Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire grea Symbol, dar nu mereu, are toane

tupeu_adrian
post 28 May 2013, 22:58
Post #1


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




buna seara in primul rand si vreau sa va spun ca am deschis un nou topic din cauza unei probleme ce o am la masina si as dori niste sfaturi de la ce`i ce au patit`o si ei sau sunt cunoscatori in mecanica. Problema a inceput de acum cateva luni in urma observand o fluctuatie a turatiei motorului foarte mica la inceput ( adica scazand cu aproximativ 50 RPM) dar dupa un timp turatiile au inceput sa scada din ce in ce mai mult pana cand imi dadea in nas cand dadeam sa plec de pe loc cu ea( specific ca sunt obisnuit sa plec in marea parte doar din ambriaj si daca mai si prindeam cand se subtura dadea in nas si imi murea motorul), iar in ultimele zile imi murea foarte des si pe relantiu ( cand opream la semafor sau la o coloana de masini ). Dupa ce m`am interesat mai mult la alti colegi ce detin Symbol diesel ( fiind taximetrist am mai multi colegi ce poseda Symbol diesel) am aflat cu stupoare ca toti au aceiasi problema cu masinile ca si a mea ( wtf ) dar mi`au zis sa ma linistesc ca nu e nimic grav circula cu ele in starea asta de ani de zile si chiar nu este deranjant ( specific ca la ei fac cu imi facea mie in primele zile si anume sa scada foarte putin turatia ) la mine se pare ca sa agravat situatia ( oare sa fiu eu mai ghinionist? ). In fine eu am fixurile mele si m`am decis sa schimb piesa cu problema si anume regulatorul de presiune de pe pompa de injectie....si am avut pretentia sa il iau original de Renault sperand sa rezolv problema si la o viata mai lunga. Aici incepe problema mea care acum ma deranjeaza....si anume ca dupa schimbare masina porneste greu....din ce am observat doar atunci cand o las mai mult timp parcata dar nu de fiecare data sunt dimineti cand porneste la sfert dar sunt zile cand o parchez si dupa ce revin la jumatate de ora sau o ora sa porneasca foarte greu...dar avand meseria care o am si anume taximetrist si pornirile sunt dese tin sa mentionez ca pe timpul zilei chiar nu prea am probleme cu pornirea. La vreun injector m`am gandit prima data sa nu imi fi picat dar gandit logic daca pica unu sau mai multe nu trebuia sa porneasca greu de fiecare data?....singurul defect pe care l`as vedea este ca ori ar fi niste aer pe instalatie fie ca sunt c`am slabe sanse dar e o idee la care inca ma mai gandesc din cauza faptului ca poate am ceva fisurat si trage aer fals de afara sau ca ar pierde presiunea.
Orice sfaturi din partea unor cunoscatori in aceasta problema sunt binevenite


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 28 May 2013, 23:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Salutare, dimineata, la prima pornire incearca sa amorzezi para, vezi daca se intareste dupa 2,3 apasari. S-ar putea sa ai probleme cu para de amorsare. Problema se poate rezolva destul de simplu prin montarea unei supape unisens de 8.

This post has been edited by ady24: 28 May 2013, 23:55


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupilici
post 29 May 2013, 09:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 8 May 13




Si la mine e asa cu regulatorul de presiune , oscileaza putin acul la relanti , mai demult cei de la Renault mi-au zis ca in viitorul apropiat trebuie schimbat , cand mai treci p[e la reprezentanta verifica si presiunea de la pompa de injectie , spune-le sa o verifice, la Mures a costat 100 curatarea + testul pe calc . Iarna sunt momente cand la relanti pana inchid usa la garaj tuseste 1-2 ori in momentul in care oscileaza acul la turometru iar foarte rar dupa ce fac 10 metri si pornesc de la intersectie daca apas fin pedala se opreste motorul ( foarte rar dar in 7 ani am observat in cateva ierni ) .


