda si foarte slab. Am dat jos alternatorul, l-am desfacut si m-am dus cu el la un electrician auto. Am optat pentru releul de dacie, fiindca era mai ieftin, 25 lei. Cel de pe alternator era la 150 lei, un pret foarte mare tinand cont ca releul+ puntea de diode ma ducea mai mult decat unul second.
P.S...nu recomand improvitatia cu releul de dacie. . . This post has been edited by speedx265dell: 11 Jul 2013, 21:30 |
--------------------
Renault
clio 2
1999 1.2 8v 43kw evolution
|
|
ecs17 |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 31 May 12 From: Bihor, Oradea ![]() |
Mersi mult, am lasat bateria la incarcat, mi-a dat un prieten un redresor si maine dimineata la 7;30 duc masina la reparat, sper ca nu ma usuca de mai mult de 200..maxim 300 lei ca mai trebuie sa fac si schimbu de ulei ![]() This post has been edited by cmandrei: 15 Jul 2013, 17:08 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 hatchback 1.5 DCI 90CP
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Am si eu o intrebare,se da jos greu alternatorul?adica in afara de curea,mufa etc.tot ce tine de el mai trebuie ceva din jurul lui cum ar fi conducta de la a.c,ca vad ca ai cam sta in cale.Cel care l-am avut i s-a blocat rulmentii si mi-a rupt cureaua.Am cumparat altul SH si nevand timp sa o repar eu am dus-o la mecanic,deci nu stiu cat de greu se da jos.Eu vreau sa il reconditionez pe acesta de il am ,pentru ca cel montat e putin diferit, si nu stiu daca are tot 125 A,acela a fost cumparat de urgenta pentru ca imi trebuia masina neaparat.Am inteles ca se da foarte greu jos,motorul e 1,5 dci.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
ecs17 |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 31 May 12 From: Bihor, Oradea ![]() |
Am fost la mecanic, masina e reparata.
Schimbat releu incarcare cum a zis @speedx265dell, dar e unul nou + inca nu stiu ce, total cu manopera 250 lei. @luckas_itd mie mi-a dat jos bara din fata, de demontat si reparat, habar n-am cum sta treaba cu alternatoru. This post has been edited by ecs17: 13 Jul 2013, 09:43 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 hatchback 1.5 DCI 90CP
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Așa mi'-a zis si mie ca se da bara jos,este destul de inghesuita poziția.eu trebuie sa ai schimb rulmentii si cred ca si rola ca vad ca este blocată si ea,este modelul cu autoblocare specific la dci.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
onlinedriver |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 15 July 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut! Ieri mi-a fost schimbat rotorul la alternator. Demontarea lui nu a necesitat darea barei jos. Doar o inelara cotita si o cheie de 13 parca. S-a chinuit putin pana a scos cureaua de pe el (cca 5 minute), apoi doua suruburi si gata. Era cu el in mana. Ca sa-l desfaca a folosit capete de 7 si de 8, patent, ciocan, menghina, ciocande lipit. La fulie a folosit o chestie mai speciala.
