Adac Pannenstatistik 2013,rezultate bune pt sandero, Surprize pentru unele asiatice
![]() ![]() ![]() |
Adac Pannenstatistik 2013,rezultate bune pt sandero, Surprize pentru unele asiatice
aphophis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|||
St |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Si pe baza caror date se contruieste clasamentul asta?
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#4
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Bun așa. Dacia Duster cu un preț mult mai mare decât Logan sau Sandero stă mai slab la fiabilitate decât Sandero și au-pair cu Logan-ul, având aproximativ aceeași platformă tehnică. Cam albe versurile, ceva nu rimează…
Cred că ambreiajul și cutia de viteze, deocamdată… This post has been edited by Squirrel: 13 May 2013, 09:13 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#5
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Sandero e comparat cu modele din alta clasa vad, iar Dusterul vad ca sta mai bine decat Loganul.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Alfred |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
QUOTE(Squirrel @ 13 May 2013, 09:13) Bun așa. Dacia Duster cu un preț mult mai mare decât Logan sau Sandero stă mai slab la fiabilitate decât Sandero și au-pair cu Logan-ul, având aproximativ aceeași platformă tehnică. Cam albe versurile, ceva nu rimează… Cred că ambreiajul și cutia de viteze, deocamdată… E adevarat ca viteza I foarte scurta la 4x4 lasa si melcii sa te depaseasca - de dorit in off-road - dar poate ca asta nu este cea mai fiabila solutie dintre toate pe drumurile de zi cu zi. Ca nu iesi din ravena la fiecare semafor sau cand pleci spre birou... |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
corbex |
![]()
Post
#7
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
CInd viteza I e foarte scurta, se poate ca producatorul sa fi avut in vedere ca plecarea de pe loc, in conditii normale, sa se faca in A II-a. Am condus cam un an o camioneta Iveco din generatia veche. Am folosit viteza I o singura data, sa scot din sant masina unui cetatean. Chiar si cind era incarcata pornea de pe loc cu a II, care se comporta cum se comporta a I-a la masinile obisnuite.
Tractorul U650, pe care multi dintre voi nu l-au vazut niciodata are, din constructie, 6 viteze. 4 dintre ele sint numai de lucru. Doar ultimele doua sint pentru mers pe drum. Posibil ca si la Duster 4x4 viteza I sa fie doar pentru conditii deosebite. This post has been edited by corbex: 14 May 2013, 10:05 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Scrie pana si in manualul masinii (Duster 4x4) ca in conditii de drum drept si masina neincarcata, pornirea se face cu viteza 2.
Viteza 1 foarte scurta vrea sa suplineasca lipsa reductorului. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Asta mi se pare cea mai mare aberatie. Scoti un parlit de SUV de sosea si ii faci cutia ca la camioane, sa fie nevoie sa pleci cu treapta a II-a? La nicio alta masina n-am mai auzit de asa ceva. Cine foloseste masina asta atat de extrem ca sa aiba nevoie de o treapta I atat de scurta incat producatorul sa recomande sa sari peste ea? Imi vine foarte greu sa cred ca scrie in manual treaba asta. Daca chiar au facut asa ceva, sunt dusi cu pluta rau de tot.
This post has been edited by Synyster: 14 May 2013, 10:25 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
corbex |
![]()
Post
#10
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Aia a doua care te enerveaza pe tine e, de fapt, a intiia. Ai alergie la numarul 2? Prima viteza e un supliment, cum a zis Diesel_Power, in locul unui reductor care ar fi costat mai mult.
This post has been edited by corbex: 14 May 2013, 11:15 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Stiu care e rostul pe care il are treapta I scurta la Duster. Dar e vorba, totusi, de o masina de strada, nu de tractoare, care-i logica sa dotezi o masina de strada cu o treapta I scurta si apoi sa scrii in manual "nu o folositi la plecarea de pe loc"? Dusterul e un SUV de strada cu oarecare capabilitati off-road, nu o bestie cu care sa cuceresti muntii. Genul asta de masina se adreseaza soferilor obisnuiti, nu celor de TIR care trebuie sa isi bata capul cu care treapta pleaca de pe loc, iar eu n-am mai auzit de o masina de strada (nu tractor, camion,duba etc) la care producatorul sa recomande sa pleci cu treapta a doua. Poate ne lumineaza un posesor care a citit manualul daca chiar scrie asa ceva...La orice masina obisnuita, treapta I e ca sa pleci de pe loc. Ca poti pleca si cu a treia...e alta treaba.
