Laguna mk1 2.0 Turbo, turbo
![]() ![]() ![]() |
Laguna mk1 2.0 Turbo, turbo
nike_n55 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 30 March 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2.0 RXE 1996
- 40-67-GC
Renault Clio 1.8 8v 1994
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
NU merge fara niste costuri mari .... trebuie interne ale motorului care sa reziste noilor presiuni .... mai bine cauti un motor cu turbo de la mama lui ...
Cat despre motor 2.0 8V cu turbo adaugat ulterior .. si 221 cai .... eu unul nu cred ... gandeste-te ca Meganul 2 RS are 225 sau 230 cai .... Vezi ca gasesti pe la sectiunea de tuning destule discutii despre asa ceva .. This post has been edited by cj98czh: 18 Apr 2013, 13:54 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
daniellu |
![]()
Post
#3
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 876 Joined: 30 October 07 ![]() |
Motorul de 1948 cmc provenienta Volvo este pe Laguna 1 din 95 pana in anul 97, iar Volvo are aceasta motorizare cu turbo pe S/V 40 (2.0T) din 1996 pana in 2000 cu o putere de 160 CP si un cuplu de 230Nm de la 1800 rpm. Diferenta scoasa de turbina e de vreo 21CP si 50Nm. Asadar, nu ma pricep ce modificari implica pe partea electrica, pe forum Volvo aia spun ca transmisia ar fi Renault, dar poate fi o solutie.
|
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
- nr. de Bacau
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#4
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
Gasesti la turci reteta pentru F3R turbo.Uite aici un link:
http://www.techturkey.com/forum/otomobille...bo-project.html |
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
- BV 99 EVL
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
|
|
remusica92 |
![]()
Post
#5
|
![]() Passion Group: Members Posts: 330 Joined: 20 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Se pot ajunge la tot felu de puteri cu un motor dar deobicei implica costuri destul de mari atunci cand vrei putere mare. Cunosc destule masini din generatia 95-2000 aduse la peste 300HP din motoare 1.6 1.8 2.0 la care putere initiala nu depasea 150CP dar cu banii investiti mai cumparau o masina care ar fi avut de fabrica puterea la care au ajuns dupa modificari. Dar mna, pasiunea e pasiune... pt cine isi permite
Singurul avantaj pt asa ceva, atata timp cat aspectul exterior il modifici extrem de putin sau deloc, e ca masina devine genu ala: Sleeper Nimeni nu da 2 bani pe tine si te poti distra din cand in cand. |
--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8
95CP 1995,
- 1999
BMW 320d 250cp @1.9bar [IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 16:33 |