Fulia = 185 ron, rotor = 230 ron, manopera = 90 ron. O firma din Galati (La JAN). Eram in drum spre casa din concediu cand mi-a picat. Fara sculele potrivite. Pe cutia de la rotor e data firma importatoare si distribuitoare: ATLAS TRADE srl/ Str. Leliceni, nr.57, MIercurea Ciuc, tel : 0266371190, iar codul pt el era 593566, VALEO, 12V, 125A, RT200534. Aveau vreo 3 modele. Alternatorul are codul: SG12B038. Masina din semnatura. Rog a nu se considera publicitate datele firmei. Am uitat sa spun ca mi-a scos si cele doua furtune de la filtru de motorina ca sa mai faca putin loc. N-are nici o treaba cu conductele de A.C. Nici nu le-a atins. This post has been edited by onlinedriver: 18 Jul 2013, 18:14 |
--------------------
Renault
Clio II, 1,5dci
2004/Expression
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
@onlinedriver
Salut,masina are A.C?ca vad ca sant conductele pe deasupra lui,si nu stiu cum ar merge scos prin acel spatiu mic.poate ma ajuti cu info.ms |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
@lukas_itd si eu am aceasi motorizare cu AC si la mine tot pe sus l-au scos, nu s-a demontat deloc bara.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
OK,multumesc de raspunsuri.trebuie sa il repar pe acesta de a fost pe masina,ca vad ca are rulmentii blocati si fulia aceea cu ambreiaj este din cate vad blocata.sa vad unde gasesc acei rulmenti.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
cbogdan12 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 February 12 ![]() |
Buna ziua,
Stie cineva cam cat ar costa un releu de incarcare pentru un alternator bosch. Codul piesei este F OOM 145 239 |
--------------------
Renalut
Clio
2001
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Am desfacut astazi alternatorul si e cam terminat,trebuie sa ii schimb rulmentii,carbunii,colectorul rotorului si fulia.am gasit toate piesele si in afara de fulie ele costa 70 de lei plus transport.Cam asa arata stricaciunile.
Attached thumbnail(s) 23072013264.jpg ( Size: 506.33k ) Number of downloads: 1069 23072013265.jpg ( Size: 548.32k ) Number of downloads: 1079 23072013266.jpg ( Size: 845.77k ) Number of downloads: 1046 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
speedx265dell |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 30 December 12 From: bucuresti ![]() |
Buna seara! are careva idee, atunci cand se duc carbunii din alternator, ar trebui sa incarce mai putin bateria? am 14,05v cu motorul pornit si 13, 80v- 13,90v cu motorul pornit si farurile pornite pe faza scurta. ms
|
--------------------
Renault
clio 2
1999 1.2 8v 43kw evolution
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
@luckas_itd sa nu te zgarcesti la fulie. Cumpara una de calitate sa stai fara grija. (aici ma refer ca o sa gasesti fulii la 70-80 lei cica cu ambreiaj etc pentru logan, care merge si pe clio, dar nu te-as sfatui. Daca faci o treaba, fa-o pana la capat calumea.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
lucianm |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
fulia originala cu ambreiaj este fabricata de INA si se gaseste la preturi de 130-140 lei.
pentru cine este interesat, codul INA 535010510. in cutie de reno probabil e ceva mai scumpa, insa e aceeasi piesa. eu am schimbat-o de curand, aveam din cea normala, care in timp se uzeaza si incepe sa frece in carcasa alternatorului, si am pus din asta cu ambreiaj. This post has been edited by lucianm: 1 Aug 2013, 22:19 |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Acelea la 70-80 nu au ambreiaj,au decat centrul cu bucsa de cauciuc,si difera si la forma,o sa pun o poza cu fulia cu ambreiaj si una cu cea fara.
Attached thumbnail(s) ambreiaj.jpg ( Size: 7.88k ) Number of downloads: 1014 fara_ambreiaj.jpeg ( Size: 6.21k ) Number of downloads: 948 |
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Da, cum e cea din prima poza asa trebuie sa fie. Tot ina am luat si eu, a fost cam scumpa, dar na, am scapat de grija. Oricum mare grija ca acum vine cu 6 canale si vezi cum iti pun aia cureaua, ca mi-e prima oara cand opream motorul imi sarea cureaua jumate de pe rola intinzatoare.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
speedx265dell |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 30 December 12 From: bucuresti ![]() |
Salut! de curand am schimbat bateria de 43A cu una de 65A. am verificat si imi incarca 14,05v in primele 10 min apoi scade, ajungand pe la 13,6-13,7v doar cu motorul pornit, fara faruri muzica sau alti consumatori. e normal asa? cand am reparat alternatorul nenea ala a zis ca trebuie sa schimb carbunii unul fiind foarte tocat si ca axul acela din el este tocat in dreptul carbunilor. din cauza asta imi incarca asa putin? model alternator delphi 872258
|
--------------------
Renault
clio 2
1999 1.2 8v 43kw evolution
|
|
lucianm |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
pai sa nu fie din cauza faptului ca in primele 10 minute motorul merge la o turatie mai mare pana se incalzeste.