This post has been edited by Synyster: 14 May 2013, 11:24 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
corbex |
![]()
Post
#12
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
TIR-urile au reductoare. Deci viteza asta se adreseaza tocmai soferilor de suv. Soferul obisnuit nu stie sa bage a doua? Trebuie sa-i puna cineva o eticheta care sa-i aminteasca ca se planteaza "cu verdele-n sus"?
Treapta a doua are raportul de transmisie al treptei intii de pe celelate masini. Sau foarte apropiat. Deci ESTE trapta intiia cu numerotare de a doua. E simplu. This post has been edited by corbex: 14 May 2013, 11:34 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
vijelie |
![]()
Post
#13
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe motorina nu-mi vine sa plec de pe loc cu a 2-a.
Pe benzina, intotdeauna fac asa. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
corbex |
![]()
Post
#14
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
N-au aceeasi cutie?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(corbex @ 14 May 2013, 12:25) TIR-urile au reductoare. Deci viteza asta se adreseaza tocmai soferilor de suv. Soferul obisnuit nu stie sa bage a doua? Trebuie sa-i puna cineva o eticheta care sa-i aminteasca ca se planteaza "cu verdele-n sus"? Se pare ca nu intelegi. Treapta a doua are raportul de transmisie al treptei intii de pe celelate masini. Sau foarte apropiat. Deci ESTE trapta intiia cu numerotare de a doua. E simplu. Am inteles "tehnicalitatile" bre...eu doar vroiam sa stiu daca chiar scrie in carte treaba asta. Daca scrie, inseamna ca e o recomandare facuta scopul de a se acoperi. Si anume...nu pleca cu treapta intai ca nu e bine pentru masina. Daca n-o respecti..sa nu vii la noi sa te plangi de cutie ca nu ti-o schimbam in garantie cum am schimbat-o la nemti. Pentru ca se pare ca nemtii acuza Dacia ca au pus o cutie proasta pe Duster, cel putin Autobild asta sustine. Daca e asa, e o abordare ciudata a celor de la Dacia. Mai conduc un suv din asta de sosea din ograda, are si ala treapta I destul de scurta...dar nu scrie pe nicaieri ca e recomandabil sa pleci cu a doua de pe loc This post has been edited by Synyster: 14 May 2013, 11:39 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
corbex |
![]()
Post
#16
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
N-am citit cartea, nu m-am urcat intr-un Duster, dar il cred pe cuvint pe Diesel_Power. Si, cum am zis, am condus alte agregate care au cutia construita in felul asta.
This post has been edited by corbex: 14 May 2013, 11:43 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
vijelie |
![]()
Post
#17
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
mk2 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(corbex @ 14 May 2013, 11:25) TIR-urile au reductoare. Deci viteza asta se adreseaza tocmai soferilor de suv. Soferul obisnuit nu stie sa bage a doua? Trebuie sa-i puna cineva o eticheta care sa-i aminteasca ca se planteaza "cu verdele-n sus"? Treapta a doua are raportul de transmisie al treptei intii de pe celelate masini. Sau foarte apropiat. Deci ESTE trapta intiia cu numerotare de a doua. E simplu. Da, dar ar fi fost logic sa denumeasca treapta 1 treapta redusa si treapta 2 treapta 1. Plus, sa fi pus treapta redusa in alt loc, ca la marsarier. Daca consideram treapta 2 ca treapta 1, atunci duster-ul e singura masina de strada care nu are treptele de viteze dispune conform clasicului H. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Alfred |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
QUOTE(mk2 @ 14 May 2013, 14:40) Daca consideram treapta 2 ca treapta 1, atunci duster-ul e singura masina de strada care nu are treptele de viteze dispune conform clasicului H. Daca ii zic „dog-leg” te ajuta? Si ca sa sintetizez putin, problema nu e legata neaparat de solutia tehnica (ei zic ca masina are cutie cu sase viteze, eu ii zic ca are cu cinci plus una), ci tine de intrebarea: cum folosesc proprietarii cutia? Cu a doua pe post de 1 sau 1-2-3 si urmatoarele? Ce inseamna asta pentru uzura CdV/ambreiaj? Cu putine si rare exceptii si eu prefer a 2-a ca sa o iau din loc in Duster. |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
La benzinar chiar e ok treapta 1, nu prea ma incumet sa plec cu 2 ca trebuie turata bine, e destul de grea masina. Cuplul pe benzina este destul de mic pentru a porni cu treapta 2.