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 29 May 2013, 11:41
Post #4


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




tocmai asta e ca la mine incepuse sa tuseasca in permanenta si sa mai si moara motorul din ce in ce mai des la relantiu.....de asta am decis sa schimb regulatorul....ca spre exemplu in dimineata asta mi`a pornit la sfert de cheie....dar undeva mai incoace, iar a inceput sa porneasca un pic mai greu.....o sa incerc si sfatul colegului sa amorsez para sa vad ce reactie ar avea....oricum multumesc frumos pt sfaturi si inca mai astept in continuare sugestii


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 3 Jun 2013, 23:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE
Problema a inceput de acum cateva luni in urma observand o fluctuatie a turatiei motorului foarte mica la inceput ( adica scazand cu aproximativ 50 RPM) dar dupa un timp turatiile au inceput sa scada din ce in ce mai mult pana cand imi dadea in nas cand dadeam sa plec de pe loc cu ea( specific ca sunt obisnuit sa plec in marea parte doar din ambriaj si daca mai si prindeam cand se subtura dadea in nas si imi murea motorul), iar in ultimele zile imi murea foarte des si pe relantiu

ai pilitura la joasa. mergi la cineva care stie cum sa demonteze si mai ales cum sa monteze la loc, pompa de injectie, si vezi cum arata paletii de la partea de joasa. cu ocazia asta iti poate face si o curatare temeinica a pompei. oricum problema e in paletii de la joasa si iti recomand sa te si interesezi de o joasa noua, inainte de a desface pompa.
poti sa-i pui o mie de regulatoare noi, coafura rezista...

This post has been edited by meggeo81: 3 Jun 2013, 23:12


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupilici
post 4 Jun 2013, 16:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 8 May 13




Referitir la regulator mie mi-a spus ca o sa trebuiasca schimbat ' la mine mai tusea putin la inceput cat despre pompa cred trebe

e cumpata toata nu separat (corectati-ma daca
gresesc da nu cred ca este pe bucati )


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci ,Fidji, 65cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 4 Jun 2013, 18:09
Post #7


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




rezolvat problema......azi dimineata mi sa dus bateria.....zilele astea vreau sa o schimb neaparat....cand dadeam cheie simteam ca electromotorul invarte deci nici nu m`am gandit la bateriei doar pana in clipa cand n`am mai reusit sa o pornesc azi de dimineata......am intrebat curios pe cineva in domeniu daca pornirile astea mai grele se pot datora puterii mici din baterie si i`am specificat ca electromotorul invartea.....mi`a raspuns ca la diesel e prin compresie si la benzina ptin ardere.....si bateria neavand atata putere sa invarta electromoturul la rotatiile care trebuie era ceva normal sa o ia greu.....deci ca prin concluzie daca electromotorul nu se invarte la anumite rotatii si bateria este mai slabuta si invarte mai greu porneste tot la fel de greu......mi sa dus o piatra de pe inima ca m`am asteptat la ceva mai grav a scapat.gif

5 Jun 2013, 09:13:
multumesc din suflet colegilor care au dat sfaturi cu privinta la problema mea

This post has been edited by tupeu_adrian: 5 Jun 2013, 09:13


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 5 Jun 2013, 09:59
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Turatie mica pe electromotor si /probabil/ pompa nu face aia 200 bari ca sa asigure pornirea . Multam ca nu ne-ai lasat in ceata si ne-ai spus de rezolvare.

This post has been edited by verde: 5 Jun 2013, 10:00


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tupeu_adrian
post 5 Jun 2013, 15:41
Post #9


Membru tuning interior


Group: Members
Posts: 367
Joined: 11 September 12
From: BARLAD




QUOTE(verde @ 5 Jun 2013, 09:59)
Turatie mica pe electromotor si /probabil/ pompa nu face aia 200 bari ca sa asigure pornirea . Multam ca nu ne-ai lasat in ceata si ne-ai spus de rezolvare.
*



acelasi lucru l`am inteles si eu....electromotorul nu invartea cu viteza X si asta cauza pornirea grea.....era culmea sa deschid un topic cu o problema si dupa aia sa o rezolv si sa va las cu ochii in soare smile.gif......am postat rezolvarea cu gandul ca poate cineva pateste la fel si nu va incerca sa faca ca mine si anume sa schimbe din nou regulatoare de presiune si ma batea gandul si la injectoare din cauza unei amarate de baterii....din partea mea acest topic se poate inchide sau sa se lase deschis si pt alte sugestii pe viitor...stima si o zi buna tutoror si inca odata multumesc colegilor pt sfaturile postate

