Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pompa injectie Megane 1.9 dTi, Pierd motorina ..

dj.gaby94
post 15 Nov 2012, 14:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 October 12
From: Iasi




Renault Megane 1.9 dt hatchback 1996

Am observat astazi ca pierd motorina pe la o piesa de pe pompa de injectie. Pierd cam 100ml in 20--30min. Am facut cateva poze, si sper sa ma puteti indruma ce sa fac.

ps: in poza am inconjurat si acel tub de alimentare, deoarece dupa ce sta masina cateva ore, se umple portiunea aia cu aer, si nu mai porneste la cheie.

Va rog ajutati-ma, ca nici macar nu pot merge cu ea, mi-e frica ca incepe sa arda din mers.

Poze:


34j4o5s.jpg

2zt96s3.jpg

vyr69v.jpg

25526xe.jpg

This post has been edited by dj.gaby94: 15 Nov 2012, 14:49


--------------------
Renault Megane I 1.9dt 1996 - IS 08 HFE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 15 Nov 2012, 14:50
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Du-te la un atelier specializat in diesel ... cel mai usor ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj.gaby94
post 15 Nov 2012, 14:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 October 12
From: Iasi




Asta ar insemna sa merg cu ea, si toate piesele din zona aia sunt pline de motorina. In poza nu stiu daca se observa, dar am pus un servetel,si in 10 sec s-a facut varza. Am sa merg si la mecanic, ca oricum mai trebuie sa schimb si filtru de motorina, dar nu am bani in acest moment.


--------------------
Renault Megane I 1.9dt 1996 - IS 08 HFE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
otonel
post 16 Nov 2012, 21:48
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 9 April 06
From: Dn1




Ma bag si eu cu toate ca nu stiu ce rol are exact capacelul ala cu furtunas din care curge motorina, cred ca-i un fel de drenaj sau retur, dar sa stii ca am vazut pompe de motorina mai ude ca si a ta si nu a luat foc masina ca motorina nu se aprinde asa usor ca si benzina mai ales daca ii rece corpul cu care intra in contact, daca nu se se prelinge pe esapament nu cred ca-i asa mare pericol de incediu.
Nu vreau sa te indemn sa umbli cu ea asa dar ca prima masura poti sa desfaci colierul si sa scoti capacul ala sa vezi daca are vreo crapatura sa-i pui niste silicon rosu si sa il montezi al loc pana mergi la un mecanic


--------------------
Renault Megane 1999 1,9 break
Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj.gaby94
post 18 Nov 2012, 15:36
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 October 12
From: Iasi




Capacelul acela era o improvizatie. Am desfacut piesa, si am vazut ca a fost putin ajustata cu ciocanu sau ceva:)). Apoi am pus-o la loc, si am strans tare. Acum nu prea mai curge, dar firele care ies din ea cred ca nu-s in regula, am senzatia ca se ating intre ele, desi au cauciuc intre.


--------------------
Renault Megane I 1.9dt 1996 - IS 08 HFE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 18 Nov 2012, 19:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




dj.gaby94, acea piesa se numeste electrovalva de avans si are mai multe zone de etansare dintre care 2 sunt cu O-ring-uri. La fiecare demontare se recomanda schimbarea filtrului din varf, probabil o gasesti la reprezentanta.
Atasez si un manual care explica mai multe.

LE. pe unde curge motorina intra si aer, e f. posibil ca rezolvand problema scurgerii sa nu mai ai probleme cu dezamorsarea pompei.

This post has been edited by radunre: 18 Nov 2012, 19:58

Attached File(s)
Attached File  MR325KANGOO1.pdf ( 1.78mb ) Number of downloads: 686


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj.gaby94
post 18 Nov 2012, 23:27
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 October 12
From: Iasi




Iti multumesc! Maine, sau cel tarziu marti ma duc la un service autorizat, si le cer o parere si lor. Apoi, in functie de rezultat, voi face ce e de cuviinta. Va tin la curent cu rezultatul final.


--------------------
Renault Megane I 1.9dt 1996 - IS 08 HFE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marianboian
post 18 Dec 2012, 06:14
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 16 May 10
From: pitesti




salut, o problema asemanatoare am avut si eu la megane-ul din semnatura. ideea e ca s-a rezolvat simplu, am inlocuit pompa. stai linistit ca nu ia foc, un an am mers eu cu ea asa, si la mine curgea mai tare un pic. kitul de reparatie costa 700 de lei, iar o pompa sh 600. cu 750 am facut masina boboc. 600 pompa, 50 testul pe banc de probe, 100 montajul.


