Clio 1.5dci porneste greu/nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Clio 1.5dci porneste greu/nu porneste
alexmura |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
1.5dci, 2003, hatchback
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu ai schimbat filtrul de 50.000 Km...foarte bine sa vada masina cine e seful.
Leag-o cu un cablu si trage de ea pana porneste......mama ei de masina. Sau poti sa faci ce trebuie,descris detaliat pe forum, si sa functioneze fara probleme......revizie inclusiv. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexmura |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 February 13 ![]() |
Ok, inteleg k eshti suparat pe mine k m-am purtat asa cu masina. Ai dreptate aici, revizia a fost facuta acum 5 zile. filtru aer, filtru ulei + ulei schimbat. Filtrul de motorina nu. Intrebarea mea era daca sugerati sa il schimb. Multumesc
|
--------------------
Renault
Clio
1.5dci, 2003, hatchback
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Sugestie: Schimba-l urgent. Eu unu dupa ce am patit-o cu masina dupa o rupere de curea prematura, implicit motor facut muci nu mai risc. Schimb filtrul la 10.000. Delphi/ cu senzor.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
espacern |
![]()
Post
#5
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ai inteles gresit ca sunt suparat pe tine....eu cu masina am ce am-ca ea nu vrea sa te inteleaga.
Schimba filtrul de combustibil cu unul nou si neaparat mergi si la un test de injectoare/pompa.....dupa ce o pornesti. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexmura |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 February 13 ![]() |
ok. Multumesc, aveti idee de unde sa imi iau un filtru si cam cat costa? sunt din Bucuresti.
|
--------------------
Renault
Clio
1.5dci, 2003, hatchback
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Ce revizie e aia sa nu schimbi filtru motorina ? Bine ca ai schimbat f. aer ca ala era urgent. Degeaba bagi mega hyper motorina daca ai filtru de 50 000 km !!!
Si te mai miri de ce pica alea alea.... |
--------------------
Renault
Clio 3
- BV-10---S
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
De apreciat recunoasterea faptelor uitate de alti cu aceleeasi probleme.
Alti doar constata problema si se scarpina in cap fara sa aduca vorba de revizie......si injura marca/fabricantul. Filtrul costa cca.100 Ron...functie de fabricant/model. @+ This post has been edited by espacern: 6 Mar 2013, 09:46 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
alexmura |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 February 13 ![]() |
Ma bucur ca ma apreciati pentru sinceritate, eu nu am capatat masina de mult timp, ideea e ca am bagat in ultimile 3 luni undeva la 2000 lei in ea, plecand de la arcurile pe fata care erau rupte, capete de bara, flanse + rulmenti amortizoare, pacute frana, tampon antirasturnare, pivot, bujii. Dupa toate astea nu a pornit deloc:)) Am mers la service si era simplu pt ei, schimbam contactul si injectoarele. Nu are rost sa spun pretul. A venit un mecanic cu rabdare si era de fapt un fir corodat (sau cum s-o zice) l-a schimbat pe ala si pornea vis. De vreo 2 saptamani totusi ba a pornit mai greu, ba a nu a pornit ca in dim asta. Sunt curios dupa ce o sa o rezolv si pe asta ce o sa se mai intample:P
This post has been edited by alexmura: 6 Mar 2013, 09:59 |
--------------------
Renault
Clio
1.5dci, 2003, hatchback
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Sa nu intelegi ca daca ai schimbat filtrul gata e rezolvata problema si masina o sa functioneze perfect.
Efecuarea reviziilor la termenul stabilit de fabricant te ajuta la mentinerea motorului in parametrii normali dar nu rezolva defecte/probleme survenite probabil din o exploatare/intretinere deficitara. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ady24 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Cel mai sigur trebuie facut o diagnoza unde acolo se vede exact de ce nu iti pornese. Din moment ce are toane, porneste cand vrea ea, atunci foarte probabil sa ai probleme cu IMV'ul(regulatorul de presiune de pe pompa) Insa asta o poti depista numai la cineva care stie sa interpreteze erorile aparute in calculatorul de injectie.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
dr_psht |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
La mine un 1.9dTi porneste greu si nu mai are aceeasi forta. Daca nu stii cum mergea inainte, poate nici nu-ti dai seama ca nu trage bine. Dat fiind ca spui ca o ai de scurt timp, e posibil sa fie asa.
Ai martorul de bujii aprins? |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|
Mircea08 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 1 September 08 ![]() |
QUOTE(pepelutza @ 6 Mar 2013, 09:35) Ce revizie e aia sa nu schimbi filtru motorina ? Bine ca ai schimbat f. aer ca ala era urgent. Degeaba bagi mega hyper motorina daca ai filtru de 50 000 km !!! Si te mai miri de ce pica alea alea.... Ar fi o revizie facuta la "perioada", adica la un an de la ultima, timp in care ai facut cateva mii de km (mult dub 15.000 cat recomanda producatorul pt schimbarea filtrului de motorina). La una din revizii mi-au zis mecanicii sa nu il schimb pentru ca aveam cateva mii de km facuti de la ultima revizie (un an), asa ca l-am schimbat preventiv, dupa cateva luni, desi aveam 9.000 de km (deci, 6000 sub recomandare). Ca sa raspund direct intrebatii tale: in general, o revizie fara filtru de motorina poate fi in conformitate cu recomandarile producatorului. Bine, nu e cazul particular al omului ... In alta ordine de idei, poate ne spune, @alexmura cum arata un filtru neschimbat de 50.000 de km, eventual si poze (P.S. - nu carcasa intereseaza. Nu fi timid, sectioneaza-l si povesteste/pozeaza/posteaza). |
--------------------
Renault
Symbol
2008, dci, 85 CP Drive safe!
|
|
rams |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 April 13 ![]() |
Am avut si eu cam aceleasi simptome cu masina.Masina mea pornea de obicei la a doua sau a treia cheie. Am fost in service anul trecut si au curatat injectoarele, am schimbat bujiile si tot degeaba.Toata treaba a fost facuta la service Serus. Am renuntat si m-am chinuit un an de zile dand la pompita. Am crezut ca era de vina pompa de injectie.
Ieri am fost in service la Serus au pus-o din nou pe calculator si a iesit ca nu este bun senzorul de pe axa cu came[U]. S-a inlocuit la pretul de 170 ron. Acum porneste la prima cheie fara probleme. S-au mai desteptat si cei de la service. Din ce am inteles, intr-o proportie foarte mare, acest senzor este cauza pentru care clio dci nu porneste. Sper sa te ajute. |
--------------------
RENAULT
CLIO
2005 SYMBOL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st August 2025 - 11:06 |