This post has been edited by tupeu_adrian: 5 Jun 2013, 15:41


--------------------
RENAULT CLIO II PH4 SYMBOL 2007,1.5DCI/85CP / VS 07 YCE......DACIA LOGAN I PH1 2004/1.4MPI/65CP / VS 03 UWT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusik_84
post 16 Dec 2015, 13:28
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 6 September 09




Salutare,

De ceva timp am o problema foarte urata la masina. Masina porneste cand vrea ea, in special la cald nu porneste.Problema a aparut dupa ce am inlocuit filtru de motorina,( filtru ulei, aer,) .Pina la schimbarea filtrului pornea normal.La inceput dupa inlocuirea filtrului motorina ,invartea electromotrul 5-6 sec, putin mai greu, dar pornea . In timp (au trecut 2 sapt de cand am schimbat filtru) porneste foarte greu sau de loc are toane. Mentionez ca daca porneste (in general cand este rece) relantiul este stabil (atasat foto) in sarcina se comporta perfect nu se aprinde nici un martor.
Returul la injectoare l-am verificat este acelasi debit de motorina de acum 3 ani cantitativ (2 injectoare care scot mai mult ). Ce am observat ca la 3 min dupa prima pornire (stationata mai mult) creste debitul de motorina pe returul injectoarelor.La inceput debitul este foarte mic 1-2 picaturi dar in 1-2 min se mareste .Pilitura la pompa nu este, am verificat.Ce am observat cand dau la para aia de amorsare bulele respective dupa returul care vine de la injectoare se plimba pe furtun (spre pompa si spre filtru - aceeasi bula)(foto DSC_0069 modif)
Cand nu porneste, presiunea la pompa de motorina nu trece de 180 bar, iar in relatiu oscileaza intre valoare de 218 si 234. Dupa ce incerc sa o pornesc 3 - 4 chei (si nu porneste) apare si o eroare "fonction régulation pression rail"
Mai ciudat este ca porneste mai repede cand este stationata mai mult timp (motor rece) .Apare ceva aer pe conducte cand este stationata mai mult de 12 ore (foto) dar porneste din prima .Odata ce este pornita prima data,mai merge sa o pornesc imdeiat de maxim 2-3 ori iar apoi motorul nu mai vrea sa porneasca decat impinsa. (motorul nici macar nu apuca sa se incalzeasca cat de cat). Aer pe conductele de motorina nu are dupa pornire, para aceea de cauciuc e la fel ca inainte.

Toate astea s-au intamplat de cand am schimbat filtrul de motorina.... Nu stiu ce sa mai cred

Astept ideile voastre,

This post has been edited by Mariusik_84: 16 Dec 2015, 13:29

Attached thumbnail(s)
DSC_0059_modif.jpg ( Size: 2.24mb ) Number of downloads: 559
DSC_0061_modif.jpg ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 567
DSC_0063_modif.jpg ( Size: 879.92k ) Number of downloads: 570
DSC_0065_modif.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 568
DSC_0069_modif.jpg ( Size: 786.01k ) Number of downloads: 557


--------------------
Renault Clio 2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015
Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 16 Dec 2015, 13:57
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Vezi sa nu ai mufa cu conexiuni proaste la regulatorul de presiune de pe distribuitor. Fa si un test complet pe returul injectoarelor (cu paharelele gradate).


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 17 Dec 2015, 08:24
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Filtru prost sau conectori furtune care au in ei cate o garnitura Oring de cauciuc.

http://www.reno.ro/Inlocuire-filtru-motori...ml#entry4381649

http://www.salveazaromania.ro/schimbare-fi...lt-clio-dci/338

eu fac amorsarea cu furtunul scos de la capatul dinspre pompa de injectie-curge ceva motorina pe alternator daca nu-l acoperi cu o carpa.
Si au fost cazuri de filtru prost semnalate pe forum-neetans la lipitura capacului de sus .

This post has been edited by verde: 17 Dec 2015, 15:57


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusik_84
post 21 Dec 2015, 10:27
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 6 September 09




Am schimbat 2 supape de retur la cele 2 injectoare si acum porneste. Am vb cu cei de la service care mi-au inlocuit cele 2 supape si mi-au zis ca au intalnit frecvent ca dupa inlocuirea filtrului de motorina sa accentueze pierderea presiunii pe la injectoarele defecte necesare porniri (ciudatenie).