--------------------
renault megane 2002-clasic - AG-10-jdv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seba_tm
post 19 Dec 2012, 11:23
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 20 June 08
From: Timisoara




Si eu de cand s-a racit afara a inceput sa piarda motorina pe la garnitura de la capac (de unde se regleaza debitul). Este alt model de pompa Bosch cu comanda electronica (motor 1.9 dTi). Dupa ce se incalzeste nu mai curge. Am inteles ca problema este de la motorina E5 care ataca garniturile pompei, problema fiind semnalata si la alte marci care folosesc aceasta pompa. Se rezolva schimband garniturile dar costa ceva.


--------------------
Renault Megane 2001 1.9 dTi 72 KW Classic Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu1989
post 19 Apr 2013, 22:45
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 April 13




cautati kit de garnituri pentru acel model de pompa , eu lelam inlocuit si nu mai am probleme


--------------------
renault laguna 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusVSK
post 19 Apr 2013, 22:53
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 19 July 08




unde le-ai inlocuit?


--------------------
Renault Laguna 3 2008, 2l 16v Benzina 140 cp. - HD-12-KVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dezrosiori
post 23 Apr 2013, 21:56
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 21 April 13




daca e pompa bosch se poate face la ei rpin bragadiru, sau la orice firma de pompe , cauta pe net si vei gasi cativa care se ocupa cu asta


--------------------
renault Megane 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 9 May 2013, 18:57
Post #13


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




acum 1 an s-a rupt axa cu came. am schimbat chiulasa pus la punct tot si remontat. a mers insa din cand in cand se oprea in mers si se aprindea martor pompa injectie. stateam 2 sau 3 ore si apoi pornea. se intampla cand era f calc afara. iarna nu a facut probleme. acum a venit caldura si a inceput sa se opreasca iar din ce in ce mai des. azi dimineata a pornit, s-a turat tare de 2 ori si s-a oprit. nu a mai pornit de loc. mai nou curge si motorina din pompa dintre locul in care se uneste distribuitorul de fier cu corpul de aluminiu, picaturile sunt jos, pe electrovalvula de avans.
ce o fi oare. e actuatorul de avans dus, capul pompei,trebuie schimbata toata pompa, sau are doar garniturile duse in pompa.
am incercat sa dau jos actuatorul de avans dar nam reusit, are 2 suruburi, torx se pare, unul lam dat jos, al doilea nu s-a prea potrivit torxul.
CE ARE?


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 23 May 2013, 08:45
Post #14


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




am dat pompa jos si vreau sa o repar.
caut un atelier care sa faca diagnoza si apoi sa o repare.
motorina curgea pe la chestia alba din plastic, in partea de jos, care are 2 fire.

Attached thumbnail(s)
Picture_459_mic.JPG ( Size: 90.9k ) Number of downloads: 1689
Picture_469_mic.JPG ( Size: 83.77k ) Number of downloads: 1778


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 23 May 2013, 12:50
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




La fostul Renault 11 diesel, cand nu mai avea motorina si tragea aer fals, se tura motorul si asa stiam ca trebuie sa alimentez (plutitorul era dus).

Eu cred ca toate problemele tale sunt din cauza lipsei de etansare a pompei de injectie.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 23 May 2013, 18:17
Post #16


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




azi am schimbat la un atelier garnitura de la cap hidraulic-poza1, garnitura de la actuatorul de avans-poza 2, garnitura de la nu stiu ce e dar e in partea de jos a pompei, se vede in poza frontala si are 2 suruburi cap torx in interior are 2 arcuri care vin fiecare pe cate suruburile de prindere-poza3, garnitura la capac-poza 4.
dupa ce a schimbat garniturile a verificat-o pe banc daca e etansa si daca face prsiune pe fiecare din conducte, e ok.
urmeaza sa o montez maine.
nu am verificat-o electronic, pe regim de turatie si asa mai departe, a verificat-o doar daca face presiune .
inainte sa crape de tot aveam relantiul 550 rpm in loc de 825rpm, cand scoteam mufa de la acceleratie turatia se ducea automat in 1300rpm.
sper ca asa sa fie cum zice radunre si sa fie rezolvata.
in poza 5 am pus de unde au fost schimbate garniturile.

