Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 1.5dci porneste greu/nu porneste

alexmura
post 6 Mar 2013, 09:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 February 13




Salut, am o problema cu clio al meu de cateva saptamani, porneste foarte greu uneori. In unele dati merge la prima cheie dupa ce invarte vreo 2-3 secunde, in altele la a 4-5 cheie sau uneori nu porneste ca in dimineata asta:(. Bujiile sunt schimbate acum maxim o luna, iarna am pus numai motorina extra sau super sau mega... aia mai scumpa. Modelul e din 2003 si e hatchback. Filtrul de motorina nu a fost schimbat de cel putin 50.000 km. Eu as inclina sa cred ca asta ar fi problema, dar mi-e frica sa nu fie si injectoarele:(. Voi ce parere aveti?


--------------------
Renault Clio 1.5dci, 2003, hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Mar 2013, 09:12
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu ai schimbat filtrul de 50.000 Km...foarte bine sa vada masina cine e seful.
Leag-o cu un cablu si trage de ea pana porneste......mama ei de masina.

Sau poti sa faci ce trebuie,descris detaliat pe forum, si sa functioneze fara probleme......revizie inclusiv.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmura
post 6 Mar 2013, 09:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 February 13




Ok, inteleg k eshti suparat pe mine k m-am purtat asa cu masina. Ai dreptate aici, revizia a fost facuta acum 5 zile. filtru aer, filtru ulei + ulei schimbat. Filtrul de motorina nu. Intrebarea mea era daca sugerati sa il schimb. Multumesc


--------------------
Renault Clio 1.5dci, 2003, hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 6 Mar 2013, 09:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Sugestie: Schimba-l urgent. Eu unu dupa ce am patit-o cu masina dupa o rupere de curea prematura, implicit motor facut muci nu mai risc. Schimb filtrul la 10.000. Delphi/ cu senzor.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Mar 2013, 09:19
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ai inteles gresit ca sunt suparat pe tine....eu cu masina am ce am-ca ea nu vrea sa te inteleaga.
Schimba filtrul de combustibil cu unul nou si neaparat mergi si la un test de injectoare/pompa.....dupa ce o pornesti.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmura
post 6 Mar 2013, 09:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 February 13




ok. Multumesc, aveti idee de unde sa imi iau un filtru si cam cat costa? sunt din Bucuresti.


--------------------
Renault Clio 1.5dci, 2003, hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 6 Mar 2013, 09:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




Ce revizie e aia sa nu schimbi filtru motorina ? Bine ca ai schimbat f. aer ca ala era urgent. Degeaba bagi mega hyper motorina daca ai filtru de 50 000 km !!!


Si te mai miri de ce pica alea alea....


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Mar 2013, 09:44
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




De apreciat recunoasterea faptelor uitate de alti cu aceleeasi probleme.
Alti doar constata problema si se scarpina in cap fara sa aduca vorba de revizie......si injura marca/fabricantul.

Filtrul costa cca.100 Ron...functie de fabricant/model.

@+

This post has been edited by espacern: 6 Mar 2013, 09:46


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmura
post 6 Mar 2013, 09:57
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 February 13




Ma bucur ca ma apreciati pentru sinceritate, eu nu am capatat masina de mult timp, ideea e ca am bagat in ultimile 3 luni undeva la 2000 lei in ea, plecand de la arcurile pe fata care erau rupte, capete de bara, flanse + rulmenti amortizoare, pacute frana, tampon antirasturnare, pivot, bujii. Dupa toate astea nu a pornit deloc:)) Am mers la service si era simplu pt ei, schimbam contactul si injectoarele. Nu are rost sa spun pretul. A venit un mecanic cu rabdare si era de fapt un fir corodat (sau cum s-o zice) l-a schimbat pe ala si pornea vis. De vreo 2 saptamani totusi ba a pornit mai greu, ba a nu a pornit ca in dim asta. Sunt curios dupa ce o sa o rezolv si pe asta ce o sa se mai intample:P

This post has been edited by alexmura: 6 Mar 2013, 09:59


--------------------
Renault Clio 1.5dci, 2003, hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Mar 2013, 10:11
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Sa nu intelegi ca daca ai schimbat filtrul gata e rezolvata problema si masina o sa functioneze perfect.
Efecuarea reviziilor la termenul stabilit de fabricant te ajuta la mentinerea motorului in parametrii normali dar nu rezolva defecte/probleme survenite probabil din o exploatare/intretinere deficitara.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 6 Mar 2013, 16:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Cel mai sigur trebuie facut o diagnoza unde acolo se vede exact de ce nu iti pornese. Din moment ce are toane, porneste cand vrea ea, atunci foarte probabil sa ai probleme cu IMV'ul(regulatorul de presiune de pe pompa) Insa asta o poti depista numai la cineva care stie sa interpreteze erorile aparute in calculatorul de injectie.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_psht
post 8 Mar 2013, 14:59
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 12 October 09
From: Bucuresti




La mine un 1.9dTi porneste greu si nu mai are aceeasi forta. Daca nu stii cum mergea inainte, poate nici nu-ti dai seama ca nu trage bine. Dat fiind ca spui ca o ai de scurt timp, e posibil sa fie asa.

Ai martorul de bujii aprins?


--------------------
Renault Clio Bicorp - GL-25-*** 2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea08
post 8 Mar 2013, 17:27
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 1 September 08




QUOTE(pepelutza @ 6 Mar 2013, 09:35)
Ce revizie e aia sa nu schimbi filtru motorina ? Bine ca ai schimbat f. aer ca ala era urgent. Degeaba bagi mega hyper motorina daca ai filtru de 50 000 km !!!
Si te mai miri de ce pica alea alea....
*



Ar fi o revizie facuta la "perioada", adica la un an de la ultima, timp in care ai facut cateva mii de km (mult dub 15.000 cat recomanda producatorul pt schimbarea filtrului de motorina). La una din revizii mi-au zis mecanicii sa nu il schimb pentru ca aveam cateva mii de km facuti de la ultima revizie (un an), asa ca l-am schimbat preventiv, dupa cateva luni, desi aveam 9.000 de km (deci, 6000 sub recomandare).

Ca sa raspund direct intrebatii tale: in general, o revizie fara filtru de motorina poate fi in conformitate cu recomandarile producatorului. Bine, nu e cazul particular al omului ...

In alta ordine de idei, poate ne spune, @alexmura cum arata un filtru neschimbat de 50.000 de km, eventual si poze (P.S. - nu carcasa intereseaza. Nu fi timid, sectioneaza-l si povesteste/pozeaza/posteaza).


--------------------
Renault Symbol 2008, dci, 85 CP
Drive safe!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rams
post 26 Apr 2013, 13:20
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 25 April 13




Am avut si eu cam aceleasi simptome cu masina.Masina mea pornea de obicei la a doua sau a treia cheie. Am fost in service anul trecut si au curatat injectoarele, am schimbat bujiile si tot degeaba.Toata treaba a fost facuta la service Serus. Am renuntat si m-am chinuit un an de zile dand la pompita. Am crezut ca era de vina pompa de injectie.
Ieri am fost in service la Serus au pus-o din nou pe calculator si a iesit ca nu este bun senzorul de pe axa cu came[U].
S-a inlocuit la pretul de 170 ron. Acum porneste la prima cheie fara probleme.
S-au mai desteptat si cei de la service.
Din ce am inteles, intr-o proportie foarte mare, acest senzor este cauza pentru care clio dci nu porneste. Sper sa te ajute.


--------------------
RENAULT CLIO 2005 SYMBOL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st August 2025 - 11:06
Dacia