Dar se intampla un alt fenomen ciudat , la rece porneste sfert de cheie (temp -3 grade ) dupa ce merg 10 km (se incalzeste motorul) si opresc nu mai porneste (senzatia ar fii de baterie slaba-moarta) dau la demaror si invarte maxim de 2 ori si nu porneste (clipacesc si ledurile in bord) baterie moarta dintr-o data. Daca las motorul sa raceasca 30-40 min porneste sfert de cheie -baterie buna.
Masurat consumatori in stand by acestea nu depasesc 0.07 amp, masurat daca incarca alternatorul ajunge la 14,38 v, masurat bateria are 12,84 v iar la pornire cand actionez demarorul scade undeva la 9,40 v.
In ultima faza am facut o proba cu alte baterie buna -tot la fel face. Ce-i drept am dat vreo 6-7 automate cand am inlocuit supapele de retur dar nu a facut figuri atunci- cam la 2 zile dupa ce am inlocuit supapele de retur se manifeste astfel. Sa fie la electromotor ceva? dar e ciudat ca la rece porneste numai la cald da senzatia de baterie moarta-descarcata? mellow.gif


--------------------
Renault Clio 2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015
Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 21 Dec 2015, 10:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Mai intai trebuie sa verifici starea conexiunilor electrice(borne slabite, oxidate etc) sau chiar masa principala de pe motor sa fie slabita/rupta/oxidata. Daca totul este in regula, treci mai departe si verifici releul de incarcare. Este posibil ca alternatorul sa incarce prea mult bateria si probabil ca s-a evaporat o parte din apa din baterie; daca e asa trebuie inlocuit releul de incarcare si completat cu apa distilata.


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chis Claudiu
post 21 Dec 2015, 11:12
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 20 December 15




Imi poate spune si mie cineva unde se afla sonda marsarier la renault scenic 2...si ce pasi sa urmez pt a schimba sonda


--------------------
Renault Scenic 2 Renault Scenic2 11.11.2003 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusik_84
post 21 Dec 2015, 11:14
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 6 September 09




QUOTE(CipTal @ 21 Dec 2015, 10:53)
Mai intai trebuie sa verifici starea conexiunilor electrice(borne slabite, oxidate etc) sau chiar masa principala de pe motor sa fie slabita/rupta/oxidata. Daca totul este in regula, treci mai departe si verifici releul de incarcare. Este posibil ca alternatorul sa incarce prea mult bateria si probabil ca s-a evaporat o parte din apa din baterie; daca e asa trebuie inlocuit releul de incarcare si completat cu apa distilata.
*


De ar fi asa simplu.. Am verificat toate conexiunile, am verificat cat incarca si alternatorul la cald rece etc , verificat bateria la pornire in stationare tensiune etc (are apa-trece peste toti elementi) , verificat consumatori ,am incercat cu alta baterie, la fel face. Cat timp este motorul cald = baterie moarta (invarte maxim de 2 ori) nu porneste, se raceste porneste la sfert de cheie.
Multumesc


--------------------
Renault Clio 2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015
Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 21 Dec 2015, 12:08
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Cu atat mai mult daca ai verificat si cu alta baterie inseamna ca este o problema de conexiune (masa slabita/oxidata). Senzorul de pe volanta a fost curatat?


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusik_84
post 21 Dec 2015, 12:19
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 6 September 09




QUOTE(CipTal @ 21 Dec 2015, 12:08)
Cu atat mai mult daca ai verificat si cu alta baterie inseamna ca este o problema de conexiune (masa slabita/oxidata). Senzorul de pe volanta a fost curatat?
*


Ciudat ca face numai cand este motorul cald (baterie moarta invarte foarte greu)deci problema de conexiunea nu este -se raceste (aceeasi baterie -invarte normal) porneste.La senzorul dupa volanta nu am umblat. Eu banuiesc electromotorul sa nu fie ceva dezlipit pe acolo.
Am gasit ceva similar cu ce mi se intampla mie http://www.daciaclub.ro/nu-porneste-la-cald-t31466.html


--------------------
Renault Clio 2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015
Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 21 Dec 2015, 12:35
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Daca ar fi acea bobina de cuplare de la electromotor, nu ar mai invarti deloc motorul ; ori tu ai scris ca atunci cand se incalzeste invarte din ce in ce mai greu si se opreste ca si cum ai ramane fara curent; cati kilometri are masina?