verifica incarcarea cu motorul turat intre 2000-3000 rpm, ar trebui sa fie ~ 14.5 V |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE cand am reparat alternatorul nenea ala a zis ca trebuie sa schimb carbunii unul fiind foarte tocat si ca axul acela din el este tocat in dreptul carbunilor. ai reparat ce ??? daca tot aveai alternatorrul dat jos si desfacut, acel nene ar fi trebuit sa-ti schimbe si carbunii si acel ax(inelul colector). acum alta munca, alta distractie. o sa te coste mai mult manopera, pt ca inelul colector si carbunii te duc pe la 20-25ron.bafta! |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
verde |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
In primele minute trebue sa incarce in baterie ce s-a consumat la pornire. Cu farurile aprinse (cu consum mare) nu trebue sa scada sub 13.5 v la 2000/2500 ture.Daca trei medici (mecanici) pun acelasi diagnostic , inseamna ca au dreptate. Daca e unu singur , pastrezi brelocul de la chei si schimbi toata masina.
This post has been edited by verde: 6 Aug 2013, 11:49 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
speedx265dell |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 30 December 12 From: bucuresti ![]() |
Masina nu o schimb pentru ca imi place( poate o dau la schimb pe o vectra b neinmatriculata)... manopera consta in bere, asa ca dau cu drag. alternatorul l-am reparat in graba pentru ca se intamplau multe in 2 zile. ce ma enerveaza este ca nu stiu de ce incarca asa putin, si deja mi-a omorat o baterie. bani de altul nou nu am, si la dezmembrari nu stiu daca merita sa ma risc?
|
--------------------
Renault
clio 2
1999 1.2 8v 43kw evolution
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE 14,05v in primele 10 min apoi scade, ajungand pe la 13,6-13,7v doar cu motorul pornit, fara faruri muzica sau alti consumatori. e normal asa? nu. nu e normal. indiferent cit de buna sau de proasta ar fi bateria, in momentul cind alternatorul incarca bateria respectiva, o face cu o tensiune de 14,02-14,03V. tu cind ai vazut 14,05, e ok, poate mai tine si de aparatul de masura acea mica diferenta, dar deocamdata e neglijabila. in schimb, nu poti trece peste acea observatie cu incarcarea de 13,6-13,7v. daca masuratoarea a fost facuta cu acelasi aparat, atunci obligatoriu trebuiesc schimbati carbunii si inelul colector, altfel compromiti orice baterie incarcata de acel alternator. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Nu merita, crede-ma. Mie mi-au cerut 450 RON la dezmembrari pe un alternator asa ca m-am dus l-am reparat pe al meu. Tot ce a ramas din el e carcasa, in rest totul a fost schimbat si cu tot cu manopera m-a dus 550 RON. Fa o comparatie aici si vezi cum crezi ca e mai bine.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
speedx265dell |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 30 December 12 From: bucuresti ![]() |
meggeo81 multumesc pentru explicatie!
alexme24 alternatorul meu este model delphi 872258. cine mi la reparat prima data mi-a zis ca axul din el este tocat in dreptul carbunilor si ca nu o mai duce mult, maxim 5000 km( care aproape i-am facut). carbunii ii cumpar maine, dar axul ala nu stiu de unde sa il iau, am cautat pe net dar nu am gasit mare lucru. m-am mutat de curand in bucuresti si inca nu am gasit magazinele (service-urile) care se ocupa cu asa ceva . ms |
--------------------
Renault
clio 2
1999 1.2 8v 43kw evolution
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
daca te bagi la o mestereala de alternator, atunci desfa-l, si vezi de care model de inel colector ai. sunt mai multe modele...
apoi te duci cu talonul la orice magazin de piese auto, iti arata ei inelul respectiv pe imagine, iar daca dai de modelul tau, vezi cit costa si eventual daca pretul e ok, dai comanda. nu ar trebui da fie mai mult de 20ron. oricum, a schimba inelul colector, presupune mare atentie , migala si scule specifice. bafta! |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:28 |