This post has been edited by playeroooo2000: 23 May 2013, 18:30

Attached thumbnail(s)
100_4303_poza1_mic.JPG ( Size: 48.32k ) Number of downloads: 1720
100_4304_poza_2_mic.JPG ( Size: 69.89k ) Number of downloads: 1601
100_4305_poza_3_mic.JPG ( Size: 96.08k ) Number of downloads: 1572
100_4306_poza4_mic.JPG ( Size: 59.6k ) Number of downloads: 195
Picture_461_mic_text.JPG ( Size: 266.31k ) Number of downloads: 330


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj.gaby94
post 23 May 2013, 21:46
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 21 October 12
From: Iasi




Nu am mai avut timp sa actualizez, insa am rezolvat problema mea initiala de pe pompa de injectie. Am inlocuit acea piesa, iar masina merge struna. Am dat 200lei pe piesa la dezmembrari in iasi, si din cate am inteles se numeste electrovalva de avans. Motorul a devenit mai silentios, nu mai pierde motorina si porneste la sfert de cheie in orice situatie. Problem solved!
Multumesc tuturor pentru pareri!

ps: piesa la reprezentanta renault costa 1345lei ... de aproape 7 ori mai scumpa ca la dezmembrari:D

This post has been edited by dj.gaby94: 23 May 2013, 21:50


--------------------
Renault Megane I 1.9dt 1996 - IS 08 HFE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 28 May 2013, 06:55
Post #18


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




are cineva o lista cu valorile pe care trebuie sa le gasesc masurand la pinii calculatorului si pe senzorii din masina?
calculatorul meu este bosch,are doua mufe una langa alta,cupini de la 1 la 81, a doua mufa cu pini de la 82 la 121.
motorul este f9q744 de 59 kw, dTi, pompa este cu comanda electronica, motor fara intercooler, cu abs, aer conditionat, masina este din 2001
mai jos atasez traducerea din manual revue technique automobile pt megane si scenic dupa 99 diesel partea care se refera la motorul meu
cine poate sa contribuie cu ce valori trebuie masurate pe pinii calculatorului in diferite regimuri ?

This post has been edited by playeroooo2000: 28 May 2013, 19:23

Attached File(s)
Attached File  senzori.txt ( 7.3k ) Number of downloads: 105


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 30 May 2013, 13:56
Post #19


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




am rezolvat prbl cu pornirea.
am schimbat senzorul de pozitie vibrochen.
pus senzor siemens.
porneste foarte bine.
masina a fost pusa pe tester.
mecanicii au reglat debitul pompei prin desurubarea celor 4 suruburi de pe capac, adica slabit, dupa aia urmarind pe calculator au ciocanit in capac cu ciocanul usor pana valoarea indicata pe calculator era foarte apropiata de valoarea producatorului, valoarea data de pompa mea era mai mica decat trebuia.

This post has been edited by playeroooo2000: 30 May 2013, 14:03


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy1092
post 3 Sep 2014, 21:06
Post #20


edy1092


Group: Members
Posts: 116
Joined: 29 January 12
From: Bucuresti




Eu de cateva zile observ ca pierd motorina pe langa mufa din poza

Trebuia sa aibe o garnitura acolo ?? cum pot rezolva problema ? sa schimb mufa sau se pune o garnitura ???



Attached thumbnail(s)
pompa_de_injectie_laguna_1_9dti_7700870130_dc977197d20e895ea8_800_600_1_95_1.jpg ( Size: 111.2k ) Number of downloads: 213
10653980_10203947545643127_1721675207_n.jpg ( Size: 99.6k ) Number of downloads: 146
10621972_10203947545803131_566346222_n.jpg ( Size: 204.58k ) Number of downloads: 131


--------------------
Renault Megane 3 2011
Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<<
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 4 Sep 2014, 12:34
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Garnitura este in conectorul din plastic, presupun ca este un "O-ring" pe care-l gasesti la magazine de specialitate.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy1092
post 6 Sep 2014, 12:23
Post #22


edy1092


Group: Members
Posts: 116
Joined: 29 January 12
From: Bucuresti




Am rezolvat. Mulțumesc

Am schimbat și acel O ring si mai curgea si pe la garnitura de la pompa de injecție pe unde se reglează relantiul .
Toata lucrarea m-a constatat 150 ron
2 garnituri la pompa + o rin + manopera + reglarea relantiului cu ciocanul

Va rog sa-mi postați si mie o poza cu bordul sa știu dacă imi sta relantiul in regula .


This post has been edited by edy1092: 6 Sep 2014, 20:21

Attached thumbnail(s)
20140319_140228.jpg ( Size: 371.73k ) Number of downloads: 143


--------------------
Renault Megane 3 2011
Renault Megane 3 Estate 1.5dCI 110HP
>>>Fan Renault pana in anul 2050<<<
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 05:48
Dacia