Sunt rare persoanele care au benzinar si pornesc cu 2 de pe loc. Benzinar cuplu max 148N/m la 3700, diesel cuplu maxim 240N/m de la 1700..... This post has been edited by tavi_ro: 14 May 2013, 18:06 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
MuciX |
![]()
Post
#21
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mai relevant in argumentare era cuplul la ralanti in cazul fiecarui motor, nu crezi? Imi vine greu sa cred ca pleaca cineva cu 3700 rpm de pe loc.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
tavi_ro |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 868 Joined: 11 September 05 ![]() |
Cam asta sugeram si eu dar pe o cale ceva mai ocolita
![]() Dar dupa mine pleci cu ambreiajul mult prea "patinat". 14 May 2013, 18:35: Din Manual de utilizare Dacia Duster. This post has been edited by tavi_ro: 14 May 2013, 18:35 Attached thumbnail(s) 20130514_1929431.jpg ( Size: 161.03k ) Number of downloads: 548 |
--------------------
Duster
Laureate 2012-1.6 16V, 4x4, GPL Tomasetto Stag4
Q-Box plus Logan Laureate 2005-1.4 MPI
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Mie mi se pare ok aceasta solutie, un reductor ar fi costat mult si ar fi adaugat ceva kg la masa totala a masinii. Nu mi se pare ok ca se numeste treapta 1. Cei mai multi posesori nu citesc/ignora manualul si folosesc intotdeauna treapta 1 pt a pleca de pe loc. Eu as fi numit C - treapta 1 (crawler - precum la camioane), si pe restul de 2-6 le-as fi numit 1-5.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
kato |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 October 06 From: barlad ![]() |
voi va dati seama ca va certati pe denumiri si ca nu schimba cu nimic masina? pot sa numeasca treapa 1 si "viteza de hartoape" ca tot aia e. cine nu citeste manualul tot nu o sa stie si o sa conduca cum stie el. iar ala de il citeste mai trebuie sa puna si in practica ce scrie la carte.... auzi probleme, ca nu au botezat vitezele......eventual sa le puna si nume de sfinti protectori!
![]() |
--------------------
renault
scenic
2000 rxt - scenic III 1.6 dci
- vs 05 glx vs 79 glx
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Ideea treptei întîi mai scurte ca un surogat de reductor mi se pare foarte bună, dar din păcate n-au dus-o pînă la capăt. Treapta a doua, deși scurtă, nu-i chiar atît de scurtă ca treapta întîi a unei cutii normale. Adică poți pleca de pe loc cu a doua, dar nu chiar atît de lejer cum pleci într-a-ntîia cu o cutie obișnuită; trebuie s-o ții din ambreiaj ceva mai mult decît ar fi normal.
Dacă treapta a doua ar fi fost identică cu o treaptă întîi obișnuită, iar treapta întîi ar fi fost și mai scurtă decît e acum, atunci ideea asta de simulare a reductorului ar fi fost foarte mișto. Dar așa cum au făcut-o... nu-i nici cal, nici măgar. ![]() This post has been edited by VladSoare: 15 May 2013, 20:09 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
corbex |
![]()
Post
#26
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cita lume stie sa stea pe cal daca si de pe magar cade?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Da, și asta-i adevărat...
![]() Dusterul nu s-a vrut o mașină pentru cunoscători, ci dimpotrivă, s-a vrut un SUV accesibil pentru publicul larg. Iar publicul larg n-are nevoie de finețuri, că se încurcă în ele. Dacă cutia de benzinar 4x2 în cinci trepte are, să zicem, rapoartele a, b, c, d și e, atunci ar fi fost beton să facă la 4x4 o cutie cu rapoartele 2a, a, b, c, d și e. ![]() Iar atunci știai o treabă: de treapta întîi nu te atingi decît în condiții foarte grele, iar în rest umbli doar cu 2-6 și îți imaginezi că ai cutie în cinci trepte, și aia e. Treptele 2-6 excelente pe asfalt, treapta 1 excelentă pe off-road. ![]() Dacă ar fi implementat-o ca lumea, ideea asta cu simularea reductorului cu ajutorul treptei întîi ar fi fost beton. Dar îți dai seama ce supărată ar fi fost majoritatea clienților dacă ar fi făcut așa ceva... ![]() This post has been edited by VladSoare: 15 May 2013, 21:05 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#28
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 17:45 |