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusik_84
post 21 Dec 2015, 12:38
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 6 September 09




QUOTE(CipTal @ 21 Dec 2015, 12:35)
Daca ar fi acea bobina de cuplare de la electromotor, nu ar mai invarti deloc motorul ; ori tu ai scris ca atunci cand se incalzeste invarte din ce in ce mai greu si se opreste ca si cum ai ramane fara curent; cati kilometri are masina?
*


Masina are aproape 300.000 km. Invarte foarte greu -da sa moara bateria (cum ar fi descarcata) si numai cand este motorul cald face asa. Daca merg cu ea 10 km sa zicem apoi o opresc da simptomul asta. Daca o las sa raceasca porneste.


--------------------
Renault Clio 2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015
Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 21 Dec 2015, 13:06
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Raman la parerea ca ai o conexiune defectuoasa. Ai verificat caderea de tensiune pe electromotor?


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusik_84
post 21 Dec 2015, 13:52
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 6 September 09




QUOTE(CipTal @ 21 Dec 2015, 13:06)
Raman la parerea ca ai o conexiune defectuoasa. Ai verificat caderea de tensiune pe electromotor?
*


Nu am verificat..... Am sa fac o proba cu alt electromotor.


--------------------
Renault Clio 2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015
Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 21 Dec 2015, 14:56
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Paote fi si electromotorul vinovat (bucsa uzata) dar ar trebui sa se incinga atunci cand intra in scurtcircuit.


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
big_electro61
post 24 Dec 2015, 19:22
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 November 15




@CipTal,un scurtcircuit in electromotor are efecte,mai mult decit...,vizibile...,fum, miros inecacios. Bucsile uzate,pot cauza frecare rotor pe stator,implicit reducerea lucrului mecanic realizat de electromotor.Efectul acestei reduceri de lucru mecanic,este mai evidenta in conditii de motor cald,deoarece temperatura motorului,duce la cresterea compresiei(dilatare set motor),compresie care trebuie invinsa cu lucru mecanic suplimentar,ce poate fi obtinut prin solicitare de catre electromotor,de amperaj suplimentar de la baterie. Deci electromotor in buna stare tehnica si baterie corespunzatoare ca si capacitate si stare,asigura o turatie corespunzatare pornirii...Atentie la cablurile de forta,papuci,stringeri,oxidari(caderi de tensiune)...


--------------------
renault clio - B 58 SXD 2001 simbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 26 Dec 2015, 23:36
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Cu cat motorul este mai aproape de temperatura normala de functionare cu atat porneste mai usor. De ce si cum, e mai mult de explicat. Referitor la electromotor, asa este. Bucsa uzata inseamna scurtcircuit, foarte multa caldura si in ultima faza ff mult fum. Nu e cazul la tine. Verifica toate masele (conexiunile).


--------------------
Renault Clio Symbol - xxx 2007/1.5 dci 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusik_84
post 31 Dec 2015, 01:35
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 6 September 09




Deocamdată merg cu ea asa, este încă frig afara. Am sa va spun cauza după ce am sa verific mai în amănunt masina după sărbători. Ms


--------------------
Renault Clio 2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015
Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
big_electro61
post 2 Jan 2016, 14:03
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 November 15




QUOTE(CipTal @ 26 Dec 2015, 23:36)
Cu cat motorul este mai aproape de temperatura normala de functionare cu atat porneste mai usor. De ce si cum, e mai mult de explicat.
*


Explica,explica...,aici nu se urmaresc starile de normalitate,ci cele de defect.Citeste ce a scris colegul mai sus si anume ca motorul ii porneste greu sau deloc,la cald. Cind scrii termenul "scurtcircuit",e bine sa ai in vedere,cum se manifesta si care ii sunt efectele... Uneste plusul cu minusul unei baterii si o sa constati efectul unui scurtcircuit(glumesc...,dar nu degeaba se folosesc sigurantele!)...


--------------------
renault clio - B 58 SXD 2001 simbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_andy
post 5 Jan 2016, 14:36
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 3 August 07




@Mariusik_84

Am avut si eu aceeasi problema ca tine. La mine au fost bucsele de la electromotor duse.
Cand se incalzea motorul, nu mai pornea si aveam senzatia ca bateria este descarcata.


--------------------
Renault Clio Symbol - PH-14-LID 11/2204 1.4l
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 00:33
Dacia